Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 28 ... 59 60
sprintgeit

'@Pim Todcock

Denk dat de keuze voor jonge klassementsmannen in deze Vuelta vooral een budgetkeuze is. Mannen als Poole, Martinez en Uijtdebroekx uitwisselen voor Bardet, Landa, Caruso, Dunbar en co levert extra budget op waarmee een wat duurdere AK man of sprinter gekozen kan worden. Waarbij de inschatting dan is dat ze meevallen en op vergelijkbaar niveau acteren als de middencategorie.

oli4g

Vrij rol voor Cian

https://www.hln.be/vuelta/live-vuelta-louis-vervaeke-heeft-genoeg-van-kritiek-op-soudal-quick-step-wat-wij-doen-is-boven-onszelf-uitstijgen~a7924693/

Zutphen

Thijssen corona. Uit het team voor de Vuelta............

Tim

Gerben Thijssen positief op corona getest. Wordt vervangen door Petit. Nu wordt Hugo Page toch een interessant rennertje voor slechts 500k.

williams

Voor velen is de Vuelta blijkbaar al gereden en wint jumbo alles vingers in de neus... Want wat kan Evenepoel tegen het gouden duo ?
Wel Evenepoel moet gewoon volgen en sprokkelen en kan in UAE en INEOS bondgenoten vinden.

Dannyco

Inmiddels staat de teller van de subleague La Vuelta de la Noche op 197 deelnemers nog 25 uur te gaan tot deadline wil je nog mee doen meld je aan.

https://www.scorito.com/subleague/684380/vuelta-2023/la-etapa-de-la-noche/5a4a311c-2be1-4814-9d70-d74fb51474f6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Bierpakket wordt de winnaar 🏆toegestuurd!

Harderijder

Als je de bookies bekijkt is Groves favoriet voor de puntentrui, best voor voor Dainese, Molano, Coquard. Zijn jullie het daar mee eens?
Met die trui erbij berekend wil ik best de gok met hem wagen. Anders is hij wel echt heel duur.

Nijmos

'@Harderijder: ja ik ben het ermee eens dat Groves favoriet is (maar overweeg hem niet).

@iedereen: zou Page op het vlakke gaan meesprinten nu? Of wordt dit 6x opstel voor 2x meedoen?

Harderijder

'@Nijmos: Wat zijn je redenen om hem niet te nemen, en wie neem je dan wel als sprinters?

Nijmos

'@Harde rijder: De alternatieven zitten dichterbij dan in het AK. Molano zit veel dichter bij Groves dan Vlasov of Arensman bij Ayuso. Dan geef ik het geld liever uit aan het AK, met 10 kansen. Dan aan Groves met 4 of 5 kansen.

Harderijder

'@Nijmos, eens en dat is ook waar ik nog over twijfel. Heb je Coquard wel of is Molano je duurste sprinter?

Nijmos

Daar twijfel ik nog over.

ditisdavid

Boy van Poppel als 500k sprinter op te pikken nu, nog nooit mis gegaan in het verleden ;)

Ge Flikt

Geen Ving opgesteld,die gaat Rog terugbetalen. Dan blijft er gelukkig geld genoeg voor Thomas------- of toch Mas? Is wel de Vuelta. Aaaarch KEUZES ;(.

KV

'@david

Jij denkt dat Boy zal sprinten?

ditisdavid

'@KV
Ongeveer even veel als in de Giro van 2018. IYKYK.

user26790

Voorlopig geen REV maar Thomas waardoor meer opties voor andere upgrades
Geen Groves, die haalt geen 400 punten op zijn specialiteit. Ik ga voor 3 sprinters: Coquard, Molano en vd Berg Het is weinig maar ik gok er op.
4x JV
4x INEOS.
3x UAE
2x BORA
2x Groupama
+2 aanvallers en 3 knechten

KV

Haha. Toen speelde ik nog geen scorito dus dat had ik even gemist ;-)

BlingSagan

'@Ge flikte
Moet Roglic terugbetaald worden voor het niet starten in de Tour dit jaar ?

Willempie94

Wat vinden jullie van Theuns en Menten? Zouden nu, Thijssen uitvalt, meer kans moeten hebben denk ik

Laatst gewijzigd
Ton Pelo

Page lijkt nu wel een meer dan leuke opvuller voor 500K. Verder is het nogal koffiedik kijken wat betreft sprinters in mijn ogen. Theuns viel behoorlijk tegen in Polen, maar Menten is voor mij nog een redelijk onbekende renner. Denk niet dat er één erg bovenuit steekt.

Ben ook nog op zoek voor argumenten om Cortina óf juist van den Berg te nemen.

Geo Dec

Heeft niemand het idee om te wedden op lopers die mikken op het klassement van beste klimmer?
Ik denk aan Storer, Bouchard, Zana, C. Rodriguez...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Even geschoven en het team is er echt beter op geworden doordat Page een goedkopere sprintploeg mogelijk maakte. Tot nu toe dus een voordeel dat corona weer de kop op steekt, of dat zo blijft is natuurlijk op zijn zachtst gezegd een tweede...

Daan De Jager

'@tonpello Theuns reed in Polen als lead out vandaar die uitslagen.

user24283

Selectie is bijna compleet. Nog een aantal twijfelgevalletjes
- Uijtdebroeks of Poole
- Vaquelin of Storer (heb Martinez en Gregoire al vd ploeg)

Iemand advies?

1 2 ... 28 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.