Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 24 ... 59 60
mas22

Heiduk heb ik overwogen maar ik verwacht dat hij volledig in dienst van de ploeg moet rijden

madeinstars

Ook Heiduk is het niet. Het is iemand die al 2 koersen gewonnen heeft dit jaar.

WilliamS23

'@madeinstars

Dus je hoopt dat iedereen hem voor zichzelf houdt, om vervolgens diverse tips te gaan geven. Zo moeilijk is ie overigens niet ;)

madeinstars

Haha. Niee, vond het gewoon opvallend dat ik hem nog niet voorbij had zien komen. Staat er bij mij al vanaf dag 1 in zo'n beetje.

Thomberg

'@Madeinstars, ik denk omdat hij geen sprinter (meer) is en Koch in zijn ploeg gaat sprinten.

Sjonge Jonge

Hij staat ook op mijn lijstje, maar ik twijfel of hij in de pure massasprints ook gaat meedoen, als dat niet zo is kost je dat een duur plekje in je selectie

madeinstars

'@Thomberg ook die is het niet.

mas22

Engelhardt is ook geen sprinter

Falonso

Page is misschien nog wel interessant als 500.000 splinter, vooralsnog staat hij nog niet in mijn team. Twijfel tussen hem en Askey.

Poule d'Or

Page is leadout voor Thijssen, mogelijk blijft hij plakken voor wat puntjes.

Askey gaat niet sprinten zei die.

ralfinho77

Is het niet n denz

Falonso

Page zal in de 1ste week waarschijnlijk leadout zijn, maar bij Intermache sluit ik niet uit dat beide voor eigen kans mogen sprinten. Ik verwacht dat Thijssen er in de 3e week niet meer bij is, waardoor Page voor eigen kansen mag sprinten in de 3e week. Page heeft dit jaar ook al wel wat interessante uitslagen gereden.

Thomberg

Thijssen komt geen vluchtheuvel over en sprint pas in etappe 7. Dan heeft page z’n punten al binnen

Engelboy is idd geen sprinter

Lo Zar

Hajduk Split

Cascoigne

Ik neem die DM posts toch altijd met een korreltje zout eerlijk gezegd. Als er al echt gereageerd wordt is ook nog maar de vraag of de reactie eerlijk is :).

mas22

Milan zou in de Giro ook gaan knechten had hij gezegd

Kanarie

Page kwam bij mij zojuist ook op de radar met dank aan Wielerorakel. Ik kenhem niet maar dat geldt ook voor Askey.

RvhC74

Een team zonder Rev is ook best interessant, vraag me echt af of hij tegen dit geweld wel opgewassen is, met name teams Jumbo, Ineos en Uae zijn beduidend sterker

Bovendien tijdens Wk waar het ook echt om ging met de echte toppers komt hij net iets tekort

Nu dus Thomas en Arensman ipv Evenpoel en 500k

Qua punten potentiële is Ineos hoger tenzij Rev wint

Graag jullie commentaar

madeinstars

Engelhardt is geen sprinter, maar hij is best rap, is jong en rijdt voor een ploeg die verder toch geen reet te doen heeft. Dus waarom zou hij zich niet mengen in dit sprintveld. Zeker gezien etappe 4 en 5 best al eens met een iets minder vol peloton zouden kunnen zijn.

Harderijder

Ik zit met dezelfde gedachte. Hij geeft bij Sporza ook aan wellicht wat terughoudender te gaan rijden en tot rit 9 niet het rood te willen. Alleen die jongerentrui he...

MR

Om nog een enigszins fatsoenlijk sprintteam te kunnen neerzetten, ben ik van mening dat er van de top 7 (vinge, evenepoel, roglic, ayuso, mas, G. en Almeida) 2 thuis gelaten moeten worden. Op dit moment staat Mas er bij mij niet in (te veel onzekerheid over zijn vorm na zijn val), maar het lukt maar niet om een tweede renner eruit te klikken. Wie zouden jullie nog meer uit mijn team klikken? Advies is zeer welkom.
Overigens voor degenen die Page overwegen; volgens Wanty is Van Poppel de lead-out man voor Thijssen (https://intermarche-circus-wanty.eu/nl/news/de-vuelta-onthult-een-spectaculair-parcours/) Doe ermee wat je wil ;)

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Ja, die 500k ‘sprinters’. Vindt maar de juiste…

Ik verwacht ook nog wel een Burgos renner die zich ertussen gaat gooien, en die klimt ook nog best oké.

Koch misschien wel de interessantste, Bora heeft wel een team met veel aanvallers die een tijdje in het rood/bollen kunnen gaan rijden. En ik verwacht ze ook top6 zaterdag.

Askey gaat zich ook vast wel willen bewijzen, die gaat zijn benen niet stilhouden als hij er bij zit. Maar wil Watson dit ook niet doen?

NielsH97

Team aangepast:

Vingegaard
Evenepoel
Roglic
Dunbar
Almeida
Ayuso
Rubio
Poole
Martinez
Buitrago

Sobrero
Barrenetxea
Gregoire

Askey
Page
Molano
Coquard
Hofstetter
Van den Berg
Menten

Suggesties?

ZK

'@NielsH97 Vingegaard eruit, Groves erin. Verder moet je het puzzelen weer zelf gaan doen.

Pim Todcock

Heiduk kan heel goed al op dag 1 zijn geld waar maken. Als Ineos wint krijg je ook punten voor wit en team rood, plus nog eventueel eigen klassementspunten.
Ook als ze gewoon naar verwachting tweede worden is er al een plaats twee voor wit en aardig wat puntjes.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 24 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.