Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 32 ... 59 60
Arne Riis

'@ladislaw: Ik had dus wel Pedersen mee in de Tour. En Groves nu ook. Kwaliteit kost geld. Relatieve kwaliteit ook. En zelfs als 4 én 5 eindigen in een ontsnapping, dan gaan ze daarachter nog wel sprinten voor groene trui. Wordt hij 5e. Je kunt hem 6 (7?) keer opstellen en vier keer cappen. Ik zou niet weten van welke andere subtopsprinter ik dat zou kunnen zeggen.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

'@Arne Riss
welke etappes 6 a 7 etappes zie jij eindigen in een sprint? al dan niet dat ene groepje vooruit blijft en dat ze daarachter gaan sprinten?
even uit mijn hoofd: etappe 4 of 5 zal vast 1 sprint worden, 8, 19 en 21 en dan moet je nog hopen dat ze 19 en 21 halen

Laatst gewijzigd
encanto

Poole geeft aan meer voor het klassement te gaan volgens mij, dus zal minder aanvallen. martinez heeft zich meer bewezen. Zelf ipv martinez voor van eetveld gegaan want als je naar vorig jaar keek en huidige vorm is van eetveld volgens mij een betere renner.

Onley vind ik nog te licht…heb zeg gregoire.

Bernal moet het eerst maar eens laten zien.

Dus ik begrijp jouw keuze voor de twee die je nu hebt volledig. Denk wel dat poole veel minder gekozen wordt. Dus kan je verschil mee maken!

Voor mij een laatste keuze: kuss of vlasov.

Heb voor klassement de grote vier+almeida en uitdenbroeks dus vlasov zou vooral als extra kopman zekerheid moeten bieden en een extra plekje voor de tijdrit vullen. Kuss is echter een veel betere klimmer en heeft teampunten maar zal moeten werken. Kies ik hem niet heb ik geen helper van rog en vin.

Heeft iemand een argument voor een van deze keuzes?

Berend

Mja, lastige Kussze.

(Sorry)

Ik laat Ving thuis. Groot risico maar daardoor kan ik Rev, Roglic, Ayuso, Thomas, Almeida & Arensman meenemen :)
En op het sprintgebied 6 man inclusied Groves & Molano.

Ja, als Ving de Vuelta wint heb ik een probleem. In alle ander gevallen doe ik het mogelijk prima :)

Georgeske

Menten of Vendrame?

ZK

Patat of friet?

Nick P

Friet

Arne Riis

'@karperdrol: Rit 7, 12, 19 en 21 zijn qua profiel sprintritten. 4 en/of 5: sprint of ontsnapping. Als dat laatste het geval is, gaan ze daarachter mogelijk nog sprinten voor de puntentrui. Hroves én v/d Berg (volgens mij) hebben in interviews zelfs gezegd kansen te zien voor rit 2. Moet ik nog zien, maar toch. Ziehier: 6/7 ritten waar ik ze kan opstellen. De tijd zal leren hoe het uitpakt, maar ik vind dit wel de moeite van het investeren waard.

Zadelpen

Test.

ZK

Riemen vast mensen, Team Zadelpen zit klaar voor de team presentatie!

Zadelpen

Ah! Kan eindelijk inloggen. Altijd lekker zo een update vlak voor een grote ronde pfff.... Als zelfs wielerflits er alles aan doet om team Zadelpen in de weg te zitten waar gaan we dan naar toe?

Wij hebben de best mogelijke selectie ooit samengesteld. Daar heeft niemand van kunnen smullen helaas. Zonde. Heel de voorbereiding de mist in.

pirazzi

UAE werd vorig jaar vijfde in de ploegentijdrit.

Zadelpen

Door de forumerrors hebben we wel 7 renners die ik ‘normaal’ nooit zou kiezen moeten aanschaffen. Een collectie van vriesdooiers en happy wanderers. Hoe je hoog kunt scoren met dit gezelschap zonder een enorme col aan geluk? Geen idee.

Kon er niks mee deze Vuelta. Zonder inlogissues werd team Zadelpen op 99,7% ingeschat. Echt heel zuur dat we nu met dit 13 + 7 opgescheept zitten.

U wordt bedankt!

RemmertW

https://www.globalcyclingnetwork.com/racing/features/vuelta-a-espana-the-hopes-and-fears-of-the-5-british-grand-tour-debutants

Voor de Askey vs Watson twijfelaars

ralfinho77

Nou nog eens een team met vinegaard en eentje zonder vinegaard. Nu uiteindelijk gekozen voor een team zonder.
Benieuwd wat jullie ervan vinden?
Roog
REV
Ayuso
Almeida
Arensman
Vlasov
Caruso
Dunbar
Poole
Vauquelin
Martinez
Coquard
Molano
Van den berg
Menten
Bardet
Kamna
Gregoire
De plus
Page

Twijfel nog wel om Poole te wisselen voor baigoli. Wat vinden jullie van mijn team?

Appelflap64

Laatste puzzelstuk na het interview van Almeida: Almeida en een 500k aanvaller of Arensmann en een 500k aanvaller upgraden naar Martinez (ik heb al Poole en Uijtdebroeks)?

Jullie input wordt gewaardeerd.

Zadelpen

Pure zandstrooierij!!! Ik ben zo euforisch dat ik mijn captain van etappe drie zo op de mond zou willen kussen!

Bring on the gold! Vivaaaa team Zadelpen!

Ps. Heb het forum wél gemist haha.

Sean Chiappucci

'@ZK (en @ladislaw)
Weet je, waarschijnlijk heb je gelijk, en zat er idd een flinke dosis wishful thinking achter mijn achter mijn veronderstelling.
Een ernstige bijwerking van het Scorito syndroom is dat je je blind op je eigen team concentreert.
Je wordt bedankt ZK....😁
Dus ik gooi de boel dankzij jou weer om, en zie, ik ben ineens tevreden.
Coquard/Oular/Molano OUT Groves, Vd Berg, Page IN.
Mijn sprintploeg blijft relatief klein met 5 man, maar iets meer body.
Nu lekker zwemmen, en proberen van mijn team af te blijven.

Wellens Nietens

'@encanto Ik zou Vlasov nemen (denk dat 'ie goed gaat zijn deze Vuelta) ipv Kuss, maar er dan wel een goedkopere TJV knecht in knutselen zo mogelijk.
@appelflap64 Ik neig naar Almeida + 500k maar is redelijk om het even.

Eendenhelm

Ik laat Vingegaard thuis.

Limburgg

Ahhhh daar ben je dan @zadelpen ik had je al gemist hier.

Zadelpen

Zal denk niet de enige zijn die wel mee lurkte, maar niet in kon loggen. Probeer dan in te loggen, naar dit forum gaan. Dan zie je dat je niet ben ingelogd. Vernieuw dan de pagina. Dan ben je misschien net als ik, ineens ingelogd.

Good luck!

mas22

'@remmertw top bedankt, precies wat ik zocht

Dr.Watt

Alaphilippe of Valverde?

VincentK

Veel mensen nog hard aan het twijfelen. Ik probeer zelf niets meer aan mijn team te doen. Redelijke focus op het klassement, Valter, Bagiolii en in minder mate Vine voor eigen en trui- in -de -ploeg punten en goedkope sprinters (heb best vertrouwen in een paar goedkope sprinters, goede kans dat met twee keer wisselgeld het puntentotaal van Groves geëvenaard wordt, maar garanties zijn er niet….)

1 2 ... 32 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.