Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 51 ... 59 60
dr klaas

Arensman scoort al 3 grandtours solide, vorig jaar 2e en 1e in een bergetappe, bovenop zijn klassementen. Tegenstand wellicht wat sterker maar hijzelf ook. Merk ook dat mezelf incluis, we valpartijen snel vergeten. In de giro maar nu ook van roglic en evenepoel. Die komen er hopelijk weer bovenop.

Sean Chiappucci

Lang leve de vlucht, en hoop van harte dat Nicolau hem wint...
Wat onverwachte zaken gehad, en niet op tjjd de opstelling kunnen maken. Captain Groves vandaag..

Dr.Watt

Wanneer ga ik het nu eens afleren?

Weer net voor de start Roglic gecapt ipv Bardet en Lazkano eruit gegooid?
Uit die last minute wissels is nog nooit iets goed voorgekomen en toch blijf ik volharden.
Begrijpe wie kan.

ditisdavid

Ziet er niet zo goed uit voor de vlucht dus misschien was de lastminute wissel wel perfect.

kevinraar

hoop dat de vlucht het niet red heb mollema niet opgesteld voor de rest heb ik niemand mee

PowerPiet

Amaai, REV hele tijd kop getrokken en nog niet uit het wiel gesprint. Jumbo impressioniste teamprestatie. Ritwinst en rood

ditisdavid

Ondanks dat Martinez en Uijtdebroeks iets tegenvallen iedereen in de toptwintig, 358 punten en gestegen naar precies 99%. Van mij hoeft geen vlucht het meer te halen deze ronde :p

Sean Chiappucci

Lekker zo, van 80 naar 50% in een dag.
Een tip, vergeet nooit uw opstelling te maken

pirazzi

De voorbeschouwing was niet correct. Geen vluchters aan het feest maar klassementsmannen.

Wielertje12

Morgen iets voor vendrame? Of te zwaar?

kevinraar

311 punten gehaald gestegen van 63.2 naar 64.0

PowerPiet

Morgen volgens mij wel voor de vlucht. Fdj gaat niet controleren, eerder gregoiire mee in de vlucht. Voor jumbo volstaat verdediging. Ritoverwinning hoeft niet voor hen.

vevie

Prima dagje met Roglic, Evenepoel, Ayuso, Mas, Vingegaard, Poels, Martinez, Lopez en Buitrago in de punten. Had Vlasov en Uijtdebroeks op de bank, maar dat werd min of meer recht getrokken door Poels, Lopez en Buitrago. 372 punten en nu op 95.5%. Hopelijk weer prijs rijden na een duimpje in de Giro, zilver in de Tour en nu brons in de Vuelta.

floda

Na dramatisch begin waardoor ik zelfs in de buurt van de 30% kwam, nu weer op 60%. Door kuss aan het stijgen. Morgen toch maar weer voor de vlucht gaan, heb er 6 kandidaten voor maar wil toch wel 5 klassementsmannen spelen ( de drie jumbo’s rev en ayuso)

Dus heb ik
Lazkano
Gregoire
Rubio
Van eetvelt
Buitrago
Castroviejo

Voorlopig de laatste 2 op de bank. En als captain van eetvelt. Graag jullie commentaar.

kevinraar

mij team voor morgen
everpoel
roglic
ayuso
almeida
cartny
vlasov
lopez
kemna
mollema

bank
hirt
kelderman

dr klaas

Ai 100 plus bankpunten vandaag, wat vluchters opgesteld... 't kan verkeren.

pirazzi

Kelderman trui punten van Kuss dus die zou ik wel opstellen kevinraar.

Willempie94

Voor morgen:
- roglic
- ving
- evenepoel
- ayuso
- martinez
- gregoire
- buitrago
- vn Eetvelt

En dan.. tsja lastig, heb nog: almeida, vlasov, uijtdebroeks, of wellicht tratnik voor teampunten? Denk dat morgen de vlucht wel de ruimte krijgt, maar heeft uijtdebroeks de benen om mee te gaan? Lastig..

Falonso

Ik twijfel voor morgen tussen Vlasov en Rubio. Lastig!
Vlasov werd vandaag netjes 10de. Rubio maakt ook een sterke indruk.
Ik acht morgen de kans 50% dat de winnaar uit de vlucht komt, Rubio zie ik nog wel meegaan. Rubio heb ik (helaas) nog niet eerder opgesteld, dus voor morgen neig ik naar Rubio…

user26809

Ai, vandaag Poels, Soler en Almeida op de bank gehouden. Iets gezakt terwijl ik juist een super slag had kunnen slaan. Slik.

Scoritop

Hier ook wat aanvallers.

Buitrago
Lazkano

Twijfel over Gregoire

Papa Bart

Waren de eerste dagen voor wat betreft Scorito een zaagtand profiel, nu lijkt een gestage opwaartse lijn zich te manifesteren. 337 punten en midden 80%. Leuk!
Voor morgen gaan deze toppers de stijgende lijn voortzetten:
Rog
REV
Vin
Ayo
Marty
Butje
Higi
Meestal doen en
oud kasteel
Kan niet missen, klapper wordt het!

De Tourminator

Ook bij mij is het allemaal net niet. Nu rond de 80%, maar een gebrekkige voorbereiding is de reden van deze tussenstand. Bewust geen Vingegaard maar Thomas, Vlasov en Groves betalen zich nu nog niet echt geweldig uit. Alleen Groves presteert goed. Maar vooral de keuze voor Kelderman en Valter in plaats van Kuss en Martinez valt verkeerd uit.
Vandaag Buitrago als Cap en Thomas en Kelderman voor de vlucht.

zomaareens

Thomas in de vlucht? Die zit nog niet lekker vlgs mij hoor. Buitrago lsten ze er vast niet in, staat nog te kort.

Karperdrol

Iemand iets gehoord over de plannen van jumbo?
Hier vlasov op de bank nu met valter...
Poole wel in de selectie, maar dat is eigenlijk hopen.

1 2 ... 51 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.