Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 20 ... 59 60
Harderijder

Groves 4 miljoen ja

Daan Brakenhoff

Groves 4mil… is hij die (kostbare) miljoen meer waard dan Dainese?

Laatst gewijzigd
Scoritop

Misschien Groves niet nemen en Bayer als teampunten man

ditisdavid

Groves IMO correct geprijsd als enige sprinter van wie je ervan uit kan gaan dat hij iedere keer topvijf rijdt. Voor 3.5 miljoen klikt iedereen hem er in, nu is het de vraag of je er 1/1.5 miljoen voor over hebt om te voorkomen dat je meerdere keren de nummer 10 in de sprint capt. Met het puntenklassement dat tot 2020 gold had ik hem niet genomen, nu neig ik ernaar het geld vrij te maken.

havana

Wat vinden jullie van het puntenpotentieel van L. Martinez (1 miljoen Scorito euro's) en J. Lopez (750k Scorito euro's)?

Ragnar Lolbroek

Pfff 4 miljoen voor Groves, die mij toch al keer heeft teleurgesteld qua punten. In dit sprintveld dan idd. Wel de meest betrouwbare cap. Het geld krijg ik wel alleen vrij gepuzzeld bij Jonas de Deen. Dan heb ik in 1 klap ook Remco.
Wel geen 3 jumbo's meer voor de TTT en een (te) dure sprintcap.
@havana: ik heb voor Martinez gekozen (En Ook Gregoire eigenlijk)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Budget is trouwens wel ongekend krap nu gezien de 3 duurste sprinters er allemaal nog niet op stonden toen het spel open ging. Opvallend dat Scorito er niet toch nog 1 of 2 miljoen bij heeft gedaan zoals in het verleden nog wel eens gebeurd is.

ZK

Bayer leadout? Of wordt dit Planckaert? Die laatste heeft toch veel betere sprint, dus lijkt mij op eerste gezicht betere leadout. Maar beide deden Giro niet met Groves

Scoritop

Nee Bayer niet als Leadout, maar als opvulling in de sprintetappes. Ik zie Bayer in de aanval nog wel wat klaarspelen. De dure plekjes voor sprinters zou ik niet aan Planckaert geven

ZK

Hoezo duur plekje? Planckaert toch mooie 6e sprinter? 10-16 teampunten als Groves er inderdaad bovenuit steekt. Eventueel zelf af en toe ook nog top 20 na leadout. En wanneer Groves iets overkomt en uitvalt, is hij ook prima stand-in.

Laatst gewijzigd
havana

Ik heb nog 2 miljoen voor een sprinter. Wie o wie...

FrankSteenbergen

Planckaert 6e sprinter....? Wanneer gaat hij pt pakken (behalve teampunten)?
Lijkt mij dat Ghys laatste man wordt voor Groves, en vervanger van Groves

Edit: dat was in de ZLM Tour zo, maar zie dat het in Noorwegen andersom was inderdaad....

Laatst gewijzigd
ZK

'@franksteenbergen had niet gezien dat Ghys mee was. Veel logischer als hij laatste man wordt inderdaad. Plankaert had bij zlm nog leadout voor Ghys gedaan. Dan is Ghys mooie pick voor 500k

valowitz

YURI222 het is niet zo’n hele grote gok en ik heb hetzelfde gedaan. Geen Bingo maar wel Ayuso,Rogla,🎱,G,Mas,Almeida en 🦅. Daarnaast ook nog eens een goed sprint team. Dat gouden bekertje is van ons YURI222!

-Wielerfan

Is er iemand die wil sparren over de sprinters?

Zoja.. stuur maar een prive berichtje

Zutphen

Molano lijkt mij ook vrij zeker als sprinter om te nemen.
Toch ?

KV

Is vandaag wel de helft van zijn leadout kwijtgespeeld

PowerPiet

Wel straf dat top sprinters in tour niet meer kosten dan groves in een vuelta, met minder sprint kansen. Wel leuk om te puzzelen. Rendement & inzetbaarheid voor verdeling per type. Buikgevoel en wat kennis om juiste pick per type te doen. Succes ! Een bekertje wordt uitdaging.

KV

Hmm. Zit nu blijkbaar op de 11+9 taktiek, kwestie van het middenveld over te slaan…

Landeirovic

Molano in dit veld de snelste sprinter. Alleen heeft hij van alle sprinters de minste hulp. Molano kan zomaar 3 ritten winnen maar het kan er ook gewoon 1 zijn. Ik zie toch Molano en Groves als de 2e beste sprinters hier.

Ketjap Manis

Onderschat de topsnelheid van Dainese niet. Groves wel de meest steady, daar betaal je dan ook voor.

oborobo

Lastig om zowel Molano als Groves te nemen.
Een sprinteam rond Molano bouwen geeft meer mogelijkheden voor rest van team.
En worden het er 5 of toch 6?

Landeirovic

ik verwacht 6 sprint etappes. Als rit 4 en 5 in de 3e week hadden gelegen was er meer kans voor de vluchters nu gaan nog veel ploegen hun sprinter hebben dus er ook voor rijden. In de 3e week met rit 19 en 21 quasi volledig vlak is heel goed te controleren.

Zutphen

En Coq.........

-Wielerfan

Die Marijn van de Berg is anders ook echt heel goed bezig. Ik verwacht er veel van.

Zonder goeie trein durf ik Molano toch niet als captain te gebruiken altijd voor de sprints.

Groves is ontzettend duur maar wel de enigste zekerheid die altijd wel top5 zal sprinten.

1 2 ... 20 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.