'@Pim Todcock
Denk dat de keuze voor jonge klassementsmannen in deze Vuelta vooral een budgetkeuze is. Mannen als Poole, Martinez en Uijtdebroekx uitwisselen voor Bardet, Landa, Caruso, Dunbar en co levert extra budget op waarmee een wat duurdere AK man of sprinter gekozen kan worden. Waarbij de inschatting dan is dat ze meevallen en op vergelijkbaar niveau acteren als de middencategorie.
Inmiddels staat de teller van de subleague La Vuelta de la Noche op 197 deelnemers nog 25 uur te gaan tot deadline wil je nog mee doen meld je aan.
https://www.scorito.com/subleague/684380/vuelta-2023/la-etapa-de-la-noche/5a4a311c-2be1-4814-9d70-d74fb51474f6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Bierpakket wordt de winnaar 🏆toegestuurd!
Voorlopig geen REV maar Thomas waardoor meer opties voor andere upgrades
Geen Groves, die haalt geen 400 punten op zijn specialiteit. Ik ga voor 3 sprinters: Coquard, Molano en vd Berg Het is weinig maar ik gok er op.
4x JV
4x INEOS.
3x UAE
2x BORA
2x Groupama
+2 aanvallers en 3 knechten
Page lijkt nu wel een meer dan leuke opvuller voor 500K. Verder is het nogal koffiedik kijken wat betreft sprinters in mijn ogen. Theuns viel behoorlijk tegen in Polen, maar Menten is voor mij nog een redelijk onbekende renner. Denk niet dat er één erg bovenuit steekt.
Ben ook nog op zoek voor argumenten om Cortina óf juist van den Berg te nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.