Verbeterpunten nieuwe website

1 2 3 4 5 6 7
Romāns Vainšteins

Onderhand kunnen we de strijd wel staken denk ik. De exitpoll geeft helder aan dat van de 5 er maar 1 blij is met de ingreep doch zal het gebeuren zoals aangekondigd. Het is nu aan ons als forumnisten om de spelonken, randjes en sluipwegen te vinden: dat was, is en zal het spelletje zijn en blijven.

Persoonlijk zie ik wel wat in een organisch forum waarin we zelf de topics kunnen maken zoals onlangs al een aantal keer gebeurd is. En al helemaal wanneer dat extra vrijheid oplevert met betrekking tot inhoud en breedte. MvdP hoeft maar 2 meter op 1 wiel te rijden en de eerste 2 pagina's zijn gevuld: ik denk dat wij dat een stuk beter kunnen!

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Zelfs als ik ben ingelogd kan ik nog steeds geen reacties lezen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat goed te implementeren?

Herstel: het werkt toch. Ik vind het wel jammer dat ik niet mee kan lezen zonder in te loggen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik word echt lacherig van mensen met een account die het niet leuk vinden om te moeten inloggen als ze reacties willen lezen. Really....

Txirrindularitza

'@Raul, zou dat kunnen zijn omdat je elke fucking keer weer opnieuw moet inloggen, je al "ingelogd" staat en WF aangeeft dat je ingelogd bent, maar het toch niet blijkt te zijn?

Ik begrijp niets meer van WF. Het is een beetje zoals Musk twitter kapot maakt: elke verandering is een verslechtering! Er zit geen logica achter, achter de hele vernieuwingsslag niet. Prio 1 had het inlogprobleem moeten zijn: nog steeds niet opgelost. Maar het nieuwe uiterlijk, rare sprongen vanwege "de sfeer"... Ik kan het gewoon niet volgen, en het is allemaal slechter (en lelijker) geworden. Waarom zou je dit als site allemaal over jezelf af willen roepen? Is het masochisme? Vernieuwen om te vernieuwen? Vind het bizar, en eigenlijk een prestatie van formaat, hoe veel slechter en onaantrekkelijker WF gemaakt is in twee maanden. Ik geloof erin dat de sitemensen goede bedoelingen hebben (denk ik..) maar ik zie vooral in alles het tegenovergestelde: geen verbetering, geen logica.

Het lijkt bijna een sociaal experiment. "Wij maakten de WF-site in twee maanden slechter, en wat er toen gebeurde zal je verbazen!"

Raul Alcala

Refresh Txirrindularitza

Laatst gewijzigd
Wheely

Hebben jullie ook dat er de hele tijd reclames in nieuwe vensters openen als je op de mobiele site scrollt, ik hoef maar naar een reclame te kijken en ik klik hem al aan lijkt het.

Romāns Vainšteins

Kijken is het nieuwe klikken wheely

Romāns Vainšteins

En even helemaal Off Topic: kan het zijn dat ik daarnet George Goddard in de Poiesz van Norg zag?

esims2.0

"Kijken is het nieuwe klikken wheely" Die had ik wel een plusje gegeven als dit forum duimpjes had.

Keshi

Als je iets doet moet het ergens voor zijn. Waarom zou je het anders doen? Ik snap nog steeds niet wat hiermee bereikt wil worden. Sites als Voetbal International moet je inloggen, nou, er staat toch een partij bagger en dan nog vaak op de man gespeeld ook. Na 2 weken gestopt met rwacties lezen daar.

Bij het wielrennen lijkt vooralsnog een ander publiek. Maar dat wordt ook minder zoals bij de cross al wel valt te zien en volgens de redactie dus ook bij WF, al ervaar ik dat zelf niet zo. Of het is hetzelfde publiek dat ook last begint te krijgen van normvervaging. Of het inloggen daarvoor helpt? Al die andere sites bewijzen van niet, het blijft anoniem spuwen. Waarom dan deze nieuwe regel? Je zult echt iets anders moeten bedenken. Dit kost je alleen en levert niets op.

Romāns Vainšteins

Ik weet een perfecte: naampjewisselen afschaffen. Sfeerverpestende, onnodige vrijheid. Veel meer impact dan verplicht inloggen en dan wordt ons meteen ook dat vervelende ‘huh? Nee, dan ben ik niet’-gedoe bespaard als er weer eens gewisseld is.

Il Leopardo della Primavera

naampjewisselen is al lang afgeschaft, RV. Het kan alleen nog als een van de mods van WF het goedkeurt en voor je doet.

Raul Alcala

Probeer het nog een keer Keshi

Bonorrie

Gewoon inloggen met je DigiD, ben je meteen van al die bagger af. :)

Dikke Kater

Het is klaar nu. Zelfs het forum is verkracht. Over een paar maanden kom ik nog eens kijken hoe de site er uit ziet. Succes allemaal.  

Laatst gewijzigd
Marik

Goedemorgen, wanneer komt de chat beschikbaar voor Android telefoons? Ben benieuwd.

theking
Marik
#116
Goedemorgen, wanneer komt de chat beschikbaar voor Android telefoons? Ben benieuwd.

Ben ik ook al maanden benieuwd naar. Maar je krijgt er geen reactie op helaas....

Avatar of
Maxim Horssels
admin
theking
#117
Ben ik ook al maanden benieuwd naar. Maar je krijgt er geen reactie op helaas....

Ik weet nog niet wanneer. Ik weet wel dat het hoog op de prioriteitenlijst staat. Vóór het WK veldrijden hoop ik dat het gefixt is.

Marik
Maxim Horssels
#118
Ik weet nog niet wanneer. Ik weet wel dat het hoog op de prioriteitenlijst staat. Vóór...

Dank voor je reactie Maxim.

Aerts
Raul Alcala
#103
Ik word echt lacherig van mensen met een account die het niet leuk vinden om te moeten inloggen als...

Dan word jij toch lacherig.

Ik kom een paar keer dag het nieuws bekijken en ik vind het leuk om dan een aantal reacties te lezen. Echter moet ik elke keer opnieuw inloggen. Maar als ik een bericht al gelezen hebt voor het inloggen, dan kan ik niet reageren. Ook niet als ik refresh. Het lukt uiteraard wel als ik chrome helemaal afsluit en opnieuw naar de site gaat. Maar dit is veel te veel moeite uiteraard.

Ik word trouwens een beetje lacherig van dat dit probleem al 2 jaar is en er niks aan gedaan wordt. 

Avatar of
Maxim Horssels
admin
Aerts
#120
Dan word jij toch lacherig. Ik kom een paar keer dag het nieuws bekijken en ik vind het leuk om dan...

Vorige maand hebben we een paar aanpassingen doorgevoerd om het inlogprobleem te fixen. We hebben toen o.a. de browser cache tijd flink verlaagd. Maar het probleem is bij jou dus nog niet verholpen?

Sinds die aanpassing heb ik geen klachten meer ontvangen, ook niet na een oproep. Kan zijn dat voor veel gebruikers de problemen eindelijk zijn opgelost of dat men ermee heeft leren leven. In het laatste geval roep ik alle meelezers op zich te melden. Kan in dit topic, kan via PB.

Dit moet gefixt worden!

Romāns Vainšteins

Ik klaag niet graag maar ik blijf dit issue net zo hard hebben als alle voorgaande jaren. Op alle mogelijke devices en plekken. Ik zit meer op de lijn Raul: gewoon fluitend op enter rammen totdat je weer meediscussiëren kan.

Limal

Ook hier duikt het inlogprobleem nog steeds op, zowel op een PC (Firefox), Mac (Safari en Firefox) als Android gsm (DuckDuckGo). Op zich vind ik dat vaak opnieuw moeten inloggen geen groot probleem, maar het is wel irritant als je dan ook niet meteen kan reageren zoals Aerts aangeeft. (Neen, meerdere keren herladen helpt niet, dan is het wachten geblazen.)

De meest effectieve work-around tot nu toe is eraan denken om in te loggen voordat je de artikels gaat lezen, maar daar denk ik meer niet dan wel aan.

Sowieso is het inlogprobleem ondergeschikt aan het moderatieprobleem...

Laatst gewijzigd
MaGarin

Ook hier nog steeds dagelijks inlogproblemen. Ik gok dat de meesten het maar geaccepteerd hebben en de hoop op een (snelle) fix allang hebben opgegeven en dat er daarom niet meer klachten over komen. En enige positieve aan het inlogprobleem is dat je het zelf kan oplossen daar maar net zo lang op enter en F5 te rammen totdat er eindelijk eens iets gebeurd..

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Volgens mij is het bij mij wel enorm verbeterd.
Op de laptop via Chrome.

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.