'@Vollebakkoers
Bij deze zal ik stoppen met mijn pedante opmerkingen. Barrenetxea is een running gag gecrëerd door de oudgedienden van dit forum. Elk jaar is er wel zo eentje in de hoop dat de eenmalige bezoekers, op zoek naar gratis tips, erin trappen. Geen enkele 'serieuze' speler heeft hem geselecteerd.
'@Dr.Watt
Dat is fijn, haha! Ik vond de 1% die Barrenetxea daadwerkelijk heeft gekozen, waarschijnlijk door dit forum, inmiddels voldoende 'gestraft'. Als fanatiek wielervolger en scorito-mentor van @RikLarssen heb ik de beste man uiteraard ook niet in mijn team. Ik heb mijn anonimiteit op dit forum even misbruikt om een klein beetje terug te plagen.
Overigens lees ik al een tijdje met veel plezier mee en heeft dit forum door alle inzichten bijgedragen aan nog meer plezier in de wielerspellen. Hopelijk werkt dat ook zo voor nieuwe spelers. Dus wat dat betreft, ga zo door :)
'@swapfiets Rubio en Mas zijn toch de hoogst genoteerde klassementsrenners in het AK? Als het vandaag een rit voor het AK is, en alles blijft samen, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat een van hen de trui neemt. Dan denk ik bv aan rit 7 van de Giro dit jaar; maar dan zonder vluchters. Mocht Remco winnen, pakt hij wellicht de trui door boni's dan.
Heerlijke dag, vandaag. In de punten:
Evenepoel
Vingegaard
Roglic
Mas
Ayuso
Vlasov
Uijtdebroeks
Martinez
Thomas de verliezer van de dag en zuur voor de mannen die Thomas hebben in plaats van Mas of Vlasov. Als die vrijdag ook nog een tik krijgt is hij wel klaar, deze Vuelta. Ik heb Thomas, trouwens, ook nog. Dus zou mooi zijn als hij toch nog wat gaat presteren, anders mooi tov de concurrentie
Uijtdebroeks en Martinez wel erg lekker alert zo bij de eerste test inderdaad. Eerlijk gezegd had ik Max Poole ietsje hoger ingeschat voor vandaag, zeker gezien het feit hij kort stond voor de rode trui.
Overigens UAE en Jumbo wel erg sterk in de breedte zeg. De laatste metgezellen van Evenepoel sturen uit wanneer Valter, de 5e Jumbo man, in de problemen begint te raken. Op voorhand natuurlijk al wel helder, maar de verhoudingen werden op dat vlak wel pijnlijk duidelijk in deze etappe.
Poh, het venijn zat hem zoals verwacht in de staart vandaag. Hoewel het nog niet eens super hard ging wel al een grote achterstand voor mijn C-garnituur klassementsmannen Dunbar, Poole en Vauquelin. Die zijn denk ik na vandaag gebombardeerd tot aanvallers. Wel een goede dag voor Martinez en Uijtdebroeks, waarvan ik de laatste niet had opgesteld. Dure bankpunten… Desalniettemin mijn stroeve start met 319 ptn vandaag gecompenseerd. Op naar morgen!
Het goede nieuws:
- Al mijn AK mannen doen het naar behoren
- Ik heb geen Thomas of Arensman (en bijv. wel Vlasov en Almeida)
Het slechte nieuws:
- Ik had vandaag Soler en Uijtdebroeks niet opgesteld (had ik moeten doen ipv m'n Movistar aanvallers Rubio en Lazkano)
- Ik heb geen teamgenoten van Evenepoel
- Ik sta nu op 39,8%
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.