Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 94 ... 193 194
arjenzvob

Cycling mole... mister cycling... Waar ik ook kijk. Ze gaan allemaal voor sterke sprinters.

https://youtu.be/lOhxDhtX_y4

kevinraar

Ja alleen cerney die staat er al in

Phoenix0000

Etappe 4 vuelta vorig jaar.
Alleen Pedersen nog erbij. Was nog iets zwaarder maar scheelt niet veel. Roglic terrein.

Guido Maltempi

'@Phoenix0000 ik vergelijk deze etappe zeker niet met Volta Limburg. Mijn punt was dat Groves daar in staat is om zich nergens te laten lossen door Maxim van Gils, een renner die 2 weken later top 12 rijdt in AGR, WP én LBL. Dat wijst er m.i. op dat Groves inmiddels beter klimt dan wat we vorig jaar van hem zagen. Of het morgen goed genoeg is om Bling/Mads te kunnen volgen is koffiedik kijken, maar ik geef hem zeker een kans.

nasibal

'@Guido

Het limburgse heuvellandschap waar de heuvels welliswaar redelijk steil zijn, maar met name ook heel kort (<1 km) is in geen enkele zin te vergelijken met een klim van 6km a 6%. Ook niet met een WP en LBL.

Ik ga geen uitspraken doen over de klimkwaliteiten van Groves, maar de Volta Limburg als benchmark gebruiken kan je nog wel eens van een koude kermis thuis doen komen.

Papa Bart

'@phoenix volgens mij was dat dezelfde Vuelta met een lekkend zwembad over de weg. Dacht ook iedereen dat het voor de klimmende sprinters was, maar het werd een ak dag!

KV

Zal er gewoon van afhangen wie de klim voor zijn rekening neemt. Als een Jumbo/Ineos de kop pakt, is het natuurlijk over voor de snelle mannen, dan lost ook Pedersen.

Maar ik zie dit niet gebeuren gezien nog >20km tot de finish en wat gaan ze er mee bereiken? Toch niemand die denkt dat ze een AK man zullen kunnen lossen? Misschien voor de boni’s maar natte technische gevaarlijke finale met brokkenpiloot Roglic…

Dus Trek en/of Jayco zal de kop nemen en de Cavs en Dekkers van deze wereld (en nog wel enkele en het zal vooral de vraag zijn wie dan juist) zullen lossen.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Feltet geeft punchers als enige hoge kansen. Interessant.
Echt de AK mannen verwacht ik hier niet. Behalve mss Roglic en dan zal Rev in z’n wiel zitten

zjoop

Remco
Groves
Pedersen
Cort
Mayrhofer
Consonni
Albanese
Fiorelli
Vendrame
Ballerini

Wie op de bank? heel lastig kiezen

JohnMcBennett

Almeida, Cerny, Tao, Fiorelli, Roglic. Allemaal vechten ze voor de laatste 2 plekjes in het team. Kans op overwinning met Roglic/Tao? Zekere puntjes Almeida of Cerny, of toch voor de sprint met Fiorelli Dit gaan bank punten worden

Dion

'@zjoop exact dezelfde 10 renners hier. Nu mayhrofer op de bank, maar puur omdat ik nog niet zoveel van hem weet.

Masterw

Zou Marit dit aan kunnen op t eind of te steil?

LuckyLuuk

Roglic erin zetten vandaag wat denken jullie ? Hij moet
Toch ergens boni secondes vandaan halen

jenzrscl

Wie waagd zich aan gavrira voor plek 9

floda

Is inderdaad lang voor sprinters, dus twijfel ook heel erg. Maar ik geloof niet dat dit een AK etappe wordt met lastige afdaling en wat minder weer. Dus zou jij de healys/konrads van deze wereld kunnen spelen, maar ja pakken die ruim minuut voorsprong op matthews en pedersen? Om die vervolgens 20 km vol te houden?

zomaareens

gewoon weer milan!

Ragnar Lolbroek

Pedersen
Groves
Albanese
Consonni
Stewart
Fiorelli
Ballerini
Cort
Evenepoel
Deze 9 gaan het doen. Voor AK valt er relatief weinig ete winnen denk ik. Zou anders zijn als de aankomst net op de top van die klimmetjes lag.

Gladiool

Wat ik lastig vind is dat juist Dekker en Marit in interviews aangeven goede klimmersbenen te hebben dit jaar. Normaal zou ik ze zo thuislaten.

Groetjesaandevoetjes

Dekker interview over zn betere klim capaciteiten: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/interview-david-dekker-ruikt-kansen-door-mager-sprintersveld-in-giro-durf-mezelf-wel-te-meten-met-pedersen

Odin

Ik denk dat het veel zwaarder gaan zijn dan ze in de meeste voorbeschouwingen denken. Ik hoop dat deze mannen het goed voor me gaan doen.

Matthews (C)
Pedersen
Cort
Albanese
Fiorelli
Ballerini
Van Wilder
Evenepoel
Roglic

Thomberg

Tja Dekker zelf denkt het wel te overleven met de laatste 30. Ik geloof dat niet zo.

Uit rijtje Consonni Roglic Dekker kies ik de eerste of anders Roglic

Gladiool

Ik zet zelf met een soortgelijke gedachte, alleen was Dekker gisteren echt goed en dan heb ik toch wat FOMO :)

jenzrscl

Deze is denkik de moeilijkste voorspellen rit van allemaal.
Ik zie ik geen enkel team ganna staan?

Als er th paar vluchters gaan weg rijden op die klim , is het toch alleen mogelijk stand te houden met types zoals ganna kung cort enzo , en ganna kan gooi doen naar roze?

Aanklampen

Ik zou Dekker meepakken.. Die vliegt. 26km naar finish is serieus nog ver...

R. D.

'@jenzrscl

Hou jij nou ff lekker op zeg, Ganna overwoog ik nog niet eens. Het is al lastig genoeg. 😂😂

1 2 ... 94 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.