Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 101 ... 159 160
Landeirovic

Rechtersleutelbeen breuk voor Van Baarle

nasibal

botte pech

Leuk gevonden ;)

Yeez

@landeirovic waar lees je dat

Landeirovic

Spaziociclismo.

 

Daar staat ook dat Kruiswijk vol in zijn bekken geraakt is

Yeez

@landeirovic ik lees dat niet als een bevestiging meer als een vermoeden (logisch ook als je hun houding bekeek

Laatst gewijzigd
Landeirovic

de racedokters zeggen zelf dat hij een sleutelbeenbreuk heeft. Dan zal het toch wel zo zijn denk ik dan?

 

Zoals ik dus zei Van Baarle sleutelbeen en kruiswijk een breuk in zijn heup

Laatst gewijzigd
Yeez

Inderdaad rechter sleutebeenbreuk voor Dylan die geopereerd moet worden en steven een kleine breuk in zijn heup. Blessures waarmee je snel weer op de fiets zit gelukkig, maar 3,5 week voor de tour is helaas onmogelijk. Geluk bij een groot ongeluk

kraamhol
MaGarin
#484
Dat bij zo'n massacrash uitgerekend Kruijswijk en van Baarle weer het zwaarst geblesseerd raken is t...

Zou je niet gewoon eens één keer, of twee keer, je muil kunnen houden? Dit is een drama voor beide renners, een beetje afstand en respect voor de pechvogels is op zijn plaats. Ik was misselijk toen ik de val zag, ik ben nog misselijker door al die reacties van jou in de verschillende artikelen laatste uren. 

Edit: hier een link over de stand van zaken in de teams ivm die val, hopelijk iedereen snel weer gezond!

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/uae-visma-quick-step-en-bora-hansgrohe-dit-zijn-gevolgen-van-grote-valpartij-dauphin

Update: ook Ayuso morgen niet meer van start

Laatst gewijzigd
YogiBear

MaGarin is degene die in een reactie op hetnieuwsbericht over Van Baarle en Kruijswijk het heeft over de grootste slachtoffers en 'de enige uitvallers'. Dat deel is ineens magischerwijs verdwenen nu de teller op negen uitvallers staat. Zelfs hij heeft dus door dat zijn reactie in ieder geval deels onzinnig was.

kraamhol
YogiBear
#509
MaGarin is degene die in een reactie op hetnieuwsbericht over Van Baarle en Kruijswijk het heeft ove...

Oké, we hopen op nog meer zelfreflectie.

MaGarin
YogiBear
#509
MaGarin is degene die in een reactie op hetnieuwsbericht over Van Baarle en Kruijswijk het heeft ove...

Leugens, leugens en nog eens leugens. Zoals vrijwel elke post over mij bol staat van de keiharde leugens.

 

Jullie leven allemaal in een zelfgecreeerde fantasiewereld en zijn volledig losgezongen van de realiteit. De hoeveelheid dingen die hier aan mij worden toegeschreven terwijl ik ze nooit heb gezegd is inmiddels bijna eindeloos. Best doodeng eigenlijk, wanneer je zo ver heen bent dat je feit en fictie niet meer van elkaar kan onderscheiden.

Laatst gewijzigd
kraamhol
MaGarin
#511
Leugens, leugens en nog eens leugens. Zoals vrijwel elke post over mij bol staat van de keiharde leu...

gewoon even een sorry zou je goed doen, wie je ook bent!

S. Morgenstern

Mooi genuanceerd onder woorden gebracht lief jachtluipaard, die kritische blik van je!! Onbegrijpelijk dat ze hier niet begrijpen dat je het beste met ze voor hebt en eigenlijk alleen maar uit bent op een goede inhoudelijke discussie met mensen die net als jij zo'n open blik hebben en niet blind zijn van adoratie. Dat ze dan als klap op de vuurpijl ook nog alleen maar jou te kakken zetten en totaal negeren wat je zo mooi en afgewogen verwoord, daar kun je toch niet bij. Ik vind het allemaal heel lullig en wens je betere lezers.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
#513
Mooi genuanceerd onder woorden gebracht lief jachtluipaard, die kritische blik van je!! Onbegrijpeli...

Dat is zeker mooi genuanceerd onder woorden gebracht. Wauw ik word er stil van.

On topic shit dat juist die twee de dupe zijn. Snel weer beter worden Dylan van Baarle en Steven Kruijswijk. De Vuelta komt nog. Maar een puzzel wordt 't; dus veel sterkte met de selectie Grischa Niermann.

AWestie

Het vervelende is vooral dat het meteen overal, op de meest verongelijkte manier maar rondgebazuind moet worden, terwijl er op een normale manier nog best over gesoebat kan worden links en rechts over essentiële punten die je ergens tussen de regels door kan lezen. Ook niet altijd, maar het kan wel.

mitchel_91

Vooral een persoonlijk drama voor die 2. Daarnaast een bak aan ervaring die ze gaan missen. Laten we eens een keer van het positieve uitgaan. Er gaan geen mutaties meer komen door blessures/ziektes etc. Vingegaard. Wout en Laporte zijn op 100%. Visma kennende blijven ze dan bij hun tactiek, dus een type renner inbrengen voor dat type renner die uit is gevallen. Dan kom je in mijn ogen uit op het volgende:

  1. Vingegaard
  2. Kuss 
  3. Jorgenson
  4. Kruijswijk (out) --> Kelderman/Cian/Tullet
  5. Benoot 
  6. van Baarle (out) --> Tratnik/Bouwman/Lemmen 
  7. van Aert 
  8. Laporte 

Laten we eerlijk zijn, wie ze van de alternatieven ook zouden inzetten. Als dit in het begin van het seizoen zou zijn gecommuniceerd, had iedereen het begrepen. 

Puur qua kwaliteiten ga je misschien niet eens inleveren. Maar ik denk wel dat je gaat inleveren op ervaringen en hoe om te gaan met bepaalde situaties in de koers. 

Maar deze ploeg is zeker sterk genoeg om de Tour te winnen. 

Laatst gewijzigd
Cycling

@Michel_91 Tratnik rijdt gewoon de Tour. Dit was vanaf het begin van het seizoen al gecommuniceerd. De vervanger van Van Baarle is hopelijk Van Aert. Oftewel alleen Kruijswijk hoeft nog vervangen te worden als Vingegaard en Van Aert beide de Tour kunnen rijden. Dit zal wel een sterke klimmer zijn. 

Laatst gewijzigd
Sandy Casar
Cycling
#517
@Michel_91 Tratnik rijdt gewoon de Tour. Dit was vanaf het begin van het seizoen al gecommuniceerd....

Kelderman heeft niet voor niets de hele tourtrainingskamp meegemaakt als 1e reserve dus kan qua dat Kruijswijk moeiteloos vervangen. 

Met Vingegaard - Laporte - van Aert - Tratnik - Kelderman - Jorgensen - Benoot en Kuss heb je nu gewoon een heel sterk team maar ook met de nodige twijfels die je pas weg kan nemen in de Tour zelf. Wat ik zelf wel interessant vind is wie is achter dit achttal de 1e reserve. Je zou bijna zeggen dat het dit seizoen uitgesloten is dat dit achttal verder niets overkomt qua valpartijen/blessures...

Robert
Cycling
#517
@Michel_91 Tratnik rijdt gewoon de Tour. Dit was vanaf het begin van het seizoen al gecommuniceerd....

Klopt dat dit vooraf zo is gecommuniceerd. Vond hem begin dit jaar sterker dan afgelopen periode.

Aangezien hij lijkt te vertrekken en hij al 1 grote ronde heeft gereden zou het mij niks verbazen als ze een ander de kans geven.

zoals hij in de giro reed zijn een Gesink, Bouwman, Lemmen zeker niet minder.

Yeez

@Robert de ploeg kijkt niet naar vertrekkende renners en gaat geen tourplekken gunnen. De sterkste 8 zullen gaan

BraboCycling

Gesink ipv Tratnik zou ik wel echt tof vinden & je levert dan niet in. Model prof onze Gees

Laatst gewijzigd
hetismewat

Dat de sterkste (gezonde) 8 zullen gaan, daar ben ik van overtuigd. Dat Tratnik daar onderdeel van is op dit momet niet.

kelderfan

Wat te denken over de nieuwe structuuropbouw bij 't management. Ik denk dat met Grischa Niermann als verantwoordelijke voor de ploegsamenstelling en strategie voor de mannen en de vrouwen een goede keuze is gemaakt. Robbert de Groot blijft de man voor de opleidingsploeg. Ook Patrick Broe wordt toegevoegd aan 't management.

AWestie

Ach, die nieuwe structuur boeit me vrij weinig. Ik snap vooral even niet hoe de verhouding met de vrouwen nu is, want er staat in het persbericht dat Niermann ook de vrouwen onder zich heeft. Hoe verhoudt zich dat tot Tijssen? Of was dit al zo?

Dave87

Tim uit de ZLM door een valpartij. 

WTF! Is er toch aan de hand. 

1 2 ... 101 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.