Er zijn twee zaken die al vanaf het begin benoemd zijn maar nog steeds niet zijn verbeterd, ik ben benieuwd of dit nog gaat gebeuren of dat het zo hoort.
-Als je een reactie op een nieuwsbericht wijzigt heb je een heel klein tekstvakje, wat in mijn ogen enorm onhandig is. Deze even wat groter maken maakt het overzichtelijker.
-De chat is nog steeds niet (goed) in mobiele browsers te gebruiken. Wordt dit nog veranderd of niet?
Mee eens over dat mini venstertje om een reactie te kunnen corrigeren dat moet toch heel simpel anders kunnen.
Oh ja en dit is blijkbaar een beter topic voor de verbeterpunten gezien de andere vooral gebruikt wordt voor vetes tussen leden en de redacties en leden onderling. Helaas hebben jullie daar weinig invloed op, maar alle persoonlijke frustraties over elkaar zou beter in privé berichten passen. Het verbetertopic is het enige wat ik af en toe nog open om te zien of er zinvolle suggesties bij zijn die ondersteuning verdienen, maar 90% van dat topic bestaat uit onderlinge vetes die ik echt niet hoef te lezen. Of misschien een topic daarvoor openen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.