Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 91 ... 193 194
Thomberg

'@arjen, ja balen heb vendrame er last minute uitgehaald zodat ik Kamna kon nemen. En ik had vendrame wel opgesteld vandaag anders… maar goed dekker is er toen ook ingekomen. Als Pedersen “gewoon” top 5 had gereden was ik heel content. Alsnog bovengemiddeld door m’n maten consonni en fiorelli.

Weet iemand waarom Albanese niet meedeed? Deed vorig jaar zelfs alle sprints.

@nasibal, Russo opgesteld?. Edit: je had hem zelf al beantwoord. Marit niet genomen, trein zag er wel sterk uit

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Albanese sprint niet eens mee terwijl hij wel in de eerste groep zit. Vendrame wel terwijl ik die heb laten banken omdat ik dacht dat die toch niet op het vlakke gaat sprinten....

Laatst gewijzigd
vevie

M’n beste start tot nu toe. Gouden bekertje. Niet dat ik verwacht dat dit zo blijft. Zelf de nummers 2, 7, 9, 12 en 19.

Zo levert ook Ganna toch al leuk wat op, ondanks dat hij niet gisteren heeft gewonnen. Toch punten voor de etappe en z’n plek in het AK. Morgen weer wat punten voor z’n plek in het AK, dus het kon slechter. Nu maar hopen dat hij de 2e TT wel wint, anders had ik hem idd beter thuis kunnen laten.

JimKro

Geen kopman in de punten, maar door de Dekhengst toch mooi 10 procentjes gestegen. Altijd mooi hoe veel verassingen er mogelijk zijn in het wielrennen. Veel van dit soort ritten zullen er niet meer zijn, dus ik denk niet dat de uitslag veel zegt over het verdere scorito verloop. Wel dat Groves niet de snelste is in dit soort boulevardsprints en dat Gaviria even met wind tegen besluit om op 500 m aan te gaan. Door dit soort fratsen ben ik voorlopig blij dat ik ze allebei niet heb. Maar goed, Pedersen heeft helemaal geen punten en we gaan morgen zien of Matthews Groves er überhaupt af kan rijden.

Laatst gewijzigd
Hay

Pedersen en Cavendish toch in tweede groep, zullen dus wel in orde zijn.

LuckyLuuk

Pedersen wil morgen wel revanche nemen neem ik aan

Bzuidema

Nou dat was weer een valpartij. Maar ook een verrassende winnaar. Zo zie je maar weer dat je alles kan uitzoeken dat het in praktijk toch weer anders is. Gaviria die liet lopen. en Groves die met een super trein niet op snelheid kan winnen. Daarom heb ik hem ook niet gekozen. Milan moest diepgaan maar mooi gewonnen. Verder met 172 punten nog aardig gestegen naar 60 procent. ja het is nog niet best maar hoop elke etappe wel iets te kunnen stijgen. Morgen dan maar voor Pedersen en Albanese.

Thomberg

Voor de puntentrui ligt ook veel open. Milan en Dekker komen daar normaal niet voor in aanmerking

LuckyLuuk

Waarom deed Albanese niet mee aan sprint. Die gaat morgen even op de bank zitten.

John Berger

Gisteren 12% en vandaag op 84%. Milan en Dekker beide in mijn team. Heb wel een zwaar sprintersteam want Pedersen, Groves, Gaviria, Matthews, Albanese, Fiorelli en Cort zitten in mijn team. Moet straks blijken of mijn bergteam sterk genoeg is met Evenepoel, Roglic, Hart, Vine, Arensman, Pinot, Fortunato, Healy, A. Paret-Peintre, Riccitello en Covoli. Iederen nog veel kijkplezier en suc6 met zijn ploeg. Morgen verwacht ik Albanese, Pedersen, Matthews en Grovers weer in de top 10.

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

'@luckyLuuk omdat die zich spaart voor morgen!

Imbatido

Achja, dit was zo'n typische wind-tegen-sprint. Iedereen die vroeg met de neus in de wind kwam viel stil (Groves, Gaviria, Ackermann), en renners die van achteruit komen rijden een top uitslag (Dekker, Marit).

Wel mooi dat het opstellen van renners als Stewart, Fiorelli en Mayrhofer boven teampunten en Almeida wordt beloond. Allemaal mooie scores. En een dikke shout out aan Dainese voor het interview voor de start anders had ik Mayrhofer niet opgesteld vandaag. Wel weer jammer van Pedersen als captain.

Morgen misschien wel de moeilijkst te voorspellen etappe van deze Giro. Hoe hard gaan ze dat bultje oprijden?

Bzuidema

Morgen lijkt mij ook wel iets voor Konrad of zeg ik iets stoms.

Hangtieniedanstaatie

Je zegt iets stoms.

Papa Bart

Als je morgen Konrad niet opstelt vraag ik me af waarom je hem hebt geselecteerd..

jenzrscl

Thomas stiekem weer de.nr 1 van ineos nu :p

Ragnar Lolbroek

PATS!! En daar gaat dan je kopman. Gelukkig niet zelf gevallen. Amper boven gemiddeld gescoord en toch 5% gestegen. Wel nog altijd op 46%.🙄

R. D.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet ... saai was het iig niet

- Milan in mn team dus dat is mooi
- Gaviria niet gecapt en je zou zeggen dat is ook mooi, tenzij Pedersen je cap is
- Vendrame in de top 15 is leuk meegenomen

Nog steeds op een zeer laag %, maargoed dat komt meer door gisteren dan vandaag.

nasibal

Clement Russo morgen schaduwfavoriet

BigMig

Hatsikidee, Marit en Dubbel D rijden zich ff het zwart voor de ogen om in mijn basisopstelling te komen. Daarvoor wordt Albanese op het vlakke dan weer een twijfelgeval. Maar die zal zich nog genoeg laten zien. De loodrecht stijgende lijn is ingezet. Onze gebeden gaan uit naar Daan Hoole op deze moeilijke dag, ik hoop dat hij later nog wat punten mag oprapen.

kevinraar

maar 154 punten gehaald had pedersen als kopman en cavendish in de tweede groep en albanes die niet meesprint

voor morgen zeker
pedersen
albanese
vendrame
cort
everpoel

overige waar ik er nog 4 kan kiezen zijn
dekker
cavendish
gaviria
bonefatzio
roglic
vlasov
kemna
thomas
pinot
uran
pozzovivo
buitrago
rota
cerney
ganna

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

'@Kevin: Cerny zou ik ook nog opstellen. Die teampunten heb je alvast.

Thomberg

Voor Dekker gaat het te zwaar zijn morgen. Voor Milan ook trouwens verwacht ik, terwijl die overal genoemd wordt.

Maar Dekker kan ik me niet voorstellen dat hij dit overleeft. Hij zei zelf ook vooral voor vlak te gaan.

Milanjacks

Is het raar als ik eraan denk om Healy op te stellen? Ben niet zo bekend met deze renner. Heb het voorjaar amper gevolgd.

Maestro Mello

Eerlijk, als je morgen Albanese niet opstelt, waarom heb je ‘m dan überhaupt in je selectie opgenomen? In vlakke sprints heeft ie nog nooit topnoteringen gereden maar sluit altijd aan na de eerste 8-10 renners. Morgen is juist zijn terrein.

Verder heeft Dubbel D direct zijn interview vooraf bevestigd. Heel prettig!

Wat @nasibal zegt viel mij ook direct op; imposante trein vanaf de rotonde, maar op het moment dat het aan Groves zelf was kon-ie Sinkeldam nauwelijks passeren op pure snelheid…

1 2 ... 91 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.