Verbeterpunten nieuwe website

1 2 3 4 5 6 7
Maillot à Pois

Bij mij is 't gedrag nog wat vreemder: op het forum moet ik nu haast nooit meer opnieuw inloggen, en op de website nog steeds heel vaak.

Maar ik ben de bug intussen als nieuwe feature gaan gebruiken: ik lees op de site zonder in te loggen, klik niet op 'Toon reacties' bij de artikels waar BE-NL en ander gebekvecht te verwachten valt, bij veel andere artikels wel. En ik log enkel in als ik zelf echt iets nuttigs denk te zeggen te hebben. 

Het bevalt uitstekend, moet ik zeggen.

Raul Alcala
Aerts
#120
Dan word jij toch lacherig. Ik kom een paar keer dag het nieuws bekijken en ik vind het leuk om dan...

Nou ok. Ieder z'n ding. Bij mij zit in m'n systeem ingebakken, denk ik, dat de schuifdeur van wielerflits soms kuren heeft, en niet altijd automatisch voor me open gaat als ik naar binnen wil. Net als bij de supermarkt wat snelle voetbewegingen en alsnog sim sala bim. Bijna geheel gedachteloos en op de automatische piloot.

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc

Jongens, stop eens met de 'Grote drie'. Het is geen 2021 meer.

Wheely

Voor vandaag heb ik nog geen nieuwe verbeterpunten, ga zo door!

Il Leopardo della Primavera

Goed om te lezen dat er hard gewerkt wordt aan de chat trouwens! Had het even gemist, maar stond hier.

Raul Alcala

Ik wilde me onder een nieuwsbericht excuseren richting Romans voor m'n narcisme opmerking, maar beleef een meneer Aers momentje. Kan niet reageren onder nieuwsbericht Rev. Ook al log ik telkens in en blijf ik op f5 rammen, at the end ben ik niet ingelogd genoeg om te kunnen reageren 

Raul Alcala

Dus ook nog een excuses voor Arts nav mn lacherige reactie eerder.

Raul Alcala

De andere artikelen kan ik wel onder reageren. Alleen die van Remco verwacht....niet.

Die staat bij mij standaard ook gefilterd met bovenaan de meest populaire reactie. De andere artikels waar ik wel kan reageren standaard als nieuwste. Als ik die wijzig naar oudste kan ik ook reageren. Ook bij het artikel Remco verwacht. Als ik bij het Remco verwacht artikel em daarna weer terugzet naar populairste bovenaan kan ik óók reageren.

Sorry voor het onsamenhangende verhaal. Maar jullie snappen nu vast wel waar de schoen wringt.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

De meldknop is verdwenen. Daardoor kan SPAM niet gemeld worden. Er is eentje actief in dit topic: Het topic der verdachte renners — Wielrennen algemeen — Forum (wielerflits.nl)

AWestie

Plus heel vreemd dat ik op verschillende plekken in het forum een 505 melding krijg

Poeksel

Wordt er eigenlijk uberhaupt nog spam verwijderd? Zo zijn de laatste drie reacties in het draadje https://forum.wielerflits.nl/t/468-de-niet-disqualificatie-van-kenny spam, waaronder een bericht van een maand geleden (en daarna van twee spambots die van AI gebruik maken).

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik zag in een paar topics enkele mensen voorzichtig klagen/mopperen over dat de nieuwe indeling van het forum nadelig is voor hun spellen. Maar zonder concreet te worden hoe het dan beter kan. Ik herinner me nog dat Maillot à Pois op het oude forum ervoor pleitte om de forumindeling een centralere plek te geven. Dat is nu gedaan, maar blijkbaar niet tot tevredenheid van iedereen.

Even los van het feit dat dit forum volgens mij niet alleen van/voor de spelletjesmakers/-spelers is, zou ik er ook niet op tegen zijn om de actieve topics weer als eerste weer te geven wanneer je op forum klikt. Maar dan wel met een bladerfunctie en niet zoals nu een vast aantal van 25 topics.

Edit: nu ik er nog wat verder over nadenk zou een van de redenen om de actieve topics naar het tweede plan te verhuizen, geweest kunnen zijn juist omdat die lijst steeds wordt aangevoerd door spelletjes. In dat geval (wat ik nu invul) is het klagen niet helemaal terecht.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Van mij mag het oude forum terugkomen

Raul Alcala

Sws zie ik nog nergens terugkomen dat reageren onder bepaalde artikelen dat je reacties dan naar een forum worden doorgeleid. Hoog tijd voor een update van de redactie over wat nog openstaat. Al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn.

 

Momenteel kan ik geen foto's uploaden

kraamvisite
josemanuelfuente
#138
Van mij mag het oude forum terugkomen

Volledig mee eens fuente! Het oude forum was een kinderversie, maar wel gewoon werkend. Het nieuwe forum is los zand (laatste reacties duizend keer raad de renner).

Verder: onmogelijk om pb's tegelijk te verwijderen, geen knop om account te verwijderen, geen rapportagefunctie forum, groot verschil in layout tussen forum en website, en al wat vorige flitsers hebben gemeld.

SprintMaster

Als bij de laatste reacties alleen de verschillende topics staan i.p.v. iedere post uit hetzelfde topic, zou dat al een hele verbetering zijn. Nu zie ik 10 berichten uit een topic waarin ik niet geïnteresseerd ben. 

Dus groeperen per topic a.u.b. 

Poeksel
SprintMaster
#141
Als bij de laatste reacties alleen de verschillende topics staan i.p.v. iedere post uit hetzelfde to...

Dat is er al: https://forum.wielerflits.nl/active 

Maar wat me niet lukt en ik wel zou willen: kunnen knippen in een quote. 

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Over het hoofd gezien. Dank!

Dr.Watt

@redactie

Mag ik jullie aub vragen om even dit topic te bekijken? 

De lokale trol kraamvisite, die 24/24 nood heeft aan aandacht, positief dan wel negatief, vindt het dus nodig om heel de tijd over mij te praten en verwijzingen te maken.

Over moeders, nazi-verwijzingen enzoverder.

Telkens ik hierop reageer ben ik weer de schuldige, ´het dieptepunt' of ´edit WF: niet doen.´

Bij deze vraag ik jullie hierin tussen te komen. Hoe of wat, maakt me niet uit, maar ik ben het beu om op de site of het forum te komen en iets over mezelf te lezen.

Tot zover persoonlijk. Hier voeg ik aan toe dat dezelfde persoon er eigenhandig voor zorgt dat het onder de meeste topics moeilijk is om een constructieve discussie te voeren. Het wordt snel een soort kinderpraat en een verdeling in twee kampen.

Dezelfde persoon achtervolgt me zelfs tot in het Visma topic om discussies neer te halen. Mijn simpele oplossing is gewoon om amper nog te posten aangezien ik met zulke wezens liefst zo weinig mogelijk interactie heb.

Of ik hier wel of niet reageer en actief ben maakt uiteindelijk niet zoveel uit. Noch voor mij, noch voor jullie noch voor de community.

 

Wat voor mijzelf wel heel veel uitmaakt is dat dat bully-gedrag van twee frank en proberen mensen tegen mij op te zetten, onmiddellijk (!) gestopt wordt.

 

Dank.

kraamvisite

Het is alsof je meerdere doktoren bent, dokter. Je speelt nu de dokter die dan weer de vermoorde onschuld speelt. Ik heb volgende waarom's:

Toen je pas op de chat kwam, was je een aimabele kerel, we waren het soms niet eens, maar er viel gewoon over te praten. Toen bleek dat niet iedereen remfan is, of dat je die niet kon overtuigen, ben je diegenen gaan uitschelden. Waarom? Daarna kwamen de bedreigingen. Waarom?

Alsof dat nog niet genoeg was, heb je meerdere malen screenshots geplaatst van chatgedeelten van een paar flitsers, waaronder die van mij. Waarom? Het zal overtikken zijn geweest, en hier en daar gewijzigd. 

Bij iedere reactie op een artikel die over bv Rem gaat, speel je alleen nog maar op de man, probeer je de oorspronkelijke posters belachelijk te maken. Waarom? Ja natuurlijk krijg je daarvoor van WF een 'niet doen'. Een wonder dat er nog geen ban is gevolgd op deze gebruikersnaam van je.

Je achtervolgen in het Visma topic???

Je hebt het over nazi-verwijzingen. Snap je dan niet dat het plaatsen van screenshots snitchgedrag is? Of klikgedrag, tot aan gister toe. Er zijn vele begrippen voor, deze twee zijn nog de zachten. Ieder z'n ding natuurlijk, maar wat mij betreft het laagste van het laagste. 

Één sorry was genoeg geweest dokter. Of gewoon niet reageren op reacties die een andere mening verkondigen dan die van jou. 

Sommige flitsers noemen dit een vete. Dat is het echter niet. Ik weet niet met welke dokter ik te maken heb, iedere keer als je op WF verschijnt.

AWestie

Maak anders een eigen topic om jullie onderlinge vetes even uit te venten ;)

Verbetervraag 1: Willen jullie even weer wat scherper naar jullie teksten kijken jongens? Ik lees veel slordigheden de laatste week.

Verbetervraag 2: Wat is er nog over van de ambitie om bepaalde discussies niet onder een artikel te laten gebeuren maar in een topic? 

Laatst gewijzigd
kraamvisite
AWestie
#146
Maak anders een eigen topic om jullie onderlinge vetes even uit te venten ;) Verbetervraag 1: Wille...

Dat topic is er al:), iedereen is welkom op het nachtCastje. Verder eens met de twee verbetervragen. 

Dr.Watt
kraamvisite
#145
Het is alsof je meerdere doktoren bent, dokter. Je speelt nu de dokter die dan weer de vermoorde ons...

Hou je mond, loser. En wordt volwassen, we zitten niet meer op school.

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

@redactie

 

Halen jullie die rommel weg of niet?

Raul Alcala

Stop, allebei. Iig niet in het openbaar dit

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.