Waarom? Ik vind het vooral te belachelijk voor woorden dat de GIro de verkeerde uitgeroepen heeft.
Dat heeft namelijk praktisch wat meer om handen, en hebben ze dus netjes dichtgetimmerd in hun regelementen waarschijnlijk.
Edit: Overigens is er qua punten nog helemaal niets aangepast. Hij staat alleen op 1 nu in de ranking.
Gisteren op zich een prima start gemaakt, alleen relatief laag gescoord door de erg hoge gemiddelde score. Missertje met Vine op de bank, en Thomas in de 20-koppige selectie i.p.v. Almeida kan me nog wel eens punten gaan kosten. Maar goed, ik zit op mijn bureaustoel zoals Primoz gisteren op zijn fiets bij het post race interview: er zijn nog 20 racedagen, en wie aan het eind bovenaan staat wint.
Vandaag met 7 sprintertjes plus Remco en Ballerini. Kon de juiste betrouwbare budgetsprinter voor plek 6 in m'n team niet vinden dus heb er nog één extra genomen, om te voorkomen dat ik net de verkeerde heb gepakt. Vandaag mogen ze zich allemaal bewijzen voor een plek in de basisopstelling.
Btw, wat is die robotcontrole bij het plaatsen van een bericht opeens kut zeg.
'@thomberg dan begreep ik je verkeerd dacht dat je kopman bedoelde maar 30 procent die hem heeft opgesteld slaat nergens op inderdaad dan spelen we dus maar met 70 procent. Ik hoop dat er een gedeelte gewoon vergeten is zijn opstelling te wijzigen omdat ze uit gaan op zaterdag en zondag vergeten de opstelling aan te passen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.