Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 41 ... 59 60
RedDevil61

Hoop maar op de vluchters vandaag

S 🌧️
JP 🚶🏼
🏃‍♂️ Lenny 🏃‍♂️
📖 G
J 🥐
🇩🇪 1

aangevuld met mijn beste 3 🚴🏾‍♀️🚴🏻🚴🏼‍♂️. Don 🇪🇸 en 2x 🧩🧩

En nu maar duimen

Dr.Watt

'@Vollebakkoers

Bij deze zal ik stoppen met mijn pedante opmerkingen. Barrenetxea is een running gag gecrëerd door de oudgedienden van dit forum. Elk jaar is er wel zo eentje in de hoop dat de eenmalige bezoekers, op zoek naar gratis tips, erin trappen. Geen enkele 'serieuze' speler heeft hem geselecteerd.

Willempie94

Creatief @Erik

RedDevil61

Lol

Dus jullie scoren gouden bekertjes door ons in het ootje te nemen?

Dus de la Cruz gaat ook niet de vuelta winnen?

Ouch

Dr.Watt

Haha

Ik reken mezelf echter niet bij de oudgedienden en in mijn lege prijzenkast staan enkel een bronzen bekertje en een aantal duimpjes.
Over De La Cruz kan ik je wel een goeie tip geven. Zeker nemen in het klassiekerspel 2024.

Vollebakkoers

'@Dr.Watt

Dat is fijn, haha! Ik vond de 1% die Barrenetxea daadwerkelijk heeft gekozen, waarschijnlijk door dit forum, inmiddels voldoende 'gestraft'. Als fanatiek wielervolger en scorito-mentor van @RikLarssen heb ik de beste man uiteraard ook niet in mijn team. Ik heb mijn anonimiteit op dit forum even misbruikt om een klein beetje terug te plagen.

Overigens lees ik al een tijdje met veel plezier mee en heeft dit forum door alle inzichten bijgedragen aan nog meer plezier in de wielerspellen. Hopelijk werkt dat ook zo voor nieuwe spelers. Dus wat dat betreft, ga zo door :)

valowitz

'@Dr.Watt
Denk dat de echt ‘ serieuze spelers’ Barrenetxea hebben meegenomen. Dit jaar won hij de bergtrui in Itzulia Basque Country voor renners als Chaves, Guerreiro, Bingo en Kruijswijk en vorig jaar won hij de bergtrui in de Vuelta à Andalucia. Echt een berg pareltje dus.

valowitz

'@Erik Verhoef

Wat een mooi team zeg. Good luck! 🍀

oli4g

'@swapfiets Rubio en Mas zijn toch de hoogst genoteerde klassementsrenners in het AK? Als het vandaag een rit voor het AK is, en alles blijft samen, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat een van hen de trui neemt. Dan denk ik bv aan rit 7 van de Giro dit jaar; maar dan zonder vluchters. Mocht Remco winnen, pakt hij wellicht de trui door boni's dan.

Laatst gewijzigd
Emootje

Joh, die Jon. Zomaar in de kopgroep...

Jari Litmanen

Wat hoop ik dat Barrenetxea deze rit pakt.

Dr.Watt

Haha en Barrenetxea zit gewoon in de kopgroep. Schitterend toch!

Smarty

'@dr.Watt wat ben jij toch een ongelofelijke rukeend met je verhaal over Jon Barrenetxea. Ouwe zwamneus ben je!

Sean Chiappucci

Dit is wel een verdomd mooie kopgroep met Scrabble namen zeg.

ditisdavid

Zeven man in de topnegen en het hadden er acht kunnen zijn als ik Soler had opgesteld. Jammer van Thomas maar dit gaat een goede Vuelta worden.

vevie

Heerlijke dag, vandaag. In de punten:

Evenepoel
Vingegaard
Roglic
Mas
Ayuso
Vlasov
Uijtdebroeks
Martinez

Thomas de verliezer van de dag en zuur voor de mannen die Thomas hebben in plaats van Mas of Vlasov. Als die vrijdag ook nog een tik krijgt is hij wel klaar, deze Vuelta. Ik heb Thomas, trouwens, ook nog. Dus zou mooi zijn als hij toch nog wat gaat presteren, anders mooi tov de concurrentie

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty

Uijtdebroeks en Martinez wel erg lekker alert zo bij de eerste test inderdaad. Eerlijk gezegd had ik Max Poole ietsje hoger ingeschat voor vandaag, zeker gezien het feit hij kort stond voor de rode trui.

Overigens UAE en Jumbo wel erg sterk in de breedte zeg. De laatste metgezellen van Evenepoel sturen uit wanneer Valter, de 5e Jumbo man, in de problemen begint te raken. Op voorhand natuurlijk al wel helder, maar de verhoudingen werden op dat vlak wel pijnlijk duidelijk in deze etappe.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Helaas geen Uijttebroeckx opgesteld vandaag, ook geen Arensman. Thomas verliest 47sec die kan echt wel nog steeds hoog eindigen. Wel tevreden met de keuze van Cian tov Vlasov. Ik verwachtte hem als beste Bora man deze Vuelta.

Appelflap64

Poh, het venijn zat hem zoals verwacht in de staart vandaag. Hoewel het nog niet eens super hard ging wel al een grote achterstand voor mijn C-garnituur klassementsmannen Dunbar, Poole en Vauquelin. Die zijn denk ik na vandaag gebombardeerd tot aanvallers. Wel een goede dag voor Martinez en Uijtdebroeks, waarvan ik de laatste niet had opgesteld. Dure bankpunten… Desalniettemin mijn stroeve start met 319 ptn vandaag gecompenseerd. Op naar morgen!

Fietsbel

321 punten met alle renners in de t20: Rev, Vingegaard, Ayuso, Roglic (C), Martinez, Vlasov, Arensman, Buitrago en Kamna.

Wellens Nietens

Het goede nieuws:
- Al mijn AK mannen doen het naar behoren
- Ik heb geen Thomas of Arensman (en bijv. wel Vlasov en Almeida)

Het slechte nieuws:
- Ik had vandaag Soler en Uijtdebroeks niet opgesteld (had ik moeten doen ipv m'n Movistar aanvallers Rubio en Lazkano)
- Ik heb geen teamgenoten van Evenepoel
- Ik sta nu op 39,8%

Smarty

'@appelflap64 ik had vandaag een stroeve start met 320 pnt zonder Uijtdebroeks en Soler opgesteld te hebben.
Op naar morgen. Kijken of ik 400 pnt kan halen.

valowitz

Het goede nieuws:
- Ik had de eerste 4 goed
- Barrenetxea zat in de vlucht

Het slechte nieuws:
- Ik heb 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 en 🦅
- ik heb niet Uit de Broek, Martinez en Mas
- ben gezakt van 74% naar 65%

Morgen al mijn hoop op Coquard, van den Berg en Cortina-García

Jasperdewaal11

Ai Uijtdebroeks niet opgesteld, maar lekker dat hij toont want die kan zo nog goed puntjes gaan harken. Poole een beetje jammer, gewoon gelost of iets aan de hand ?

JonKanon

Goed gescoord vandaag.
Remco
Ving
Ayuso
Almeida
Uijtdebroeks
Martinez
Mas
Buitrago

Helaas net voor de start Soler nog gebust ten voordele van Gregoire.

Sta nu 62ste op 99,8%

Verder is m’n team nog:
Groves
Cocquard
Vendrame
VD Berg
Aular
Menten

Valter
Van Baarle

Lazkano

En helaas ook Onley :(

1 2 ... 41 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.