Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 56 ... 59 60
ditisdavid

Martinez iig weer terug, gaat geen goede dag voor hem worden maar zijn klassement blijft in leven.

DKrikk

Wat een mooie koers en wat een slachtveld. Overmacht van de TJV mannen. Vanaf nu alles voor de vluchters en daarachter alleen controleren?

Erg benieuwd naar binnenkomst van de laatste de renners met huidig tijdslimiet.

Papa Bart

Ik ben blij dat ik deze etappe gezien heb, want de Vuelta is behoudens een paar daghelden of grote calamiteiten wel gereden nu, je kan net zo goed het eindklassement nu al opmaken.

Voor het puzzelen is het natuurlijk wel leuk, ik zie eigenlijk geen etappe meer voor de klassementsmannen omdat de overmacht van de wespen simpelweg te groot is. Er kan wel echt verschil gemaakt worden met ouderwets gok werk door de vluchten van de dag goed te raden..

pirazzi

Morgen nog zo'n dag of is het dan weer voor de vluchters?

Papa Bart

'@Pirazzi, ik kan me niet voorstellen dat het morgen een AK dag wordt. Als iemand ook maar het lef heeft een teen naar buiten te steken, wordt die er gelijk afgebeten door één van die zwart gele monsters. De enige die in staat is om een deuk te rijden in het Jumbo pantser lijkt ziek te zijn, maar zelfs in goede doen zie ik REV geen verschil meer maken..

ditisdavid

Absolute horroretappe als neutrale kijker. Voor Scorito ging het nog wel, maar wel iets gezakt.

ditisdavid

Wb de vluchters - tenzij Jumbo herhaaldelijk op kop wil rijden om nog 4 of 5 etappes te winnen, heeft de vlucht etappe 14, 18 en 20 al gewonnen. Etappe 16 en 17 hebben een heel ongunstig profiel voor de vlucht en ik denk dat Jumbo nog wel een paar keer zal willen controleren. De rest is na vandaag irrelevant.

HZ57

Iedereen zo van slag door het resultaat van Evenepoel waardoor er geen berichten meer geplaatst worden. Dacht gisteren een redelijke uitslag te hebben maar denk dat iedereen dezelfde AK mannen heeft want blijf op niet sprint etappes op het zelfde hangen en met de sprinters zak ik iedere keer een paar %. Dus zal niet in de 90% eindigen

P. Krul

4x Jumbo in mijn team lijkt zich eindelijk uit te betalen. Nu Jumbo alle klassementen gaat winnen is elke dag voor de vluchters.
Wie stel je dan op? Juist 4x Jumbo!
Zo makkelijk zal het allemaal niet gaan.

Bozenik

Klaas Lodewyck voor de start over Evenepoel: 'Het heeft vandaag geen zin om proberen mee te gaan in de ontsnapping. Het is lastig, het is warm. Eerst maar 1 of 2 dagen herstellen.'

Leek me goed argument om Evenepoel op de bank te zetten. Denkt Remco zelf blijkbaar anders over.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Heb ik Dainese op de bank, zit hij mee in de vlucht. Maar het zal een verrassing zijn als hij vandaag de top 20 haalt.

HZ57

Dacht dat Evenepoel ziek zwak en misselijk was die zit dus bij mij op de bank uit te zieken. Gaat hij gewoon mee in de ontsnapping.

floda

Ja das dus niet de bedoeling he, heb im vandaag castor en van eetvelt op de bank omdat ik die morgen heel graag in de vlucht wilde hebben, nu alleen rev in de vlucht. Nu maar hopen dat uae nog hard fietst om iedereen behalve rev terug te halen en dan de 3 jumbo’d weer bovenin. Dan kan ik tenminste weer een beetje stijgen.

Papa Bart

Het is wel een typische Remco actie met zijn arrogante giechel, je kon er op wachten. Ik heb hem wel mee, maar durfde hem geen kopman te maken.

Ik kijk trouwens op Tiz, vanwege het Engelse commentaar. Daar zeiden ze dat er klachten vanuit hun publiek bestonden over het feit dat ze het steeds over Evenepoel hadden en dat is ook zo. Love him or hate him hij maakt wel de tongen los..

Mtbikecoach

Had ook door interview op Sporza van ploegleider Remco last minute uit ploeg gezet..

Hay

Hier ook door de info voorafgaand aan de etappe Evenepoel gebankt. Volledig onbetrouwbaar die Evenepoel :-) Maar ik vind het toch ook wel van karakter getuigen dat hij daags na de inzinking vol in de aanval gaat en wellicht de etappe gaat winnen.

HZ57

Ik kan niet begrijpen dat je de ene dag op 27 minuten gereden wordt en de volgende dag 7 minuten voor ligt.
Door alle rare dingen is dit voor mij een waardeloze Vuelta. Scorito gezien dan.

Guido Maltempi

Interview gelukkig gemist, daarom Everpoel gewoon opgesteld. Helaas wel vEetvelt gebankt en Poole gecapt dus alsnog een baaldagje.

Edit: schade van Poole cappen valt gelukkig mee, het veilige alternatief was Roglic en die pakt ook maar 12 etappepunten.

Laatst gewijzigd
Appelflap64

Gregoire (die gisteren rustig aan heeft gedaan) of Evenepoel (jullie kennen zijn afgelopen 2 dagen) als captain voor vandaag?

ahoek77

Vandaag speel ik Gregoire, Evenepoel was gisteren mijn cap. En dat pakte lekker uit, maar verwacht dat hij vandaag iets rustiger aan gaat doen

Bzuidema

vandaag speel ik Kron als cap als ik de voorbeschouwingen moet geloven. en misschien nog een Van den Berg die hier wat kan?

Björn Again

Ik twijfel erg over van den Berg. Zou dit moeten kunnen, maar kwam gisteren bijna als laatste binnen.

Simcha

Wordt een interessante etappe, waarbij je wel aardige sprong kan maken als je de juiste mannen hebt. Vandaag maar voor Gregoire als kopman. Batistella en Lazkano voor de eerste keer in de dagopstelling. Evenepoel gaat ook mee. Sowieso goed voor 11 truipunten, maar ook benieuwd of hij nu een doel gaat maken van de bergtrui. Dan zou dit een mooie etappe zijn om nog wat punten te sprokkelen.

pirazzi

Evenepoel de meest gekozen kopman met 21%.

Bzuidema

Dat vind ik wel iets te voorbarig maar we gaan het zien.

1 2 ... 56 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.