Scorito Vuelta a España 2023

1 2 3 4 ... 59 60
Nijmos

'@Todcock: In dit veld zijn Bennett en Thijssen gewoon A-sprinters die je in vlakke sprints in de top 5 mag verwachten, dus logisch dat die aan de prijs gaan zijn. Uijtdebroeks, Vauquelin en zelfs Barrenetxea moeten nog wel het een en ander bewijzen en verwacht ik niet in de top 5 van iedere aankomst bergop.

Charlie33

Barrenetxea en Engelhardt (onthoudt die naam) gaan deze Vuelta zeker mee in mijn team.

rbc1912

Is toch logisch dat de zogenaamde B-sprinters aan de prijs zijn? Zoals hierboven al terecht opgemerkt zijn dat wel de toppers in deze Ronde en zullen zij hoogstwaarschijnlijk de nodige punten binnen gaan halen. Wat over mannen als Vauquelin niet gezegd kan worden. Dat is meer een 'misschien'
En ik weet dat sprinters bij velen niet gewaardeerd worden, maar je hebt ze toch nodig in je team. Stel dat je Thijssen en Bennett een prijskaartje van 1 miljoen geeft, klikt iedereen ze er toch rücksichtslos in?

Dr.Watt

Welke A-sprinters rijden er momenteel rond?
Het lijkt me dat dat enkel Philipsen is.

dr klaas

'@Boasson en eentje met BAR in de naam.
@Tompickcockrate, en terecht toch Bennet scoort 100% in de laatste 2 vuelta sprints!

Pim Todcock

Ja, met de huidige lijst wel terecht. Hoewel sprinters altijd nog toegevoegd kunnen worden met de prijzen van de bestaande mannen al bekend. Toch maak je bijvoorbeeld als in de Tour een betere deal met Pogi dan met Philipsen, ondanks dat Philipsen alles wint bijna en Pogacar wel iets meer had kunnen halen. Jakobsen bijvoorbeeld had ook een hoge prijs en was ook al voor zijn val niet op het goede schema.

Maar goed, uiteindelijk heb je toch sprinters en AK-mannen nodig, dus maakt het niet veel uit. De duurste van beide lijsten zul je nodig hebben in de meeste gevallen.

Behatzailea

Barrenetxea is helemaal zo gek nog niet. Hij weet hoe het is om voor een bergtrui te rijden.

Nijmos

Ook nog jongere die Barrrenetxea

rbc1912

De Roger Adría van 2023 :)

Dr.Watt

Ok, nu ben ik ook gekraakt.

Bij deze geef ik mijn beste 2 dark horses. That's it.
De rest houd ik voor mezelf.

Barrenetxea en Adria (Roger)

KJP

Haha veel succes allemaal met Barrenetxea

KissMyAce2.0

Barrenetxea 2,5 miljoen

Eddix

Koopje dus.

Pim Todcock

Fun fact: Toen ik wou zien wie een beetje een stabiele knecht van REV is kwam ik er achter dat Vansevenant precies de laatste 100 ritten uitgereden heeft.

Nijmos

Je denkt er toch niet over een onecht van REV te selecteren?

Pim Todcock

Ik probeer nog niets te beslissen tot de teams compleet zijn om schuiven te voorkomen. Van Wilder was ook redelijk in de Giro ondanks alle corona.

nasiballenbak

Ik las ergens dat Paul Ourselin een doel maakt van de bergtrui, dus die zou ik zeker ook bij de dark horses bijschrijven

just saying

Sandy

'@nasiballenbak klinkt als weggegooid geld.

nasiballenbak

'@Sandy

jij beter ideeën dan?
tips welkom, ik bak er momenteel niet zoveel van dus hoop mijn scores een keertje wat op te krikken

Dr.Watt

Zou Gaviria meedoen?

Ik heb nog een eitje met hem te pellen ivm de Giro.

Hij is me 3.5m schuldig.

Bzuidema

Gaviria zou ik niet nemen. Dat is mij niet goed bevallen de laatste keer.

ps: Bouwman,leemreize,Foss en Vader van de startlijst afgehaald en Tratnik toegevoegd. Blijft er toch een mooi team over voor Jumbo nu.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Gaviria zal ik zeker niet nemen. Ik wil gewoon mijn Scorito miljoenen terug!

Dat Jumbo een mooi team heeft is idd een understatement.

Dannyco

Een of andere Belgische renner uit Waals-Brabant binnen de ploeg van dat cafeïne vrije shampootje is ook interessant.

Dr.Watt

Odds Unibet

Vingegaard 2.30
REV 4.5
Roglic 4.5
Ayuso 5
Thomas 13
Mas 21
Almeida 23
Carapaz 34
Rodriguez 41
Vine 51

Ragnar Lolbroek

Bwoa...Die Waals Brabantse Taminiaux. Als hij effectief de sprinter wordt en af te halen is voor Max. 1 miljoen komt hij mss in mijn team.
Ik hou nog wel rekening dat Groves nog wordt toegevoegd bij dat ploegje.

1 2 3 4 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.