Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 90 ... 193 194
niek-vdv

Matthews laat in ieder geval geen punten liggen voor het puntenklassement

Kleine Drekst

5 man gaan voor de sprinttrui matthews ackermann gaviria pedersen en fiorelli.

jenzrscl

Bij deze, matthews gaat vol voor puntentrui.

Leuk ook van fiorelli voor mijn team dat hij zich ook wat wil smijten erin.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Team Zadelpen is vandaag op de fietsen geklommen vanuit een 28% positie. Wat een valse start weer.

Jv1997

Helaas geen Groves..

Aanklampen

Jongens, dat waren 4 punten.. Dat zegt 0,0 als je daar niet sprintte.. Het zegt wel dat Bling meedoet.. Was toch beetje raadsel. Zelfs CAV en Ackermann deden mee maar zaten ingeboxd.

ditisdavid

Pedersen gevallen. We zijn nu echt begonnen!

ditisdavid

En een compleet willekeurig voelende uitslag erbovenop. Marit de eerste van mijn ploeg is wel het laatste wat ik verwachtte voor vandaag...

Eddix

Marit gebankt, Pedersen cap, lekker hoor..

rbc1912

Milan, Dekker, Marit

94 pagina's vol analyses en dit scenario is niet de revue gepasseerd hoor :)

ditisdavid

Alleen Groves, Marit en Matthews bij de eerste tien + een hoop renners gevallen/op achterstand. Gisteren de ideale dag, vandaag zo'n beetje het tegenovergestelde. Enige goede nieuws is dat veel renners die profiteren weinig gekozen zijn...

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Mayr op de bank ten faveure van teampunten..achja met volle verstand gedaan natuurlijk.

Thomberg

Pedersen viel gelukkig niet volgens mij. Zat er achter

Blij met dekker

ditisdavid

88 punten gemiddeld van de toptien van de eerste sprint in een grote ronde moet ook een laagterecord zijn.

kevinraar

Verassende uitslag Milan marit allebei nog nooit van gehoord dekker heb ik wel pedersen mij kopman gevallen een super slecht begin

Landaluze

Mayrhofer lekker hoor. Dat had Dainese niet beter gekund ;)

Kanarie

Ik had nog nooit gehoord van Marit en Mayrhofer maar dankzij dit forum wel opgesteld vandaag.

Kleine Drekst

het was hoole van Trek die viel. Zonder al te veel schade. gelukkig viel pedersen niet

Rob94

De grootste vraag is vooral waarom je sprinters meeneemt als je ze vandaag op de bank zet?

Kanarie

Gaviria zakte er wel pijnlijk doorheen tijdens de sprint. Groves lijkt toch de betere keuze.

Thomberg

Op zich bleek dat je ze eigenlijk beide niet per se nodig hebt. Maar dan moet Pedersen wel mee kunnen sprinten

Kleine Drekst

219 punten sta nu op 94,9

arjenzvob

'@Thomberg
Vendrame blijkt een uitstekende keuze vandaag. Keurig 13e en bonuspunten van de blauwe trui. Dus met die troost valt het wel mee. En uiteraard hem niet meegenomen voor vlakke sprints. Dit is allemaal bonus. ;)

Verder een indrukwekkend irritante etappe zo. Wekenlang analyseren. Weten dat Marit, Dekker en Milan ook keuzes zijn die je kunt maken, maar omdat je keuzes moet maken vallen ze voor mij al snel af. Mijn mannen worden 3, 10, 11, 12 en 13.

Wonderwel 5,8% gestegen met 146 punten. The only way is up! (En dan moet het bergklassement nog bijgewerkt worden)

nasibal

Die GeWELDiGuH TrEiN van Groves doet niet echt veel voor zn topsnelheid he?

Marit, Dekker en Mayrhofer laten vandaag perfect zien waarom je prima een budget sprintteam kan samenstellen

Maar veel belangrijker:

RUSSO MET ZN EERSTE PUNKTEEEEN!

Laatst gewijzigd
Hay

Zo te zien staan Pedersen en Cavendish nog niet in de dagstand

1 2 ... 90 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.