Arensman scoort al 3 grandtours solide, vorig jaar 2e en 1e in een bergetappe, bovenop zijn klassementen. Tegenstand wellicht wat sterker maar hijzelf ook. Merk ook dat mezelf incluis, we valpartijen snel vergeten. In de giro maar nu ook van roglic en evenepoel. Die komen er hopelijk weer bovenop.
Prima dagje met Roglic, Evenepoel, Ayuso, Mas, Vingegaard, Poels, Martinez, Lopez en Buitrago in de punten. Had Vlasov en Uijtdebroeks op de bank, maar dat werd min of meer recht getrokken door Poels, Lopez en Buitrago. 372 punten en nu op 95.5%. Hopelijk weer prijs rijden na een duimpje in de Giro, zilver in de Tour en nu brons in de Vuelta.
Na dramatisch begin waardoor ik zelfs in de buurt van de 30% kwam, nu weer op 60%. Door kuss aan het stijgen. Morgen toch maar weer voor de vlucht gaan, heb er 6 kandidaten voor maar wil toch wel 5 klassementsmannen spelen ( de drie jumbo’s rev en ayuso)
Dus heb ik
Lazkano
Gregoire
Rubio
Van eetvelt
Buitrago
Castroviejo
Voorlopig de laatste 2 op de bank. En als captain van eetvelt. Graag jullie commentaar.
Voor morgen:
- roglic
- ving
- evenepoel
- ayuso
- martinez
- gregoire
- buitrago
- vn Eetvelt
En dan.. tsja lastig, heb nog: almeida, vlasov, uijtdebroeks, of wellicht tratnik voor teampunten? Denk dat morgen de vlucht wel de ruimte krijgt, maar heeft uijtdebroeks de benen om mee te gaan? Lastig..
Ik twijfel voor morgen tussen Vlasov en Rubio. Lastig!
Vlasov werd vandaag netjes 10de. Rubio maakt ook een sterke indruk.
Ik acht morgen de kans 50% dat de winnaar uit de vlucht komt, Rubio zie ik nog wel meegaan. Rubio heb ik (helaas) nog niet eerder opgesteld, dus voor morgen neig ik naar Rubio…
Waren de eerste dagen voor wat betreft Scorito een zaagtand profiel, nu lijkt een gestage opwaartse lijn zich te manifesteren. 337 punten en midden 80%. Leuk!
Voor morgen gaan deze toppers de stijgende lijn voortzetten:
Rog
REV
Vin
Ayo
Marty
Butje
Higi
Meestal doen en
oud kasteel
Kan niet missen, klapper wordt het!
Ook bij mij is het allemaal net niet. Nu rond de 80%, maar een gebrekkige voorbereiding is de reden van deze tussenstand. Bewust geen Vingegaard maar Thomas, Vlasov en Groves betalen zich nu nog niet echt geweldig uit. Alleen Groves presteert goed. Maar vooral de keuze voor Kelderman en Valter in plaats van Kuss en Martinez valt verkeerd uit.
Vandaag Buitrago als Cap en Thomas en Kelderman voor de vlucht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.