Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 53 ... 59 60
Stammie

Worden er eigenlijk punten voor de bergtrui vergeven op dat klimmetje van 6%. Sepulveda kan bergtrui dan kwijtraken aan Evenepoel.

JesperRenrad

'@wellens en @nietens, ik stel ook Valter niet op. Te onzeker, echter is molano ook wel een grote gok voor 8pnt. Ik denk zelf meer aan matig tijdrijdende AK mannen als Martinez en Uijtebroek. Zijn jong, gaan voluit en wie weet nog top 20. En mogelijk houden ze AK/jongerenpnt

Wellens Nietens

'@JesperRanrad Ja zit wat in. Ik had Lazkano over het hoofd gezien - die gaat mijn 9e plekje krijgen, dus idd geen Valter of Molano nodig.

zomaareens

Geraint Thomas gaat niet voluit? gezien zn klassement irrelevant en etappejacht de rest van de vuelta?

JonKanon

Als je wil gokken op 8 punten voor Valter of Molano, kan je beter Groves opstellen als je die hebt.
Ik zie zowel Valter als Molano geen top 20 rijden dus als je ze enkel zou opstellen voor de truipunten van Kuss of Soler…

jan derksen

Kuss gaat gewoon het rood houden, we zullen een andere kuss zien dan normaal. Ben ik van overtuigd

zomaareens

Thomas of Vauquelin opstellen?

eigenlijk allebeie tegen beter weten in;-P

Dr.Watt

Wat een luxe, kunnen kiezen tussen Vauquelin en G.
Ik zit hier te klooien met Lenny, Cian, Vendrame en Vervaeke voor mijn laatste twee plekjes.

Mindless

Toch zou ik die 4 allemaal liever in m’n team hebben dan Thomas en Vauquelin…

Dr.Watt

Ik heb die bovenop Thomas, hoor. Die staat er reeds vast in voor vandaag :)

Frits

Ik zit ook met Lenny, Vauquelin, Cian, Poole en Gregoire voor 3 plekjes. Groves is zeker van 8 punten. Molano gokje wanneer Soler het rood pakt?

Georgeske

Bernal, Martinez of Groves? 2 van de 3...

Dr.Watt

Martinez en Groves, natuurlijk.

Ik twijfel tussen Vervaeke (3p voor wit en heel mss 8p voor rood) en Cian (heel mss top 20 en 1p voor wit), Martinez (heel mss top 20 en mss houdt die 4p voor wit), Vendrame is dan weer zeker van 4p voor groen.

Geneuzel in de marge.

Simcha

Gregoire vandaag weinig gekozen, terwijl die best een aardige tijdrit in huis heeft. En Thomas heb ik er maar in gezet in plaats van Valter. In de Ronde van Polen was hij nog derde.

ditisdavid

329 punten en door naar 99.7%, zelfs Thomas pakte punten ;). Het niet hebben van Kuss en in mindere mate Mas of zelfs Vlasov zou nog een probleem kunnen worden maar het gaat echt fantastisch tot nu toe.

Laatst gewijzigd
HZ57

Harde les, ik had Ganna voor 500 moeten ipv een aanvaller voor hetzelfde geld. Aanvaller weet je niet van wanneer je die moet opstellen Ganna wel.

wielerwieler

1.5 miljoen hè, voor 500 scoritopegels had iedereen hem meegenomen.

Papa Bart

En nu gaan we langzaamaan richting bekertjes, weliswaar nog een wat dof kleurtje, maar we zijn nog niet halverwege. Het niet hebben van Kuss, Vlasov, Mas, en Groves maakt het niet makkelijk, maar wel leuk puzzelen.
Morgen zal wel voor de vluchters zijn, heb nog een waanzinnig mooie selectie om uit te kiezen, maar wil toch plek voor één a twee avonturiers inruimen, wat zou jullie keuze zijn?
Higuita
Vauquelin (die me overigens tot nu toe niet meevalt) en/of
Oud Kasteel (Castroviego)
En om deze mannen moeten dan Uijtenbroeks en Almeida op de bank blijven, wat een luxe!

pirazzi

325 punten met Evenepoel kopman, Ganna kopman had 6 punten meer opgeleverd dus wel tevreden.

Dr.Watt

Ook al wist ik op voorhand dat dit een slechte dag ging worden, is het helaas een kleine ramp geworden.
3.3% gezakt naar 94.2%

Thomas buiten de top 10 en Kamna en Lazkano buiten de top 20 komt hard aan. Lenny en Cian die niet voor een mirakel kunnen zorgen.
Wonden likken en op naar morgen.

PowerPiet

Had Ganna gekozen omdat ik dacht dat hij ging meesprinten, doet hij ook maar met beperkt succes. Ook voor de ploegentijdrit, maar ja. Ben nog steeds blij dat hij erin zit. Hopelijk sprint hij nog veel :-)

PowerPiet

Morgen monstervlucht ? Jumbo wil dat misschien liever niet, maar ze kunnen niet altijd de koers dragen. En niet super veel tijd te winnen op de klim. Voor de andere ploegen is vlucht wel OK. In een monstervlucht zitten altijd goeie klimmers, toch zie ik Kron hier met zijn aanvalslust ver komen, zeker als het aantal vluchters beperkt is. Of zou Thomas voor de vlucht gaan ? Zelfs op 80 % van zijn kunnen kan hij een finale rijden. Altijd moeilijke keuzes zo'n rit. Wat denken jullie ?

DennisFCDH

Wie zal lonender zijn voor morgen qua klassement-/teampunten… roglic of Evenepoel

pirazzi

Hoezo, je kunt ze toch allebei opstellen?

zomaareens

Buitrago laten ze die in de vlucht?

1 2 ... 53 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.