Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 44 ... 59 60
PowerPiet

'@ditisdavid, ik volgde jouw redenering. Reservekopman voor sprints. Maar als er al 1 uitvalt die kopman stond in sprint 1, dan is je verlies toch al veel. Deel van t spel.

kevinraar

maar 192 punten gevallen door dat zowel coard als van de berg zijn gevallen hopelijk valt mee met ze gezakt van 75.9 naar 74.9

morgen zelfde opsteling als vandaag alleen kopman wissen van de berg naar theuns

coard
van de berg
menten
theuns
vendrame
aular
koch
everpoel
hirt

bank
roglic
viningaard
arensman
dunbar
ayuso
almeida
lopez
vlasov
cartny
kelderman
kemna

Laatst gewijzigd
JonKanon

Er in geslaagd om nog 32 plaatsen te stijgen van 62 naar 30 in de algemene ranking!
Op 99.9% nu.
Had helaas ook VDB en Coquard (en Buitrago op de bus maar dat terzijde).
Maar Groves (C), Menten, Aular, Vendrame, Remco en zelfs Mas hebben me toch weer 273 punten opgeleverd. (en 10 puntjes nog voor Martinez)

Helaas vrees ik dat Coquard inderdaad niet meer op zal stappen, en met geen Molano of Dainese zou dat wel eens zuur kunnen opbreken.

NielsH97

Wat jammer, Coquard uitgevallen en Buitrago lijkt ook morgen niet meer op te stappen.. daarnaast valt me captain vandaag ook nog. Laten we hopen dat die morgen nog opstapt anders moeten alle punten van Molano komen. Wat een dramatisch begin!

Thomberg

Buitrago schijn mee te vallen. Ook “maar” 2.22 verloren. Zag er heel slecht uit en dacht ook aan exit , maar blijkbaar niet.

Stel het valt mee en hij heeft niks ergs, dan is dit ineens een positief scenario. Zo gek kan het lopen. Aanvallend is hij waardevoller dan als aanklamper.

Dan gaan we nu morgen allemaal Molano cappen, zodat vd berg wint en Molano op z’n plaat gaat. Zal je altijd zien. Hele gekke Scorito ronde de Vuelta tot nu toe. Coquard en Dainese vooraf hele valide picks waar ik geen geld voor had en dat blijkt nu dan het juiste. Beetje tombola

Kirsipuu

Ik heb, net zoals velen hier, ook minimaal geïnvesteerd in mijn sprintteam:

Molano (c)
Van Den Berg
Garcia Cortina
Theuns
Page
Askey

Vandaag toch 235 punten gepakt, ondanks het buiten de punten vallen van Van den Berg en Garcia Cortina. Door de bergaankomst in Andorra+ het gebrek aan sprinters (kwantiteit), kan je hier met hooggeplaatste klassementsrenners ook gewoon goede punten scoren. Als Molano morgen ook goed is, ga ik het niet selecteren van Groves nauwelijks merken.

pirazzi

Coquard staat nog niet bij de uitvallers.

Dr.Watt

Coquard is op weg naar het ziekenhuis. Hij denkt dat hij zijn schouderblad heeft gebroken. Is hem al eens overkomen. "Het is niet zeker dat hij morgen opstapt" deelde hij mee via de ploeg.

Bzuidema

Vandaag 283 puntjes binnen geharkt en opgeklommen naar 99.3 procentjes. Met Groves(c) Molano en Theuns. Moet zeggen dat ik zo'n begin niet had gedacht. De dagopstelling blijft het belangrijkst en dit keer pakt dat goed uit. Jammer nog van de valpartijen maar lijkt er op dat het helaas nog standaard is in grote rondes.

Ted de la course

Ben er met m'n b en c sprinters, Molano, Vd Berg, Theuns, Vendrame, Page en Govekar prima uit gekomen vandaag. Maar ik durf tegenwoordig bijna geen sprintfinale meer te kijken. En als ik wel kijk dan met samen geknepen billen. Man man wat worden er veel risico's genomen en is er weinig respect voor elkaar.

valowitz

Vandaag gezakt naar 35%. Had Coquard als capo en MvdB daar vlak achter. Uiteindelijk maar 4 van mijn 9 die wat puntjes binnen sprokkelden.
Als Coquard en Buitrago nu echt abandonée zijn wordt dit wel een hele zure en lange Vuelta.
En we moeten nog 17 etappes!
Oei

Derkus

Verkeerd gegokt met INEOS (Thomas en Castro) beide nog maar 8 schamele puntjes. Zelfs mijn dark horse S. Gaze heeft er al meer. Volgend jaar toch maar 12-8 tactiek. Deze Vuelta gaat 'm niet worden. Hooguit een duimpje! ;-)

Karperdrol

Ik dacht dat Fdj voor Watson zou gaan rijden.
iemand iets gehoord wat vandaag de plannen zijn?
wisselen ze of gaan ze beiden voor de spurt?

Jasperdewaal11

Jammer van de val van M v/d B als Cap en Coquard die erbij ligt maar rest van de sprintploeg houd het aardig. En Engelhardt niet opgesteld die zich misschien gaat profileren als sprintertje ?

Stijgen met 17% naar 76% dus vandaag nog zo'n dag en het begint er leuk uit te zien.

RvhC74

Ik wacht op update over Coquard

dr klaas

'@bzuidema je bedoelt daguitslag ? Ben 5% gestegen ondanks vd berg coquard Cap die 10e wordt en buitrago en bernal ook gevallen. Vlasov vinegaard en mas pakken ook onverwacht extra punten tov van normale sprint. Mensen die Remco niet op stellen ... wie dan wel ??

Vuelta is nog lang , jonkies die zich tegen komen, Thomas die 3e week op zijn best is etc 4 dagen chaos sofar... dus wat gaat er nog meer gebeuren ?

Ketjap Manis

Ik zag dat Watson op achterstand binnenkwam. Misschien achter een valpartij gezeten waardoor Askey mocht sprinten? Ik stel hem daardoor vandaag wel weer op.

Derkus

Vrees toch dat Coquard gaat afhaken, is al zijn tweede val en schouderbladfractuur is niet lekker fietsen!

Scoritop

En sprint Koch? Of is die ook wat tegengekomen gisteren?

Dr.Watt

Van Koch verwacht ik niet dat die gaat sprinten deze tour. Dat is ook geen sprinter, wel een snelle knecht. Moest die bij bvb. Cava Rural rijden of Arkéa dan zou die zich ertussen gooien voor de puntjes.
Bora is echter een topteam dat niet wilt riskeren een belangrijke knecht te verliezen voor een 11e plaats in de daguitslag. Maar ik kan ook fout zijn natuurlijk.

Watson is sowieso de man voor de vlakke sprints bij FDJ. Gisteren kan zoals eerder gezegd best komen door ofwel de valpartij of door gewoon in alle hectiek het wiel van Askey te verliezen. Heel mss kreeg Askey zelf zijn kans owv de oplopende sprint.

Als Coquard vandaag opstapt weet ik al wat ik vanavond zal eten. Mijn spreekwoordelijke hoed.

Smarty

scenario voor vandaag;
"Een sprint van een groep aanvallers is een voor de hand liggend scenario. Al behoort een solo vanuit de vlucht vanzelfsprekend ook tot de mogelijkheden. Ooit was dit een gouden kans geweest voor LL Sánchez, het is alleen de vraag of de 39-jarige het nog in zich heeft.

En ja, als Alpecin-Deceunick zich geroepen voelt, dan liggen er toch ook kansen voor de snelle mannen. En dan met name de taaiere types. Zoals Kaden Groves en Marijn van den Berg."

En Dainese zou vandaag ook nog kunnen.......

We gaan het zien jongens en meisjes!

oli4g

Goossens Kobe DNS ondanks geen breuken

BlingSagan

Ik ga er ook vanuit dat Watson sprint.
Vooraf was door de ploeg aangegeven dat Koch alleen mocht sprinten als dat niet ten koste van zijn hoofdtaak (op kop rijden op het vlakke) zou gaan.

Smarty

PCS laat ons weten:
GOOSSENS Kobe (Intermarché - Circus - Wanty) will not appear at the start.

ladislaw

Dat Watson niet sprintte kan alleen maar komen doordat hij door iets gehinderd was, hij had vooraf aangegeven vooral z'n zinnen op etappe 4 en 5 te hebben gezet.

1 2 ... 44 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.