Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 68 ... 193 194
Jasperdewaal11

Ik heb mijn team wel staan maar 250k over hmmm.....

Geen Groves en geen Vlasov of Kemna maar wel Pedersen, Gaviria en MM bijvoorbeeld. Voelt wel goed eigenlijk. Kan in elke etappe wel een goed 9tal opstellen. Nu kijken of ik ergens nog een upgrade wil doorvoeren.

ralfinho77

Net fortunato eruit gedaan voor caruso, maar twijfel toch nog. In hoeverre krijgt caruso de vrijheid en mag hij voor eigen succes gaan?!!!

ralfinho77

En wat denken jullie van het laatste kunstje van pinot? Voor 750 een mooie gok

Scoritop

Als Boni en Arne het gaan afwisselen, dan ga ik ook Boni uit mn team halen. Denk dat Mayrhofer maar de kans moet gaan geven alleen gaat hij waarschijnlijk ook de kansen moeten delen met Dainese. Kan David Dekker een heuveltje over? Stewart zit al in mn team.

Sies

Pinot is geen gok voor die prijs!

Gnoe

'@Guido, Boni zal ook zijn kansen wel krijgen, en misschien sprinten ze alle 2 wel, denk dat het vooral eraan ligt hoe Marit de bergen/heuvels over komt, maar vond het interessante informatie, en dat voor een 750K sprinter, leuke optie voor een 7de/8ste sprinter :)

Kleine Drekst

De meesten hier kiezen Mollema omdat ze nederlander zijn en een nederlander willen. Ik kies hem persoonlijk niet zoals meneer scorito ook wel is zegt schakel je emoties uit bij het kiezen van een team vooral qua chauvinisme. ik denk dat die alleen de tijdritten top 10 rijdt en heel misschien 1 keer top 5 in een aanvallers etappe maar dan moet je hem nog precies bij de goede etappe opstellen. Daarom heb ik bijvoorbeeld ook geen Cort. Twijfel te veel er aan om hem op te stellen. Ik ga trouwens voor zoals ze in scorito kwalificeren 8 AK 6 Sprinters en 6 knechten (waaronder mayrhofer)

hansking

Is er hier iemand die vendrama nog overweegt?

Tijn Hoffman

Mensen, is er nou eindelijk al info over Matthews? Ik kan zelf niks vinden maar hoop dat er toch wat bekend wordt over zijn vlakke sprints en puntentrui..

R. D.

Na de constatering dat ik compleet was doorgeslagen met het investeren in mijn sprintteam, ben ik nu beland bij 27 renners waar ik steeds wisselende combinaties van 20 kies. Op zich dicht bij het einde zou je denken, maar 7 renners kiezen die je niet neemt blijft toch lastig.

Thomas is terug in beeld, maar het blijft lastig om budget voor hem vrij te maken maar zonder Groves en Ganna zou het mij wel lukken.

Maarten Koning

Mollema top 20 resultaten vorig jaar giro:

7e
14e TT
2e
4e
8e
4e
4e TT

Ik vind 1.5m ook wel wat duur maar de keuze Mollema afschrijven op puur chauvinisme is wat denigrerend ten ten opzichte van wat hij kan en in het verleden meermaals heeft laten zien.
Aanvallers zijn altijd tricky en die kosten je best vaak punten dat klopt. Maar wat aanvallers betreft is Mollema doorgaans niet de minste keuze om te kiezen voor je team.

Maarten Koning

'@hansking

Ik heb hem er gisteren uitgehaald en Cort staat nu op die plek maar eigenlijk ben ik daar ook niet heel blij mee.

Al met al denk ik dat ze hun punten wel halen maar het risico dat je punten verliest door het verkeerd opstellen is wel groot natuurlijk

Jari Litmanen

Een dilemma zoals zovelen onder ons, maar ik kom er gewoon niet uit: Groves (ik denk dat hij een beetje hype is, maar wel met benen voor de heuvel) of Gaviria (pure sprinter, maar twijfelachtig soms).

Dit wordt een muntje opgooien op het laatste moment - en ik heb uiteraard MM, Pedersen, de jongens van 2 miljoen al en wat andere C-categorie jongens.

Basementman

Laat ik me toch weer opnaaien door die laatste nieuwsberichten…
Almeida en een 500K out, hype Vine en Arensman in

Als Matthews het ook nog tot mijn team schopt, ben ik verloren

-Wielerfan

'@Nick Bakker

Ik denk dat Mollema zelfs helemaal niet zo een verkeerde keuze zal zijn.

Je kunt hem in alle sprintritten opstellen met het oog op 10 etappepunten als Pedersen wint en nog truipunten als hij de paarse trui draagt.

Daarbij heeft Mollema een zeer sterke tijdrit tegenwoordig en kan hij ook nog als aanvaller worden ingezet.

En niet te vergeten de eind punten die hij verdiend bij een evt paarse trui van Pedersen.

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Vine heeft natuurlijk lang niet gefietst maar hij is fit en staat aan de start. Daarbij geeft hij zelf ook geen twijfels over zijn conditie.

Het kan mis gaan natuurlijk maar ik acht de kans groter dat hij 'gewoon' 350 punten pakt. Wat mij betreft een zekerheidje qua risico vs mogelijke opbrengst.

Het is ook niet zo dat hij inconsistent rijdt, hij rijdt al 2 jaar consistent goed. Dat is niet opeens weg, het is niet zo dat zijn blessure normaliter een carriere killer is. 3 weken uit de running en toen besloten ze om maar gewoon niet meer te koersen tot de giro.

Voor mij was het een van de eerste renners die ik koos en nooit twijfel over gehad.

Harderijder

Ik heb zojuist McNulty en Matthews ingewisseld voor Vine en Consonni. Maar kans dat ik het nog herstel.

Consonni geeft aan te gaan sprinten, dus verwacht hem meer top 10 dan Matthews, die wellicht een ritzege ergens pakt maar in de sprint onzekerder is. Vine is als gokje leuk met een hoger plafond van McNulty.

Ik heb nu Pedersen, Gaviria en Groves.

Laatst gewijzigd
Mr.White

Even kort terugkomend op het bericht dat ik een aantal pagina's geleden plaatste over Wielerorakel. Dit is met name wat ik bedoelde. Een compleet team wordt zo voor je voorgekauwd. Maar goed, dit is het laatste wat ik er over heb te zeuren.. Ik ga weer de krochten van pcs in ;)

https://twitter.com/stefanvdspek12/status/1654169705039446018?s=20

Gnoe

'@Tijn, 1 of 2 pagina's terug heeft iemand informatie over Matthews gedeeld, wat hij heeft gezegd in een interview :) Dat lijk me verder wel duidelijk.

zitvlees

Ik heb mij eraan geïrriteerd, maar ik heb me erbij neergelegd dat ik toch veel beter ben en al die vragen enkel gesteld worden door lozers.

Harderijder

Ik heb van Matthews het hier gelezen, maar de bron is er volgens mij nooit genoemd? Als iemand een linkje heeft lees ik het zelf graag ook even. Is soms ook net hoe je het interpreteert.

Gnoe

'@Harderijder, In het bericht hier stond een interview bij pro cycling. Misschien dat je het kan vinden via google.

Papa Bart

De laatste paar keren met Scorito kijk ik bij het selecteren steeds meer naar teams, en minder naar de individuele renner. Zeker bij de keuze voor AK renners. Dat betekent dat ik een stuk of drie, vier teams kies en dan pas naar de renners binnen dat team. Er is maar weinig ruimte voor kapers en piraten. Ik heb gekozen voor onder andere Ineos en UAE. En daar nu dus de renners uit. En nu? Door budget gedwongen moet ik kiezen tussen renners.
Ik krijg het bv niet voor elkaar om met een goed gevoel te kiezen voor Hart of Thomas. In het voorseizoen was Hart (veel) beter, maar Thomas is normaal gesproken wel iets sterker in de tijdritten, iets dat als hij top 5 in etappe 1 rijd, kan doortellen.
Argumenten voor of tegen graag 🙏
De tweede twijfel, maar iets minder is de keuze tussen Almeida en Vine. Almeida is een completere renner, en wellicht ook de eigenlijke kopman. Ik zie Almeida in meer etappes top tien rijden dan Vine, maarrr in minder etappes Vine juist wel voor Almeida finishen.
Kort door de bocht:
Hart of Thomas
En..
Almeida of Vine
Het zijn de laatste twijfels, iedereen veel plezier, en ik hoor graag.

Yassie29

Cerny of Mcnulty? Tijdrit + teampunten of tijdrit/bergen + evt punten voor jongerenklassement

Sjonge Jonge

https://youtu.be/jnKqrxV3qok

Interview Matthews

1 2 ... 68 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.