Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 100 ... 159 160
BraboCycling

Van Baarle kan de Tour vergeten. Weer eentje die wegvalt.... 

Kruijswijk zal wederom ook lastig worden. 

Wat een kut zooi 

AWestie

Van wat ik zag gaven ze hem een mitella, dat is onhandig richting de Tour en Spelen

hetismewat

Wat een achterlijk bizar jaar. Er gaan er 50 op hun bakkes en de enige twee die in een ambulance weg moeten zijn weer van Visma...

BraboCycling

Nevermind de vorige post. Kruijswijk ook out voor de Tour. G*dverdomme

 

Yeez

Van baarle leek op schouder/sleutelbeen. Kruijswijk lijkt op heup/zitvlak/staartbeen. Kon staan en zijn armen gebruiken, maar ging op 1 heup liggen toen hij de ambulance in ging.

wat zuur voor steven. Klap op klap op klap. Leek eindelijk weer goed

tdola

Pech houdt niet op voor visma lab lijkt t dit seizoen....

Van baarle en kruijswijk lijkt me streep door tour, al.is dat misschien voorbarig....

Ze zaten al aan de tekentafel, dat blijft nog wel even zo.....

S. Morgenstern

Tim van Dijke trekt hem anders nog wel even door tot eind juli

BraboCycling

Vingegaard, Kuss, Jorgenson, Benoot, Laporte, Kelderman, Van Aert, Tratnik 

Dat moet m dan worden.... Evt nog Cian/Lemmen/Kooij ipv Tratnik 

MaGarin

Dat bij zo'n massacrash uitgerekend Kruijswijk en van Baarle weer het zwaarst geblesseerd raken is toch wel het ultieme voorbeeld dat het allang geen pech meer is, toch..?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Haha spuit elf

Laatst gewijzigd
BraboCycling
MaGarin
#484
Dat bij zo'n massacrash uitgerekend Kruijswijk en van Baarle weer het zwaarst geblesseerd raken is t...

Klopt stonden mensen langs de kant die stokken tussen de spaken van Dylan en steven staken, heb je dat niet gezien? 
en daarna reed de auto van de koers directeur er ook nog even overheen 

tdola

@brabo

Lijkt me meest voor de hand liggend. Vraag me echter af of laporte dan tevoren niks rijdt (of wellicht toch Zwitserland of in belgie?). Zelfde als kooij nog ingevlogen wordt, dan zonder race ritme? (Of ook nog Zwitserland of koers in België?).

En zowel van aert en vingegaard nog verre van zeker.

Glorious

Tratnik kelderman dan maar voor de tour... wat een pech. Maar is het wel pech? Zoveel toeval...

Yeez

Spuit elf magarin komt ook weer even de fvd tactiek hanteren

hetismewat

Wat ik me afvraag: als het geen toeval is, wat is het dan wel?

AWestie

En zelfs als het geen toeval meer is kunnen we nog steeds geen drol zeggen over wat er dan verkeerd gaat bij de ploeg. Heel benieuwd of ze iets gaan vinden wat hout snijdt.

Tot die tijd spreek ik gewoon over brute brute pech.

MaGarin

Ik heb de FvD nog nooit op maar 1 feit kunnen betrappen.

Laatst gewijzigd
hetismewat
MaGarin
#492
Ik heb de FvD nog nooit op maar 1 feit kunnen betrappen.

Pot, dit is Ketel. Ketel, dit is Pot.

Thurau
MaGarin
#484
Dat bij zo'n massacrash uitgerekend Kruijswijk en van Baarle weer het zwaarst geblesseerd raken is t...

Triest weer! Maar elke ondergrens is voor jou een aansporing om er doorheen te zakken.

Poeksel

Hee Magarin, vind je nog steeds dat VIsma-Lab het slechtste tijdritmateriaal van de Worldtour heeft?

AWestie

Ik las ergens online (kan het niet meer vinden) dat de pechgevallen van Intermarche eigenlijk vergelijkbaar zijn met die van TVL. Enige verschil is dat Intermarche daardoor een van de slechtste teams dit seizoen is en TVL gewoon nog in de subtop meedraait. Geeft ook een perspectief op de zaak.

AxVISMALAB

Aai dit went niet zeg pff.

Zeeman liet in een podcast deze winter weten dat ze gewerkt hebben aan het 'robuuster' maken van hun renners zodat ze minder snel geblesseerd raken bij bv. een valpartij. Maar omdat dit wel enigzins ten nadele kon zijn van de performance van de renner (meer spiermassa en dus gewicht) had dit wel tot veel discussie geleidt. Wat ik me dan afvraag; wat heeft dit eigenlijk voor zin gehad? De kans dat je als fietser iets breekt bij een (harde) val blijft tot ontzettend groot, daar is dit seizoen wel het bewijs van. Ik spreek maar als leek dus wellicht zit ik er volledig naast, maar na zoveel blessures dit jaar is dit toch wel iets wat ik me al een aantal weken afvraag. 

MaGarin
Poeksel
#495
Hee Magarin, vind je nog steeds dat VIsma-Lab het slechtste tijdritmateriaal van de Worldtour heeft?

Je wil toch niet serieus gaan beweren dat de tijdrit van gisteren in de breedte goed was, toch?

Poeksel

Met goed materiaal had Jorgenson ongetwijfeld fluitend de tijdrit gewonnen!

Jodegr
AxVISMALAB
#497
Aai dit went niet zeg pff. Zeeman liet in een podcast deze winter weten dat ze gewerkt hebben aan he...

Interessant wel. Het is wel bekend dat wielrenners door de manier waarop je je lichaam belast slechtere botten hebben en daardoor sneller botten breken. De ultra magere lichamen helpen daar ook niet bij natuurlijk. Het robuuster maken van lichamen zou dan icm valtraining oid wel iets van een verschil moeten kunnen maken. Kruiswijk was bijvoorbeeld regelmatig aan het hardlopen afgelopen tijd / jaar.

Ben verder wel benieuwd of en zo ja wat het team zelf gaat terugkoppelen over de extreme mate waarin de renners geblesseerd en ziek zijn dit jaar. Voor nu gaan we maar uit van botte pech helaas

1 2 ... 100 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.