Verbeterpunten nieuwe website

1 2 3 4 5 6 7 »
Raul Alcala

Anders haal ik juf Veenhoven erbij

Dr.Watt
Raul Alcala
#150
Stop, allebei. Iig niet in het openbaar dit

Van mij zal je alleszins geen last meer hebben, dat garandeer ik je.
Nu ff doorduwen tot dat dagelijkse geroddel en die nazi-praat verwijderd wordt en niet meer gebeurd. Dat is al.

Raul Alcala

Ik heb geen last van jou en ook niet van kraam. Mag jullie beiden graag. Ik denk alleen dat niemand hier op zit te wachten, een enkeling nagelaten die het juist expliciet toejuicht. 

kraamvisite
Raul Alcala
#153
Ik heb geen last van jou en ook niet van kraam. Mag jullie beiden graag. Ik denk alleen dat niemand...

Ik zit er ook niet op te wachten. Ik heb geschreven wat ik wilde schrijven, een aantal waarommetjes, maar daar gaat geen antwoord op komen van de doktoren.

kraamvisite

@beheer: zou er een rapportageknop kunnen komen op het forum? Er is een lid (hihi) die het over p..i..e..m..e..l..s heeft, onder andere.

Marik

Het niveau daalt hard en bedenkelijk. Volgens mij moeten we dit niet willen. Als er dan ook nog wordt gesproken over een oorlog hier beginnen en piemels in elkaars mond (nachtcastje forum) dan is het einde wel zoek lijkt mij.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

FYI: de chat werkt nóg steeds niet op (alle) mobiele devices. in ieder geval niet op mijn iPhone 13 met chrome of safari. De tekstbalk komt niet in beeld dus ik kan niet typen, alleen bekijken.

kraamverlof
Il Leopardo della Primavera
#157
FYI: de chat werkt nóg steeds niet op (alle) mobiele devices. in ieder geval niet op mijn iPh...

Bij instellingen browser desktopsite aanvinken, dan werkt het.

John Bidon

Een telefoon heeft niet voor niets een andere indeling dan een pc. Met desktop instelling is het redelijk klein en onoverzichtelijk. 

Deze zichzelf respecterende site ziu natuurlijk gewoon een chat format moeten hebbeb voor een telefoon.

kraamverlof
John Bidon
#159
Een telefoon heeft niet voor niets een andere indeling dan een pc. Met desktop instelling is het red...

klopt, maar blijkbaar is het bij wf geen prioriteit, dus werkt het op deze manier enigszins.

Il Leopardo della Primavera

-meldknop voor reacties op het forum gaarne


-de tekstbox bij reactie wijzigen groter maken (deze is heel klein)


-de chat toegankelijk maken voor op mobiel

 

josemanuelfuente

Vanaf vanmiddag geen chat op mijn scherm, kan dat?

kraamverlof
josemanuelfuente
#162
Vanaf vanmiddag geen chat op mijn scherm, kan dat?

Ze zullen geluisterd hebben. 2 witte en 2 blauwe chats op een werkdag, teveel. 

1 2 3 4 5 6 7 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.