Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 84 ... 193 194
Bzuidema

Ze zitten weer te klooien met de puntentelling hoor.

LuckyLuuk

Ganna in breakaway etappe vier om roze te pakken ?

RiesKos

Oef. Dure bankpuntjes met Van Wilder. En toch teveel vertrouwd op de kwaliteiten van Ganna. Begin langzaam het gevoel te krijgen dat hij als tijdrijder over zijn top begint te raken.

NOAD1912

'@Sjas Patatje,

"Fuck….. Geen Hart opgesteld. Wie had hem wel verwacht in de top 15? Ik had hem verwacht rond plek 15-25. Wat dom! En ook geen MM. Cerny valt tegen vandaag, net als Cort. Wel blij met McNulty, last minute in mijn Scorito team gefietst."

Dit had exact mijn reactie kunnen zijn bij iedere naam. Heb precies dezelfde inschattingsfout gemaakt, maar daar komt in mijn geval nog eens een stupiditeitsfactor 2 overheen, omdat ik hem heb gebankt, maar wel Ganna gecapt. Beginnersfout van een niet beginner, maar ik geef de last minute selectiewissel als verzachtende factor. Deze 63% opening had 15% meer moeten zijn, maar erg tevreden over de selectie voor deze Giro. Dat wordt nog wel 90%+ als ik dit soort fouten achterwege laat

nasibal

Bruno Armirail mooie kandidaat voor roze na 4.

Jv1997

'@nasibal ik zeg Leknesund

arjenzvob

Uiteraard snapt alleen @nasibal mijn grapje....

Thomberg

'@arjenzvob hoho ik gaf niet voor niks de voorzet

@nasibal. Ben niet heel enthousiast over Armirail. Leknessund of wellicht de Bod zie ik het eerder doen

niek-vdv

Bevestiging vanuit Strava: McNulty 14 seconden langzamer dan Hart en Almeida bergop.

Thomberg

Terug naar de koers. Kamna verbaast me wel enigszins. Op laatste moment hem er bij gezet in selectie omdat ik ruimte zat had door klein goedkoop sprintteam. In de breedte verwachtte ik met hem en vine er bij veel te kunnen bereiken.
Nu schrijf ik Kamna niet meteen af en de 2de tijdrit zal hij wel in punten rijden, maar ik had toch top 10 verwacht vandaag.
Vlasov wel sterk. Iemand al een Bora interview gevonden ?

Papa Bart

Mijn begin is meer dan matig, en toch tevreden over mijn team. Komt wel goed! En met deze Giro komt het ook wel goed! Want nu al met dit soort tijdverschillen geconfronteerd, kan geen ploeg het zich veroorloven om niet waar dan ook aan te vallen, als ze willen winnen. Twee ploegen hebben daar ook de renners en positie voor: UAE en INEOS met 3 resp. 2 man in de top 10. Daarnaast wil REV zo snel mogelijk weer van het roze af. Wie pikt die dan op? En morgen zullen naar alle waarschijnlijkheid al twee truien van eigenaar wisselen. Dat wordt leuk!

Met Pedersen flink bankpunten gescoord. Ik verbaasde me ook over zijn volle inzet vandaag in een tijdrit die hij niet kon winnen, terwijl morgen een massa sprint op het programma staat, die hij wél kan winnen. Had ik niet verwacht, en dus de vraag of hij morgen wel mee doet met de sprint of dat hij wacht op een wat zwaarder parcours. Ik stel hem op maar ik cap hem niet denk ik.

Enne…kan die bot check er af..😬

Landaluze

Arensman gefaald.

Phally

Na 4x falen voor bekertje gaan we voor nieuwe poging:

Evenepoel
Roglic
Thomas
Hart
Almeida
Caruso
Pinot

Buitrago
Mollema
Clarke
Konrad
Bouwman

Pedersen
Bling
Albanese
Consonni
Ballerini
Mayrhofer

Cerny and Hirt

Degelijke start vandaag, enkel wat punten verspeeld met Mollema ipv Bling / extra QS.
Succes iedereen.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ef en bahrein toch heel zwak vandaag..

kevinraar

op papier een mooi team wekelijk dus niet maar 267 punten gehaald

Laatst gewijzigd
TJV94

Wel jammer dat je geen teampunten krijgt voor de winnaar van een tijdrit... Wist dit niet, kost me dus toch nog 2 puntjes met twee QuickStep mannen.
Snap de regel ook niet zo goed. Bij ploegentijdrit logisch, maar een individuele tijdrit niet. Waarom is dit?

niek-vdv

Hopelijk past de organisatie de bergpunten nog aan

arjenzvob

'@TJV94 Omdat je teamgenoten 0,0 invloed hebben op jouw individuele prestatie. Bij een etappe wel, al is dat soms ook verwaarloosbaar.

Benzardi

We gaan het met deze 20 Pedaleurs doen.

Remco
Roglic
Almeida
Carthy
Kämna
Pinot
Dunbar
Buitrago
Fortunato
McNulty

Ganna

Pedersen
Gaviria
Consonni
Albanese
Fiorelli
Stewart
Ballerini
Vendrame

Wilders

@Thomberg
"Ohja erg hoge pickrate Ganna. In mijn ogen weggegooid geld."

Had je deze tip niet eerder kunnen geven, want op zich heb je gelijk. :)

Ketjap Manis

EVENEPOEL
ROGLIC
ALMEIDA
HART
KAMNA
CARTHY
CARUSO
PINOT
POZZOVIVO

VAN WILDER
BUITRAGO
GLOAG

CERNY
CORT

PEDERSEN
GAVIRIA
CONSONNI
ALBANESE
FIORELLI
MARIT

Ben bang dat het niet spannend gaat worden mannen!

jenzrscl

Ganna kung armiral hepburn barta de bod hoole leknessund van top 20 lijken enige die vrijheid gaan krijgen voor evt roze trui

KV

MM2 vandaag trouwens vrij goede tijd. Zal nog wel meevallen zeker met die knie?

Zouden we al durven morgen… ;-)

Jv1997

EVENEPOEL
ROGLIC
ALMEIDA
HART
KAMNA
VINE
MCNULTY
PINOT
DUNBAR

VAN WILDER
BUITRAGO
HEALY
CORT

PEDERSEN
GROVES
MATTHEWS
ALBANESE
FIORELLI
DALLA VALLE
MAYHROFER

Hart, Vine en Matthews niet opgesteld vandaag..

R. D.

Is er iemand die Matthews WEL had opgesteld ?

Ik ga mn ranking niet eens melden, the only way is up zullen we maar zeggen. Morgen ff 21M aan sprinters aan het werk zien, beter be good ...

M@thijs

Ipv nr 1000 te zijn die zijn team deelt lijkt het me wel leuk uitzonderlijke pickrates te bespreken, graag jullie mening.

Roglic 95% gezien al het nieuws rond de ploeg had ik hem eerder rond de 80 verwacht
Thomas 26% de nummer 3 van de Giro in mijn ogen taaie Thomas met een parcours op maat minimaal 60-70% pickrates verwacht
Ganna en Kung 53 en 39% in een giro vol goede klassements tijdrijders dacht ik dat deze mannen eerder de uitzondering zouden zijn 20% verwacht
Caruso 28% had een stuk meer verwacht maar gezien hij in het coronaland gereden heeft..... Verklaarbaar
Moscon 7% WHY?
Fetter 0% had niet veel verwacht maar toch n 2 3% die hem als verassing kiezen. Mja wat niet op dit forum voorbijkomt wordt vaak ook niet gekozen.

Voor de rest zie ik weinig geks

1 2 ... 84 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.