Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 89 ... 193 194
Kleine Drekst

het is al aangepast!

Valvuillerdemoz

Is inmiddels aangepast. Mayrhofer nu op plek drie in het bergklassement. Had ik die nu maar opgesteld ipv Mollema, zeg!

nasibal

Dag erna scores aanpassen is toch belachelijk voor woorden

Waarom? Ik vind het vooral te belachelijk voor woorden dat de GIro de verkeerde uitgeroepen heeft.

Bookies gaan th ook niest terug betalen door fouten van giro haha

Dat heeft namelijk praktisch wat meer om handen, en hebben ze dus netjes dichtgetimmerd in hun regelementen waarschijnlijk.

Edit: Overigens is er qua punten nog helemaal niets aangepast. Hij staat alleen op 1 nu in de ranking.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Heeft nou echt 30% z’n opstelling vandaag niet aangepast (Roglic is 30% gekozen). Haalt de glans van topprestatie er ook af

Gladiool

'@Thomberg: Stewart is vaag, heeft gezegd dat ze de treintjes gaan volgen en wel zien waar het schip strandt, maar dat ie z'n ogen vooral op morgen heeft. Dat ie níet gaat sprinten heb ik ook weer niet uit z'n mond gehoord. Heb hem lekker meegenomen vandaag. We zien 't wel :).

Bitburgerr

Het klassement is wel aangepast maar ik zie de punten nog niet veranderen.

Valvuillerdemoz

Nu wel aangepast. Toch een paar procenten gestegen en de koppositie in mijn subleague overgenomen. 👌

nasibal

Bam, per saldo 4 puntjes er bij en 2% gestegen. Daar doe je het voor 8)

pirazzi

20 punten erbij en een paar procenten, nu 90,5%. B)

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Ruim 4% gezakt. Weg zilveren bekertje. 😉

Hay

Nou, Mayrhofer komt er morgen zeker in samen met Cort. Heb ze vandaag buiten het team gelaten en gekozen voor EV en zijn ploegmaten, naast 6 andere sprinters.

pirazzi

Helaas alleen Ganna van Ineos opgesteld vandaag, maar de kans is ook aanwezig dat Geoghegan Hart de bergtrui vandaag weer kwijtraakt dus dan geen teampunten meer.

KV

Toch vreemd allemaal dat hij gisteren vol die klim opknalt (wou wrsch blauwe trui?) nadat hij knieblessure gehad heeft en vandaag sprinter van dienst is…

Bzuidema

14 procent kopman Gaviria. Nu maar hopen dat hij wint.

Kleine Drekst

'@thomberg dan kijk je verkeerd 1 procent heeft roglic als kopman en 4 procent remco.

pirazzi

Ganna is bij mij geen sprinter van dienst maar krijgt de voorkeur boven Almeida (eventuele teampunten als Ackermann de etappe wint) en Oldani (idem met Groves).

Thomberg

'@nick, 30% heeft hem in etappeselectie. Wat nergens op slaat als je serieus meespeelt want zijn kans op punten is 0,0

jm dvg

Gisteren mayerhofer uit mijn slectie gehaald vanwege het nieuwsvmbericht dat dainese zou sprinten nu blijkt ie te sprinten en ook nog eens 3e in het bergklassement te staan. Het kan verkeren.

KV

Bergklassement zal vandaag geen rol meer spelen met de vluchters

BigMig

Gisteren op zich een prima start gemaakt, alleen relatief laag gescoord door de erg hoge gemiddelde score. Missertje met Vine op de bank, en Thomas in de 20-koppige selectie i.p.v. Almeida kan me nog wel eens punten gaan kosten. Maar goed, ik zit op mijn bureaustoel zoals Primoz gisteren op zijn fiets bij het post race interview: er zijn nog 20 racedagen, en wie aan het eind bovenaan staat wint.

Vandaag met 7 sprintertjes plus Remco en Ballerini. Kon de juiste betrouwbare budgetsprinter voor plek 6 in m'n team niet vinden dus heb er nog één extra genomen, om te voorkomen dat ik net de verkeerde heb gepakt. Vandaag mogen ze zich allemaal bewijzen voor een plek in de basisopstelling.

Btw, wat is die robotcontrole bij het plaatsen van een bericht opeens kut zeg.

R. D.

Ik ben toch maar gegaan voor al mn sprinters en niet voor de teampunten. Is toch spannender zo.

PEDERSEN(C)
GAVIRIA
MILAN
MATTHEWS
CONSONNI
CORT
BALLERINI
ALBANESE
VENDRAME

Kleine Drekst

'@thomberg dan begreep ik je verkeerd dacht dat je kopman bedoelde maar 30 procent die hem heeft opgesteld slaat nergens op inderdaad dan spelen we dus maar met 70 procent. Ik hoop dat er een gedeelte gewoon vergeten is zijn opstelling te wijzigen omdat ze uit gaan op zaterdag en zondag vergeten de opstelling aan te passen.

R. D.

Ik denk eerder dat er hordes mensen een ploeg neerzetten en er nooit meer naar kijken.

Nijmos

Roglic opstellen is niet goed, maar ook weer niet heel raar. Als je almeida en Hart niet hebt en ook geen 3 soudal knechters kom je misschien wel bij Roglic uit omdat hij nog wel eens kort eindigt. Die 30% heeft wel een slecht team.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Vendrame gaat zo nog wat teampuntjes pakken. Verlichting van de pijn voor zijn 0 sprint punten vandaag voor iedereen die hem heeft opgesteld

1 2 ... 89 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.