Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 31 ... 59 60
Titivoeckler

'@harderijder niet voor bardet. Maar wel voor kamna en teampunten

Sean Chiappucci

'@williams
Wellicht omdat het geen sprinter is ?

Sean Chiappucci

Tenzij er nog iets extreems gebeurt, ben ik er uit.
8 AK /klimmers, 5 sprinters (1 dure), plus 7 aanvallers/knechten (1 wellicht top 10).
UAE wint van Jumbo (4-3).
En Mas mag gaan klaverjassen met Thomas.
De weersvoorspelling is ook nog lekker spannend...

NielsH97

Team wederom omgegooid

De vier duurste (zoals vele van jullie)
3 klassementsrenners
3 jonkies voor 1 mil (klassement,klimmen)
1 klimmer, 1 puncheur en 1 tijdrijder voor 750k

9,25 mil voor 5 sprinters daarnaast 2 sprintgokjes voor 500k (Page en Askey)

Teveel klassementsrenner en te weinig sprinters?

Karperdrol

5 sprinters en 2 opvullers vind ik nog best veel eigenlijk.
dus zou zeker niet meer sprinters nemen.

NielsH97

'@karperdrol

Dank. Dan laat ik het hierbij. Ben benieuwd hoever ik kom zonder Mas, Thomas en Almeida

Ragnar Lolbroek

Ik heb dit jaar in geen enkel spel de 90% aangetikt. Verre van zelfs. Dat maakt het voor jullie makkelijk om dit team af te zeiken. Hier is in ieder geval mijn team.
Vingegaard
Roglic
Ayuso
Almeida
Thomas
Arensman
Vlasov
Poole
Martinez
Buitrago
Gregoire
Engelhardt
Oier
Coquard
Molano
Marijn
Menten
Vendrame
Aular
Ghys: voor de teampunten van Groves

Heb ik lang overwogen maar haalden het net niet
Evenepoel: gaat volgens mij mooi in de tang zitten van Jumbo en Uae Emiraten
Dunbar: zag ik er toch niet geweldig uit in Polen
Valter: had geld nodig om van Evenepoel Vingegaard te maken. Heeft zijn plekje mogen afstaan aan Ghys.
Askey en Koch: gaan ze wel sprinten?
Groves: veel te duur en mist volgens mij top speed.
Dainese: heeft wel top speed maar ik vind het een lul.
Tratnik: je kan even goed Ganna nemen en zelfs die vind ik te duur.
Carthy: als je zelfs deze lelijke truffel gaat overwegen is het natuurlijk logisch dat je geen 90% meer haalt.
Kämna: lijkt me ook niet super goed in vorm. Blijft wel een leuke renner natuurlijk.

Veel plezier

ZK

'@Ragnar als je nu wel 90%+ wil halen zou ik de grote 4 gewoon meenemen, dus evenepoel er nog in puzzelen

ladislaw

Zie Groves tot nu toe in geen van de teams die hier zijn gepost. Misschien toch nemen dan? Bij de tour namen maar weinig mensen (inclusief ikzelf) Pedersen omdat ze 'm te duur vonden, ondanks dat het een bewezen topsprinter was. Als ik me niet vergis was het uiteindelijk toch een van de grootste puntenpakkers en hadden de meeste mensen met een hoge score hem in hun team...

Ragnar Lolbroek

Geen idee hoe ik Remco hier nog bij pers tenzij ik Almeida en Tjomas dump. Dan zit ik terug met Valter
JOEPIE!!!!

Laatst gewijzigd
RvhC74

Beetje onzin dat je zonder rev geen 90% of hogere score kunt halen natuurlijk

TheHunter

Als jullie Vauquelin zouden kunnen vervangen door Uitdiebroek/Poole, zouden jullie dat dan doen?

NielsH97

Heeft weinig meerwaarde. Verwacht ik zelf, althans de besparing kun je niet veel extra's mee. @thehunter

BlingSagan

Ik heb zelf Groves in mijn team. Maar ik denk dat die niet in de top10 meest gekozen renners zal staan.

Sean Chiappucci

'@ladislaw
Er zijn weinig sprintetappes, dus Groves is gewoon te duur. Gaat zijn ritzeges, en dus punten sowieso halen, maar het verschil in behaalde punten met bv een Coquard of een Molano kun je opvangen met AK renners die rond plaats 4-7 gaan eindigen.
Hoeveel sprints gaan we krijgen ? 3-4 ? Dan hoeft hij maar een keer de trein te missen, en je koop wordt een miskoop.

BlingSagan

Vauquelin kan je in de tijdrit opstellen. Die andere 2 niet. Maar ik zou zelf liever Uijtdebroeks dan Vauquelin kiezen.

ZK

'@Sean 3-4? Denk dat dit eerder het aantal sprints is waar je op hoopt met een smalle sprintploeg, dan dat realistisch is. Minimaal 4 sprints, max 6. Van etappe 4 of 5 zal zeker 1 in sprint eindigen, dus dan 5 of 6 sprints.

Ketjap Manis

Stel dat Groves als kopman 5x 3e wordt en 2e in het puntenklassement, dan pakt hij 380 punten. Daar heb je toch een prima steady kopman aan? Coquard heeft al een Tour in de benen, Dainese is inconsequent en Molano krijgt amper hulp in de sprints.

ladislaw

'@Sean Chiappucci Dat is ook mijn dilemma, hoe groot het puntenverschil gaat zijn tussen Groves en de subtoppers. Anderzijds, met Groves moet ik jongens als Hofstetter en Van den Berg opofferen voor Menten en Theuns, en misschien is juist dat verschil eerder verwaarloosbaar dan het verschil tussen Groves en Dainese/Coquard/Molano? Ik tel namelijk 6 etappes die Groves, zeker in dit deelnemersveld, zou kunnen winnen. Ik twijfel nog!

ladislaw

Tegelijkertijd heb ik nu met Groves in mijn team ineens het dilemma: Koch of Askey? Waarop het antwoord waarschijnlijk is: allebei niet.

Simcha

Ik heb het eerst ook geprobeerd zonder Evenepoel, maar heb hem er snel in gepuzzeld nadat ik nog eens door zijn uitslagenlijst ging. Precies dezelfde reden waarom ik ook Groves niet heb. Aantal mooie uitslagen, maar ook vaak genoeg tegengevallen. Natuurlijk kan het altijd anders uitpakken, zoals met Pedersen, maar zo werkt het spel natuurlijk.

mas22

Enige waar ik nog over twijfel is welke 500k sprinter van FDJ ik neem. Watson of Askey. Ik kan echt nergens iets over een rolverdeling vinden.

KV

Dan is geen nemen misschien de beste optie?

mas22

Dat is misschien wel de beste optie, maar dan moet ik nog een andere 500k sprinter zien te vinden. En daar heb ik er al 1 van.

Punchbox

Mijn team staat alleen twijfel ik nog over de twee plaatsen die ik heb voor de renners die 1 miljoen kosten. Ik heb nu Uijtdebroeks en Martinez maar vind Poole (en ook Onley eigenlijk) en toch ook Bernal nog wel erg interessant.

Iemand hier nog last minute tips over?

1 2 ... 31 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.