Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 85 ... 193 194
arjenzvob

Ik heb Barta meegenomen, ook omdat ik hoop dat hij in etappe 4 mee gaat zijn in een poging het roze te pakken. Kan namelijk ook aardig klimmen. Zou leuk zijn!

jenzrscl

Evenepoel
Roglic
Almeida
Mcnulty
Vine
Thomas

Dunbar
Pozzo
Pinot
Riccitello

Ganna
Cerny
Barta

Pedersen
Matthews
Gavrira
Groves
Marit
Fiorelli
Dalla valle

Albijal goed gescoord, bankpunten met vine en MM
378 punten.

Laatst gewijzigd
puntenjager

Evenepoel
Roglic
Almeida
Hart
Carthy
McNulty
Fortunato
Pinot
Pozzo
Leknessund

Pedersen
Groves
Matthews
Albanese
Consonni
Fiorelli
Ballerini

Cort
Cerny
Gloag

Vandaag net bovengemiddeld met een score van 340. Matthews bankpuntjes en Cort een nulpunter.

Yskoud

Vine is eng goed!

Harderijder

Morgen Cerny (teampunten) of Cort als laatste man?

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@Arjen, ssst vorig jaar heb jij (als winstfluisteraar) ervoor gezorgd dat Kamna won in etappe 4. Barta heb ik niks aan

Ik ben blij dat Vine zo goed reed maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Hij start helemaal fris aan zo’n tijdrit. En dat is een skill. Zegt niet dat hij de fitheid heeft om week drie te knallen. Of dat z’n knie helemaal goed is. Ik zeg niet dat hij nog gaat tegenvallen hè. Maar dumoulin vorig jaar giro eerste tijdrit of nog beter Ayuso in Romandië laat zien dat een goede tijdrit niet altijd betekent dat je geweldig bergop gaat.

R. D.

Pff die remco. Morgen dus 24 truipunten dus moet ik alsnog 1 van mijn 9 sprinters offeren die ik niet in de top 10 verwacht.

Dat wordt natuurlijk de verkeerde. :)

jm dvg

Bergklassement mc nulty, hart, almeida. Blijft toch apart dat de teampunten hoger zijn dan de punten van hart en mc nulty. Des te zuurder de keuze arensman mc nulty nu. Hart had ik ook niet verwacht maar ik had niks te kiezen (tip uit dit forum). Morgen dus kiezen tussen van wilder, hirt en 2 c sprinters die dus bij de eerste 14 moeten zitten. Fiorelli maret mayrhofer.

@harderrijder voor jou dus cerny cort wordt zijn 2e nulpunter.

Etappe 3 wordt nu dus klassementsmannen en matthews.

Etappe 4 vlucht met matthews voor rose of ak mannen

Inspectah

Kämna is ziek geweest afgelopen dagen.
https://twitter.com/NairoInGreen/status/1654896390248562689

nasibal

Mooi zo, dat wordt dus een 3e week aanvaller.

arjenzvob

Let op mijn woorden @Thomberg Barta wordt de JP Lopez van 2023! Haha.... Zou toch wat zijn!

Sloddies

Sloddies starten met 312 punten. Onder het gemiddelde, maar ook zonder Ganna; dat verklaart het deels. Helaas bankpunten voor Pedersen en Vine. Ik had van Wilder en Ballerini opgesteld (prima keus op zich), maar ook Cort en Caruso. De eerste is helaas, de tweede is bij nader inzien dom. En ja, Arensman viel tegen, hoewel hij aan het begin van de klim nog vrij goed leek te staan.

Kortom: mijn inschatting dat de klim (5% ruim 2 km) er behoorlijk in zou hakken klopte, maar de conclusie om Caruso wel en Vine niet op te stellen was fout. En Pedersen is gewoon heeeeel goed in vorm. Morgen kijken wat de sprinters ervan bakken. Heb er 8 waaronder Ballerini en daarnaast Evenepoel .

KV

Wel gek dat zo’n dingen als van Kamna dan niet uitlekken, terwijl er soms artikels verschijnen als iemand een stinkende scheet gelaten heeft.

Landeirovic

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/uae-schiet-uit-de-startblokken-in-giro-almeida-boven-verwachting-mcnulty-aast-op-een-ritzege-of-twee

Mcnulty die voor een rit of 2 wil gaan. Met deze vorm zou het zeker mogelijk zijn.

niek-vdv

Mayrhofer :"Dainese is more the man for the flatter stages, the two Germans for the slightly hillier days." There aren't too many completely flat stages, rather a lot of medium ones. Everyone will have a chance."

Laatst gewijzigd
R. D.

Oftewel ze gaan tijdens de etappe steen-papier-schaar doen.

JohnMcBennett

Cerny of toch Cort morgen? Cort zag er niet echt goed uit vandaag

Thomberg

Ik zou Cort niet opstellen morgen (doe ik ook niet). Etappe drie komt hij er wel in

jenzrscl

Ik zou cort ook banken. Ganna zal nog eerder sprinten of hem, haha nenee.. maar als cort sprint zijn er veel boos denkik.

Yuri2222

'@R.D. Evenepoel morgen hooguit 16 truipunten, dus je hebt iets meer speling (top 13), maar ik zou hem inderdaad altijd meenemen in plaats van een C-sprinter.

@hardrijder, elke teamgenoot van Evenepoel heeft morgen 11 punten (behalve Van Wilder). Die gaat Cort niet halen denk ik, want die sprint waarschijnlijk niet mee. Bij mij zit hij in ieder geval op de strafbank na vandaag.

jenzrscl

Teampunten 11 punten? Ff rekenen, almeida 10 punten? Of mis ik iets, is almeida dan niet intressanter als hij pakweg 19 ste ofzo word.

Laatst gewijzigd
ZK

'@nasibal naast Armirail denk ik dat ploeggenoot kung ook goede kans maakt op roze in etappe 4. Ze staan er beide goed voor, moeten ze wel zorgen dat de vlucht van de dag geen Ganna bevat.

Yuri2222

'@jenzrscl, 8 voor algemeen en 3 voor jongeren als ik de puntentelling bekijk. Geen idee of Almeida top 20 gaat eindigen, aangezien er 50 C-D & E sprinters meedoen, maar als je dat verwacht dan is Almeida inderdaad nog een betere optie.

jenzrscl

De snelheden in de tijdrit lagen hoog, ver boven de vijftig kilometer per uur. ‘Terwijl ik trapte zag ik zestig kilometer per uur op mijn computertje, Misschien kon Remco wel 65 kilometer per uur zien’, grapt Ganna, die nog altijd volop kans heeft om het roze te dragen in de eerste week. ‘We gaan het de komende dagen met de ploeg bespreken. We bekijken het dag per dag’, besluit de Italiaans kampioen tijdrijden.

Wees maar gerust dat hij in zijn italie die trui wil. Hij zal wel mogen poging wagen. In rit 5 en 6 moeten ze toch de koers niet dragen wegens sprintersteams

Thomberg

Stel je een knecht van Evenepoel op dan heb je zeker 11 punten. Almeida heeft er zeker 10 en idd hele kleine kans op eigen punten. Alhoewel dat in deze etappe niet zal gebeuren. Soms zit een klassementsman er bij, maar deze etappe is zo vol dat ze na 3km punt lekker uitbollen

En leuk dat de Ganna kiezers alweer “kansen” zien als je hem vaak als 0-punter gaat opstellen kost hij je dus feitelijk nog meer dan vooraf 2 miljoen “weggooien”. Maar stel hem vooral zo vaak mogelijk op!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 85 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.