Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 46 ... 59 60
NOAD1912

Morgen wordt echt een dilemma, met een risico op een lading bankpunten, voorlopig Thomas, Buitrago en Soler op de bank. Al twijfel ik nog het meeste over die laatste.

Sean Chiappucci

Nou die Barrenetxea sprokkelt toch mooi zIjn puntjes binnen vandaag. En zit zo al op het dubbele van bv een Kämna.

Dr.Watt

Bardet morgen voor rood na zijn verlies van 5min door lekke band?

dr klaas

Heb 6 sprinters die kut sprinten en sta nog op 80%. Coquard vdb (gebankt in 2e etappe) page venrdame en theuns en hofstetter. Bijzonder.

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci

'@ditisdavid
Van de quotes die je citeert was er een van mij aan ladislaw.
Ik zeg je heel eerlijk dat het geen zandstrooien was, daar heb ik een tering hekel aan, dus was het een stuk onkunde inderdaad....😬 Ik incasseer je terechte opmerking dan ook zeker.
Ik heb wel nog aan ZK (en ladislaw) geschreven dat ik dankzij zijn bericht het licht zag.. dat is toch ook mooi op dit forum.
Coquard/Oular/Molano OUT Groves, Vd Berg, Page IN.
Ben nog steeds overtuigd dat een relatief kleine sprintploeg beter is om zo extra te kunnen investeren in Klimmers/AK.
Er komen nog heel veel bergen aan, en het is maar te bezien welke sprinters Madrid gaan halen.
Voorlopig gaat het goed met deze sprinters, maar besef ook dat ik gewoon behoorlijk mazzel gehad heb met de uitvallers.
Eerste 2 etappes waren een ramp, daarna elke dag een mooie stijging. Sta nu iets boven 75, en als ik 95% haal ben ik zeer tevreden. We gaan het zien.

Benzardi

Dit word weer een Vuelta met vierkantenwielen, met 3 uitvallers (Coquard, Plus en Dunbar) en vandaag Molano gecapt.
Dan mag je wel zeggen .............................. dat is niet best.

Vandaag 73 puntjes gehaald en we staan op 53,2%, met andere woorden het duimpje is nog inzicht. :)

Benzardi

'@Dr Watt
Misschien gaat Jumbo er wel een harde wedstrijd van maken om Evenepoel in het rood te houden?
Ik zie ze het wel doen.

ditisdavid

Heb het idee dat Jumbo op het moment op spaarstand aan het rijden is en dat kon wel eens zo blijven totdat we in de Pyreneeën de echt zware bergetappes krijgen.

NOAD1912

'@Benzari,

Je ploeg inzetten om je gedoodverfde concurrent aan de leiding te houden.. jij ziet dit echt als een reële tactiek? :D

Aanklampen

Roglic was nog niet helemaal fit, anders was die nooit zo passief in etappe 3. Morgen voor Bardet...

ditisdavid

Molano heeft overigens zijn pols verzwikt bij de val.

dr klaas

Vin gegaard ook nog niet in topvorm, Remco gaat ze morgen op 1 minuut zetten.

Wellens Nietens

Ik ga morgen een gokje wagen met Bardet als kopman. Verder nog lastig kiezen tussen Rubio, Soler, Buitrago, Uijtdebroeks/Almeida, waarbij ik plaats heb voor 3. Op dit moment staan Rubio, Soler en Almeida erin, dus Buitrago en Uijtdebroeks op de bank.

kevinraar

ik heb morgen keuze uit 12 renners moet er 3 eruit doen
everpoel
roglic
ayuso
almeida
vlasov
arensman
carny
lopez
kelderman
hirt
kemna
mollma

Benzardi

'@NOAD1921
Sorry maar ik heb 2 x je commentaar gelezen ................................. maar kleine uitleg?

Ben Nihilisty

'@Benzardi,

Denk dat NOAD even over je punt had heen gelezen, kan de beste gebeuren natuurlijk. Hij interpreteerde het alszijnde 'waarom zou je REV nou helpen door m de rode trui te gunnen' ipv 'REV de rode trui geven zorgt voor meer druk voor quickstep om de koers te controleren de aankomende etappes'. Soit, tot zover deze bemiddelende comment.

Benzardi

'@Noad1921
Vergeet mijn bijdrage hier boven want ik koppelde jouw antw. aan de andere commentaar die daar boven staat.

Waarom niet?
Ik denk dat Jumbo de ploeg van Evenepoel langzaam gaat uitroken, door harde koersen ervan te maken.
Dat deden ze ook in de Tour.

Benzardi

'@Ben
Thx

kevinraar

ik twijfel tussen 4 renners heb nog plek voor 1

hirt
kelderman
lopez
cartny

Appelflap64

Poh keuzestress voor morgen, wie o wie kan mij van advies voorzien in de verhouding tussen klassementsmannen en aanvallers? Ik moet 3 van de volgende mannen thuis laten: de grote 4, Vlasov, Arensman, Uijtdebroeks, Martinez, Vauquelin, Poole, Buitrago en Gregoire.
In dit rijtje zie ik de eerste 7 als klassementsmannen en de laatste 5 als aanvallers.
Welke 3-4 aanvallers zouden jullie sowieso meenemen?

Dr.Watt

'@kevin

Carthy, Lopez, Mollema eruit. Hirt erin.

kevinraar

ok morgen is toch grote kans op vluchters? waar dan mollema er niet in doen?

Ben Nihilisty

'@Ben + zardi

No problemo! Om er inhoudelijk nog even op in te gaan: heb eerlijk gezegd het vermoeden dat wij als 'volgers' dit soort zaken nogal eens overschatten. Sure, Jumbo zal graag willen dat quickstep zichzelf oprookt, maar ik verwacht eigenlijk niet dat daar de hele teamstrategie op wordt aangepast; dat kost nogal wat energie waarvan je lang niet zeker bent dat t zich ook uitbetaalt.

Bozenik

'@David: Wel mooie actie om die quotes erbij te pakken :D Nou hebben de Groves-kiezers natuurlijk wel een onrealistisch gunstig scenario gekregen. Dat hij 2 keer wint kon op voorhand ook natuurlijk, maar was zeker niet evident wat mij betreft. In beide etappes vallen belangrijke concurrenten weg door valpartijen, wat zijn winstkansen niet alleen vergrootte maar waardoor andere captainkeuzes keihard werden afgestraft. En zonder neutralisatie krijgen we in etappe 2 natuurlijk een heel andere uitslag. Nu kon hij optimaal profiteren van het laten lopen door de klassementsrenners. 4 miljoen neerleggen betekende met dit budget dat je serieus moest snijden in je klassementsteam, terwijl je met Molano echt wel een redelijk alternatief had met een fors lager prijskaartje. Al moet ik daar bij toegeven dat als Molano wegvalt de onzekerheid wel aardig toeneemt.

Dr.Watt

'@kevin

Morgen gaat er idd een grote vluchtersgroep voorop blijven, ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in de vluchters die jij hebt geselecteerd. De tijd van Mollema is helaas voorbij, denk ik.

Kamna (c), Evenepoel, Roglic, Ayuso, Almeida. Die zou ik 100% selecteren. Daarna is het wat gokken. Wil je meer op zeker spelen dan kan je Arensman, Vlasov en Hirt meenemen. (Al is het niet zeker dat die in de punten rijden) Anders moet je gokken met Lopez, Carthy, Mol maar dat kunnen wel nulpunters worden. Kelderman zeker thuis laten.

Laat ons weten wat het is geworden, he.

1 2 ... 46 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.