Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 5 ... 59 60
Dr.Watt

Taminiaux gaat naar Lotto. Kan meespelen in de beslissing rond Vuelta deelname.

Sies

Nog even een weekje extra geduld hebben mensen! Do 10 aug pas online!

Robertje

Interessante namen die ik zou nemen:

L. Meintjes
L. Martinez
L. Van Eetvelt
A. Vlasov

Lance Beenstrong

Bennet van de startlijst gehaald, mag Danny weer een keer voor eigen kans gaan sprinten?

KV

En Demare direct toegevoegd

Ragnar Lolbroek

Zou kunnen dat Danny mag sprinten. Bennett rijdt de Deutschland Tour. Meeus rijdt de Renewi Tour. Ze gaan Danny Toch geen leadout maken voor Koch of Walls?

jan derksen

milan menten rijd hem ook klik

Valvuillerdemoz

Demare ook alweer van de startlijst gehaald. Nu alweer bonje?

Pim Todcock

Démare stond nooit op de lijst toch? Zal wel meedoen, want nu zijn Thijssen, Menten en Molano de hoogst aangeschreven sprinters. Vreemd dat Bennet eraf is.

Waar zou die informatie van PCS vandaan komen? Dat bijvoorbeeld Bouwman geen Vuelta rijdt kan ik nergens in een artikel vinden.

KV

Demare stond er enkele uren geleden wel op. Nu inderdaad terug verwijderd.

Pim Todcock

Ah, ok, maar hij staat ook niet bij de veranderingen, dus misschien is het gewoon een foutje geweest.

Valvuillerdemoz

Gebeuren wel vaker gekke dingen op PCS

De Tourminator

Ik leef nog steeds mijn gouden droom van de Tour, vanaf donderdag gaan we de vakantie maar mede benutten voor de Vuelta. Nog niet bekeken wie er mee doen, maar na zo’n geweldige Tour maakt het me ook niet echt uit.

Stijn Vastiau

de sprinters worden toch vaak pas mondjesmaat en in de laatste week toegevoegd
waardoor je nog aan het puzzelen moet of Jonathan Milan links laat liggen :p

ik verwacht toch nog wel een paar interessante namen:
Jayco met Bling, alhoewel die meer bezig is met auto's en etentjes
Arke meta Bennett, direct uitspelen of 6 van hun andere sprinters ?
Bahrein zal toch nog een sprinter meenemen aangezien ik ze voor het GC te kort gaan komen.
Astana hun investeringen in Bol en Cav nog wat laten renderen?
DSM wat zijn hun plannen voor deze vuelta; vol voor de jeugd en kunnen casper en flynn wat ervaring opdoen of meer?
FDJ nu zonder echte topsprinter, benieuwd wie ze gaan meenemen
Cofidis heeft toch ook nog een leger aan renners met wat sprint in de benen
AG2R vertrouwt er iemand nog hun enige italiaan. Die doet toch altijd het omgekeerde van wat je er van verwacht

williams

Arkea zal het toch moeten doen met de 6 andere sprinters want met Bennett gaat het zeker niet gebeuren...

Zutphen

En van den Berg..........klik klik

madeinstars

Van den Berg gaat na Polen een pickrate van 90% hebben lol

Ab Normaal

Nee hoor want vd Berg wordt nu ineens heel duur. En kijk eens naar de concurrentie in Polen en in zijn resultaten in overige races. Hype.
Scorito kennende plakken ze er direct 2M op.

jan derksen

verwacht van den berg ook wel prijzig zeker als hij dit soort dingen laat zien. baal dat het een week verplaatst is maarja dan maar even wachten.

Nijmos

'@ab normaal: wie zijn dan betere sprinters in het huidige veld. Als je die Thijssen bezig ziet in Polen, is die dan zo veel beter dan VdB

Ab Normaal

'@Nijmos
Omdat vd Berg een sprintje wint van Mohoric en Almeida?
Knap dat ie er nog bijzit hoor.
Maar heb je zijn andere sprint resultaten gezien en wie de tegenstanders waren?
Laten we nu niet doen alsof Marijn van den Berg nu zo’n goeie sprinter is.
Dat er weinig op de voorlopige lijst staan is een feit, maar er komen er nog genoeg bij.

Nijmos

Ik ben benieuwd wie er nog bij gaan komen. Ik vraag me af of dat er inderdaad nog veel zijn. VdB is geen geweldige sprinter (al was zijn 2e plek achter Kooij knapper dan zijn eerste plek). Het veld bestaat voorlopig gewoon uit matige/onbewezen sprinters. Dat lijkt mij niet nog heel erg te gaan veranderen. Al zullen er 1 of 2 betere hun kans schoon zien

Yskoud

Ik zie ook niet zo snel “dat er nog genoeg” evident betere sprinters bij komen. Als ik even door de top-100 beste sprinters van PCR scroll kom ik niet verder dan Bauhaus, Groves, Matthews, Eindhorn als potentiële toevoegingen aan de startlijst. Veel van de rest heeft al een gegeven niet te starten.

Nijmos

Einhorn zou bijzonder zijn, aangezien zijn ploeg niet meedoet. Misschien Arnaud Demare nog of Coquard

Hommeles

Met dit parcours, is een tactiek van 4x Jumbo Visma toch best passend? Vette kansen op maximale punten in de eertste etappe, daarna nog een zooitje team/truipunten en aan het eind ook een behoorlijke kans op teampunten met de rode trui met of Vin of Rog.

1 2 ... 5 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.