Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 17 ... 59 60
Pim Todcock

'@Rafał Kišerlovski
D v Poppel heeft er nooit bij gestaan en Boy rijdt wel, toch? Vreemd dat Danny twee races tegelijk rijdt op PCS :D.

KJP

Jon Barrenetxea, is dat hier een beetje de inside joke rond de vuelta ofzo?

ronvisser

'@KJP Ben je aan het trollen of volg je het wielrennen gewoon niet zo goed?

Wellens Nietens

Onley, Poole, Gregoire, Martinez, Van Eetvelt, Engelhardt... Hoe gaan we kiezen tussen al deze talentjes?

KJP

Gewoon allemaal nemen, dan zit de goede er vast tussen.

Hommeles

'@KJP, Ben blij dat je het zegt. Ik vraag me al 17 pagina's af of hij een soort grap is ofzo. Wel een paar keer kort gereden, maar lijkt me niet zo bijzonder.

ditisdavid

Wat een gebrek aan respect hier richting de beste Caja-renner sinds Barbero.

Vrouwvandepool

Vrije rol, zeer aanvallend en gezien de privé omstandigheden kan het niet anders dan dat hij zijn punten wel gaat pakken

Titivoeckler

Barrenetxea is ook geen 4 miljoen hè. Alles wel in perspectief bekijken, prima seizoen, gaat z’n punten wel opleveren

Zutphen

Wat zal de rol van Cattaneo zijn ?
Tijdrit en als laatste bij Ev. tijdens klimwerk ?

Titivoeckler

Ik denk dat Hirt in principe laatste man moet zijn. Rollen kunnen natuurlijk veranderen. Tt zou kunnen, maar kan ook zomaar dat hij zich dan moet sparen als REV er dan goed voor staat. Voor dat geld kun je betere renners kiezen of een goedkopere knecht en het geld elders investeren

Bouhla

Ultieme gok. Wie zouden jullie kiezen. Roglic of Evenepoel?

Zutphen

Vingegaard

Benzardi

Alle 3

Falonso

'@Ganna3 Maak voor jezelf eens een berekening hoe veel punten Evenepoel gaat halen. Ik heb ook overwogen hem niet te kiezen, maar aan de hand mijn berekening ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem echt in mijn team moet hebben.

oborobo

Barrentexea Sprinter?

Mindless

Ik zit ineens te denken, het is nog maar een geluk voor de mensen bij wie Barrenetxea nog niet op de radar is, dat de combinatie trui er niet meer is… daar zet ik hem steevast in de top 3…

Zutphen

De sprinters moeten ook een bergje kunnen verteren, wie zijn dat ?

Lo Zar

Gonzalez

Falonso

'@Zutphen Van den Berg en Menten kunnen dat wel. Aberasturi ook nog wel…

Zutphen

Molano, Thijssen en Groves niet ?

Zutphen

En Dainese ?

Valvuillerdemoz

Garcia Cortina kan ook wel een bergje hebben.
Maar Govekar?

Drie miljoen voor Dainese en twee miljoen voor Garcia Cortina. Pfoeh! En de goedkopere sprinters kun je niet eens C-sprinters noemen..

Nu het puzzelen eindelijke een beetje kan beginnen wordt het wel verdomd lastig om èn Roglic èn Vingegaard te nemen en dan ook nog wat andere podiumkandidaten èn een paar fatsoenlijke sprinters over te houden.

Falonso

Bardet en Landa zijn wel interessant geprijsd

Sean Chiappucci

'@ Falonso
Die twee hebben dan ook allebei een fijn jaar achter de rug.
Bij mij blijven ze thuis

1 2 ... 17 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.