Page zal in de 1ste week waarschijnlijk leadout zijn, maar bij Intermache sluit ik niet uit dat beide voor eigen kans mogen sprinten. Ik verwacht dat Thijssen er in de 3e week niet meer bij is, waardoor Page voor eigen kansen mag sprinten in de 3e week. Page heeft dit jaar ook al wel wat interessante uitslagen gereden.
Een team zonder Rev is ook best interessant, vraag me echt af of hij tegen dit geweld wel opgewassen is, met name teams Jumbo, Ineos en Uae zijn beduidend sterker
Bovendien tijdens Wk waar het ook echt om ging met de echte toppers komt hij net iets tekort
Nu dus Thomas en Arensman ipv Evenpoel en 500k
Qua punten potentiële is Ineos hoger tenzij Rev wint
Graag jullie commentaar
Om nog een enigszins fatsoenlijk sprintteam te kunnen neerzetten, ben ik van mening dat er van de top 7 (vinge, evenepoel, roglic, ayuso, mas, G. en Almeida) 2 thuis gelaten moeten worden. Op dit moment staat Mas er bij mij niet in (te veel onzekerheid over zijn vorm na zijn val), maar het lukt maar niet om een tweede renner eruit te klikken. Wie zouden jullie nog meer uit mijn team klikken? Advies is zeer welkom.
Overigens voor degenen die Page overwegen; volgens Wanty is Van Poppel de lead-out man voor Thijssen (https://intermarche-circus-wanty.eu/nl/news/de-vuelta-onthult-een-spectaculair-parcours/) Doe ermee wat je wil ;)
Ja, die 500k ‘sprinters’. Vindt maar de juiste…
Ik verwacht ook nog wel een Burgos renner die zich ertussen gaat gooien, en die klimt ook nog best oké.
Koch misschien wel de interessantste, Bora heeft wel een team met veel aanvallers die een tijdje in het rood/bollen kunnen gaan rijden. En ik verwacht ze ook top6 zaterdag.
Askey gaat zich ook vast wel willen bewijzen, die gaat zijn benen niet stilhouden als hij er bij zit. Maar wil Watson dit ook niet doen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.