Scorito Vuelta a España 2023

1 2 ... 7 ... 59 60
madeinstars

Valter de slechtse tijdrijder van het peloton?

Je leest hier soms dingen...

Nijmos

En affini gaat ook nog mee bij JV...

UAE INEOS en QS zullen niet veel tijd verliezen op 14km maar of het echt spannend wordt weet ik niet. Jayco of EF zou ook nog een aardig team kunnen hebben afhankelijk van wie gaan

Dr.Watt

Iemand die 3x in zijn carrière in de top 50 van een TT in de WT eindigt, sluit dichter aan bij de slechtere tijdrijders van het peloton, dan dat je hem kan beschouwen als een meerwaarde voor JV in de TTT.

8e in Gran Camino tegen jongens van Rádio Popular - Paredes - Boavista en APHotels and Resorts - Tavira betekent echt niets.
Die proloog in Noorwegen was een klim TT voor degenen die zich de wereldtitel van Dumoulin nog herinneren.

madeinstars

Nog even afgezien van of iemand een goede individuele tijdrijder is (ik denk dat Valter gewoon degelijk is en zeker niet 'bij de slechtse van het peloton' ) is het rijden van een ploegentijdrit echt wat anders dan een individuele tijdrit en daarin kan een renner als Valter (zeker voor een klimmer, die je sowieso mee moet nemen in een grote ronde) relatief gezien ten opzichte van klimknechten in andere ploegen zeker van meerwaarde zijn. Dit in tegenstelling tot een Kuss, die in principe in ploegentijdritten gewoon dood gewicht is.

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci

Wat een ontzettend sterk (voorlopig) deelnemersveld in de Vuelta dit jaar, sterker dan de Giro of Tour vind ik. Met zoveel kanshebbers (6/7) op een plaats in de top 3 zullen de prijzen toch wel dusdanig hoog gaan zijn, (rond de 5-7 mln ??) dat je niet meer lukraak de beste 3-4 erin kunt klikken, want dan hou niet genoeg meer over voor een uitgebalanceerd restteam.
Wordt het kiezen tussen bv Ayuso of Evenepoel, of tussen Roglic en Vingegaard ? Wordt leuk dit jaar.

Pom titcock

Zie meneer Scorito op Twitter. Prijzen zijn allerminst hoog. Budget zal wel laag worden.

madeinstars

Budget 50 miljoen, staat onderin. Weet niet of dat nog aangepast wordt.

HZ57

Ze maken het toch altijd zo dat het puzzelen wordt. Is toch leuker ook dan alles kunnen meenemen wat je zou willen.

Eddix

'@Pom titcock ik zie nog geen post met prijzen bij meneer Scorito op Twitter, of moet je daarvoor inloggen? (heb zelf geen twitter).

Pim Todcock

Ik zat ook al te zoeken tussen de berichten over NAC. En ik druk steeds op die x, maar dan gebeurt er niets. Maar goed, ik kan wel 2 daagjes wachten.

Je moet vaak wel kiezen, maar het is heel zeldzaam dat het echt het overwegen waard is om de duurste man thuis te laten. Pogacar of Vingegaard thuislaten in de Tour had je kansloos gemaakt.

ProScoritoManager

Zou iemand de verklapte prijzen kunnen posten? Ik kan ze op het twitter profiel van Meneer Scorito niet terug vinden. Tweets staan niet eens gesorteerd op tijdsvolgorde en kan dat ook nergens selecteren.

Guido Maltempi

Het gaat om deze tweet:

https://twitter.com/meneerscorito/status/1688894023585447937?s=46&t=JqrTofzt0wCaf6Q-w9RUzg

Ragnar Lolbroek

Arensman, Kelderman, Carthy, Vine, Kämna, Dunbar = 2000000
Uijtebroeckx= 1500000

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Marijn van den Berg is wel heel duur op die foto :D.

Ragnar Lolbroek

Als dat werkelijk de prijs wordt van Marijn. Dan kunnen we 5 miljoen gaan neerkletsen voor Gaviria of Groves.

Sies

budget wordt 70 miljoen zegt hij in de reacties

RikLarssen

Verder op de foto:

Carapaz 2.5
Arensman rechts 2.5 (tov linkerscherm 2)
Thijssen 3
Thomas 3.5
Ciccone 1.5
Mas 3.5

Als het budget idd 70 miljoen wordt dan gaat dit waarschijnlijk vrij ruim worden?

Eddix

Ik zou nog niet zo snel op die posts af gaan eerlijk gezegd. Er zal nog wel van alles veranderen en als alle prijzen eenmaal definitief zijn gaat er nog wel een correctie ofzo overheen om alles weer op een beetje het normale niveau te brengen.

Bode80

70m lijkt mij sterk. Dat is 3,5m per renner.

Mad Max

Maak je niet zo druk om die getallennje hebt er pas wat aan als je Het totaal plaatje weet.

Teeke_de_Kapper

In een nieuwe tweet zegt meneer Scorito: " nu even serieus, ergens tusssen 42 en 45 Mio"

Ab Normaal

Zei ik toch al dat Marijn vd Berg (te) duur zou worden na zijn prestaties in Polen?

Ab Normaal

44 mln
https://twitter.com/MeneerScorito/status/1689216254614081536?s=20

Ragnar Lolbroek

Als je heel goed inzoomt kan je wat bedragen herkennen doorheen de rode graffiti.

Hommeles

Wel zin in deze Vuelta.

Ten opzichte van de Tour de France, loont het veel meer om onbekende renners te spotten die aan het doorbreken zijn. Als je bij een klein teampje een aardige C-sprinter kunt vinden (Robbe Ghys?) dan levert je dat misschien wel echt punten op. Want zo iemand kan prima 5x top 10 rijden in dit deelnemersveld. In de TDF is dat volkomen uitgesloten want de top 10 bestaat uit absolute toppers + wat gelukstreffers hier en daar.

Ook in de Vuelta haalt de ontsnapping het veel vaker. Sinds 29 maart wacht ik al braaf op het moment dat Oier Lazkano op de lijst komt voor 500k (zal helaas niet gebeuren voor die prijs sinds zijn Spaanse kampioenschap). Dat kan zomaar zo'n juweeltje zijn die je altijd op kunt stellen in de overgangsetappes. Dat verhaal gaat nauwelijks op voor de Tour de France. Ik had Zimmermann & Cavagna mee, maar dat mocht nauwelijks baten met v/d Poel, v Aert en allerlei afgevallen klassementsmannen in de aanvalsetappes + een JV die meerdere etappes hard ging maken.

1 2 ... 7 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.