Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 23 ... 59 60
NielsH97

Eerste keer dat ik Scorito Vuelta mee doe en hier een account voor aangemaakt. Kan iemand tips geven? Wat veranderen? Dit is mijn team nu:

- Vingegaard 6.5m
- Evenepoel 5,5m
- Roglic 5,5m
- Ayuso 4m
- Almeida 3m
- Uijtdebroeks 1m
- Martinez 1 m
- Poole 1 m
- Vaquelin 750k
- Buitrago 750k
- Gregoire 750k
- Sobrero 750k
- Barrenetxea 500k

- Coquard 3m
-Molano 2,5 m
- van den Berg 2m
- Menten 1,5m
- Theuns 1,5m
Vendrame 1,5m
Aular 1,5

Welke wijzigingen adviseren jullie?

ProScoritoManager

'@NielsH
Allereerst zou ik beginnen met wat minder betalen voor Aular.
Voor de rest kan ik alleen zeggen dat jouw team bijzonder veel op dat van mij lijkt. Of dat goed of slecht is kan ik je over een kleine 3 weken pas vertellen. Grootste verschil is dat jij Arensman niet hebt en dat budget hebt kunnen uitsmeren over een hoop upgrades van 500-750k mannen naar 1-1.5M mannen.

mas22

Ik heb nu 5+1 sprinters voor 9 mio. Ik denk dat ik dat voldoende ga vinden. Buiten het feit dat er maar weinig sprintkansen zijn, zie ik nou ook niet heel veel ploegen die de boel echt kunnen controleren. Dus wie gaat de vlucht terug pakken.

madeinstars

Wel leuk dat iemand echt Barrenetxea heeft.

Arne Riis

'@mas In etappe 4, 5 en 7? DSM (Dainese) en Alpecin (Groves) in ieder geval, misschien nog meer sprintploegen, al dan niet met in het begin hulp van de ploeg van de rodetruidrager.ik zet iets dikker in op de aprintploeg. Zelfs als de vlucht wegblijft, zal erachter nog om de truipunten worden gereden. De benen zijn nog vers hè?

Laatst gewijzigd
jan derksen

'@proscoritomanager hoezo minder betalen voor aular ? zie weinig andere opties voor 1 miljoen

Thomberg

'@janderksen Drieske van Gestel
Hij bedoelde overigens dat er 1.5 miljoen stond

NielsH97

'@ProScoritoManager
Ik had Arensman wel. Vroeg me alleen af of hij niet moet knechten voor Thomas. Ik schat Thomas niet heel hoog in deze vuelta en denk dan ook dat Arensman al veel tijd verliest in de eerst bergetappe. Zal wel bij Thomas moeten blijven.

Dunbar zou ik dan ook eerder nemen dan Arensman. Krijgt volledige steun en is een goed klimmer. Wel minder in de tijdritten verwacht ik.

Cascoigne

Barrenetxea werd ook nog even getipt in de Vuelta voorbeschouwing van de Rode Lantaarn. Zouden die dit forum ook afspeuren af en toe haha.

Cascoigne

'@NielsH97 je zit wel best ruim in de sprinters denk ik. Tenzij je Vendrame niet als sprinter ziet ;). Die wil nog wel eens liever een vlucht uitkiezen dan zich mengen. Volgens mij heb ik gelezen dat hij de sprinter van dienst is, maar weet niet of dat in elke sprintetappe ook echt zo gaat zijn.

Boasson en Hagen

Ik denk ook dat het dit jaar een goede tactiek is om vol in te zetten op de favorieten en aan te vullen met veel goedkope mannen. Het middenveld volledig overslaan. Van de goedkope gokjes moeten er wel een paar naar boven uitschieten en met zo veel keuze is het moeilijk om de goede uit te kiezen.

Appelflap64

Wie kan mij helpen aan het invullen van mijn laatste sprintplek voor 500k? Ik heb al 5 sprinters en dit wordt de opvulling. In ruil voor de gouden tip wil ik mijn selectie wel op dit forum plaatsen.

Gordon Bleu

Iedereen heeft het over alle toppers. Alleen zal het niet zo zijn dat Evenepoel met dit team heel veel werk alleen zal moeten doen? Is het daarom niet verstandig om hem misschien links te laten liggen.

mas22

'@arne ik zie 4 en 5 niet als 100% zekere sprints. Kan heel goed van een kleiner peloton zijn.

NielsH97

'@Jos Brinkie

Klopt, ik zie hem als sprinter. Zit nu op 7 sprinters, misschien jets teveel van het goede.. Wil Dunbar nog graag in me team, maar dat zou dan ten koste van Van den Berg zijn.. zie hem wel een lastigere rit winnen.

Georgeske

Coquard en Mas of Groves en Arensman?

madeinstars

Groves en Arensman, 100%

Frits

'@NielsH97 Klein tipje, Vendrame is geen sprinter.

Kanarie

'@Appelflap64 Askey of Ghys

ralfinho77

Ik heb mijn team compleet, maar nog wel wat twijfels:
REV
Roog
Ayuso
Thomas
Almeida
Arensman
Vlasov
Carruso
Poole
Vauquelin
Martinez
Buitrago
Coquard
Molano
Van den berg
Menten
Aular
Gregoire
Bouchard
Rubio

Nu nog de twijfel of ik misschien Thomas, vlasov en almeida moet opofferen voor vinegaard in combinatie met Bardet en Kelderman. Daarnaast misschien een paar talentjes eruit voor dunbar, maar die is 2 miljoen. Wat vinden jullie?

madeinstars

Er is nog een 500k pareltje die heel misschien zelfs wel eens een sprintje wil wagen, die ik hier nog niet heb zien langs komen. Wel benieuwd of iedereen die voor zichzelf houdt.

KV

Je bedoelt waarschijnlijk Koch?

Denk dat dit wat wishfull thinking is. Die zal de klimbrigade wel moeten beschermen in de vlakke ritten zou ik denken.

Maar misschien smijt die zich er inderdaad wel eens tussen.

mas22

Er zijn meerdere 500k pareltjes die een sprintje kunnen rijden. Vraag is of ze dat ook mogen of gaan doen.

madeinstars

Het is wel een Duitser, maar ik bedoel niet Koch.

ditisdavid

Ik tel wel een stuk of 5, 6 renners van 500k die in theorie mee zouden kunnen sprinten, en die zijn lang niet allemaal de revue gepasseerd. Probleem is dat het bij geen van allen zeker dat ze zich er daadwerkelijk tussen willen gooien. Van hen is er alleen over Koch iets qua nieuws te vinden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 23 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.