Verbeterpunten nieuwe website

1 2 3 4 5 6 7
Romāns Vainšteins

Hamvraag: bestaat het pollresultaat uit input van enkel ingelogde of ook uitgelogde bezoekers?
Maakt nogal een verschil lijkt me.

Romāns Vainšteins

Ook zoiets: niet ingelogd zie je hoeveel reacties er zijn. Why? Als er heen gaat zie je namelijk geen bal. Moet je niet ergens een pulserende knop hebben reacties lezen + 10 jaar abonnement op RIDE?: druk hier, hahahahaha

Raul Alcala

Het was een poll geen referendum

MaGarin

Even getest en je kunt ook gewoon stemmen op de poll als je niet bent ingelogd. Dus iedereen kan stemmen, dat is iig prima.

Wel schrikbarend dat er op dit moment nog maar 188 stemmen zijn na bijna een volledige dag. Dat is echt bizar weinig afgezet tegen die 80000 dagelijkse bezoekers. Hoogstwaarschijnlijk komt dat omdat het artikel en de poll verborgen zijn en helemaal niet meer vindbaar zijn zonder er specifiek naar te googelen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

De zoekfunctie op Mac browser geeft foute weergave: wel het aantal pagina’s maar geen klikbare berichten of posts.
Ik werk ook op een Mac, maar deze bug heb ik niet kunnen reproduceren.
Zou je mij een screen shot kunnen mailen op [email protected]?

esims2.0

Het gaat om de zoekfunctie (gele rechthoekige knop) naast Wielerforum[/url], niet de zoekfunctie in de gele balk (zwarte ronde knop).

xistnc

'@elbosco
Als je zo'n screenshot ook echt wilt ontvangen, kun je beter het juiste emailadres noemen.

Donny8D

Vraagje, hebben jullie ook het probleem dat je geen reacties kan lezen onder een nieuwsartikel terwijl er wel staat hoeveel reacties er zijn geplaatst?
Op het forum kan ik alle reacties wel lezen en ook zelf plaatsen..

Romāns Vainšteins

Zie je de enter knop Donny? Druk daar eens 10 x op.

Maillot à Pois

'@MaGarin
Het lage aantal reacties komt enerzijds uiteraard door de relatief korte tijd dat het artikel op de homepage stond, maar ik zie bijkomend ook nog andere verklaringen:

Bezoekers die hier enkel voor wielernieuws komen klikken niet elk artikel aan, en zullen zich niet dadelijk aangesproken voelen door een redactieblog.
Daarnaast stond een belangrijke optie niet bij de keuzes in de poll, namelijk: "Ik kijk sowieso niet naar de reacties, dus het boeit me geen hol."

Raul Alcala

Donny8d. Nee, dat kan ik niet plaatsen.

Vieds

'@Donny8D Ja heb hetzelfde. Zowel via chrome als via de Samsung browser

Whyze Katje

Het feit dat er maar nauwelijks 200 reacties op die poll komen zegt eigenlijk alles, er is maar een zeer klein percentage dat zich hier druk over maakt. Wat ik wel jammer zou vinden, is dat WF nog minder gaat modereren juist omdat de reacties niet meer standaard zichtbaar zijn en daardoor de sfeer alleen nog maar verder zal verslechteren. Het probleem, de negatieve sfeer, los je nu eenmaal niet op met het niet meer zichtbaar maken van reacties dan verberg je het alleen.

Overigens hoop ik dat bij het vernieuwde forum die reCAPTCHA zal verdwijnen, het is best storend omdat elke keer weer te moeten invullen voor je hier kan posten en het werkt ook nog eens een keer niet want een beetje AI kan die dingen beter oplossen dat een mens.

WoutMathieu

Zwaar irritant dat je telkens opnieuw moet inloggen en dan de site 3x moet laden om reacties te zien

Nog even zo doorgaan en ik ga net zo lief naar IDL.

Lekker ingelogd kunnen blijven is alles wat mist.

unionwagtmans

Als ik op een "Laatse reactie" klikte om in andere tab te openen, kreeg ik gelijk die reactie in beeld.
Nu niet meer (ik krijg de top van her artikel net als bij normaal openen).
Merci.

NB, ingelogd blijven werkt vooralthans prima hier.

esims2.0

Als het redactie artikel met die poll verwijderd is uit de nieuwsoverzichten, dan lijkt me dat de reden dat er weinig gestemd is op de poll. Toch?

sep0r

Ingelogd zijn, opnieuw uitloggen, terug inloggen, op reacties klikken...en ze nog niet te zien krijgen...Verre van gebruiksvriendelijk momenteel. Dit gaat het aantal lezers zeker en vast niet ten goede komen.

MaGarin

Maar wat is nou precies de reden dat het redactieblog maar zo kort op de site heeft gestaan? Na een paar uur werd het al uit alle nieuwsoverzichten gehaald en is het praktisch onvindbaar tenzij je er specifiek naar gaat googlen. Het overgrote deel van de bezoekers heeft het waarschijnlijk helemaal niet meegekregen nu...

Ik kan me amper voorstellen dat dit bewust is gedaan aangezien ik er niet één logische reden voor kan bedenken. Laat dat blog gewoon minimaal een paar dagen bovenaan de frontpage staan joh.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Luister gewoon naar alles wat Magarin enzo zegt. Hij dramt toch niet voor niets telkens zo door

Il Leopardo della Primavera

Je kan 'm gewoon terugvinden als je zoekt op de site hier hoor.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Maxim Horssels
admin

Zie hier het Redactieblog[/url].

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ja, ik zie het ja.

Cornelius

@Maxim Horssels Ik stel voor om een link naar het Redactieblog toe te voegen aan de witte navigatiebalk. Of anders in de voettekst in de kolom WielerFlits?

Newschooler

Ik zie helemaal geen reacties meer nu

MaGarin

Ik weet inmiddels hoe ik weer bij het redactieblog kan komen. @Maxim . Maar het hele punt dat ik probeerde te maken is dat ik nog steeds niet begrijp waarom het redactieblog al zo snel weer van de voorpagina en uit alle lijsten is verdwenen. Je kan het nu alleen nog via omwegen bereiken en als je er specifiek naar op zoek bent.

Dat terwijl je toch juist een zo groot mogelijk deel van je gebruikers wil bereiken met dit nieuws?. De suggesties van @Cornelius lijken me dan ook prima.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.