Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 49 ... 59 60
HZ57

Balen dat er zoveel renners voor de AK's zaten. Was toch redelijk voor de klassementsmannen gegaan. Maar met 173 pnt mag ik niet mopperen. Wat ik vandaag geklommen ben, zak ik morgen weer, zonder Groves.

NOAD1912

'@HZ57,

Laat me raden.. Martinez, Soler, Buitrago, Vingegaard (C), Ayuso + teampunten Grégoire + Almeida wit puntje?

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Iedereen zijn sprintploeg klaar gezet?

Willempie94

Yes, voor mij vandaag:

- Molano
- Dainese
- Vendrame
- Page
- Ghijs
- Martinez
- Gregoire
- Ayuso
- Evenepoel

Ik denk dat ik Molano als captain maak, maar ik twijfel over hoe fit hij is..

HZ57

'@NOAD bijna goed maar het waren, Martinez,Rubio(C), Castroviejo, Roglic,Vingeaard, Ayuso, Mas, Thomas en als kers op de taart Evenepoel.

Nijmos

Zouden jullie vandaag Evenepoel of Gregoire opstellen?

Gisteren flink balen met Kämna (C).

Jeffrey81

'@Nijmos

Ja, dat zouden we ;-)

Tenzij we nóg betere opties hadden dan natuurlijk. 8 of 9 sprinters bijvoorbeeld. Of de rode trui drager zelf....

Nijmos

Sorry Jeffrey, ik bedoelde Gregoire of Evenepoel als 9e man. Met andere woorden: is de kans dat Evenepoel top 20 rijdt het waard om iets minder 'zekere' punten te pakken dan met Gregoire.

Het gaat waarschijnlijk om een paar puntjes, maar wat wil je met zo'n saaie sprintstage.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Evenepoel dan.

Dr.Watt

Evenepoel pakt 4p jongeren en 4p bergtrui. Kans is groot dat hij zijn 4e plek in het puntenklassement kwijtraakt maar heel mss niet.
Er staat wind dus als er waaiers zouden zijn rijdt hij mss wel top 20, dat heeft hij in het verleden sowieso al enkele malen gedaan in een sprintrit.
Edit: kan si klein maar als hij meedoet bij de boni sprint, blijft hij top 5 in puntenklassement.

Gregoire pakt 8p en that's it. Behalve als Martinez weggewaaierd wordt, dan pakt hij 0.

Laatst gewijzigd
Janz

Gregoire pakt er 11, jongerentrui Martinez ook nog. Behalve als Martinez weggewaaierd wordt, dan pakt hij 0.

Nijmos

Is er waaierkans vandaag?

Dr.Watt

Mijn excuses, 11 idd. Dan moet je voor Gregoire gaan.

zjoop

Gaat vendrame vandaag starten? En hoe groot is de kans dat hij meesprint ?

Dr.Watt

De kans is niet onbestaande maar het zal wel gewoon een rustige rit worden.

Vendrame start. Geen idee of die ergens last heeft.

Laatst gewijzigd
Swapfiets

Iemand al informatie gevonden over de status van Molano?

P. Krul

Ik heb zo weinig sprints dat ik Evenepoel EN Gregoire opstel!
En Martinez en Storer
En Soler

Lijkt wel een bergetappe vandaag!

de Tour

Molano ''gewoon'' kopman gemaakt. Op hoop van zegen.

Weet iemand toevallig of Kron gister niet goed genoeg was of moest knechten voor Van Eetvelt? Heb zelf de etappe niet kunnen zien.
Storer zat wel in een knechtenrol helaas al zit het met zijn vorm wel goed.

ditisdavid

Thomas lijkt definitief een streep door te kunnen. Iedere keer als ik hem heb valt hij uit, iedere keer als ik hem niet heb rijdt hij podium. Qua Scorito kijk ik uit naar zijn pensioen...

ProScoritoManager

Ik ben er achter. Ik speel Voodoorito ipv Scorito. Iedere renner die ik cap rijdt gegarandeerd buiten de top20. Morgen is Buitrago de Sjaak. Doe met die informatie wat je wilt.

PowerPiet

Valt bij de ploeg opstelling toch op, dat het minder focussen op vlakke renners duur komt te staan. De 2 renners die wegvielen kan ik zelfs niet vervangen door renner met truipunten, tenaij Almeida voor 1 puntje. Heb thomas moeten opzetten voor de onwaarschijnlijke teampunten van een winnende ganna. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet kiezen van Groves, wel een tactische fout van mezelf vind. Volgende keer toch voldoende focus op vlakke ritten, met zeker de sprinttop.

PowerPiet

Thomas zou de rest vd tour beter lead out worden voor ganna :-))

ditisdavid

Wat zijn in godsnaam deze sprintuitslagen? Wel vijf man in de toptien deze keer, maar niemand op het podium.

PowerPiet

Barrentxea haalt scorito punten !

Ragnar Lolbroek

Jawel hoor. Barrenetxea zit er weer tussen. 😅

1 2 ... 49 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.