@kelderfan Vos heb ik voorbij zien komen trainen in Spanje dus die lijkt op de weg terug en er zomaar vanuit gaan dat van de ploeg in Australië niemand in Spanje start lijkt me voorbarig. Ook bij andere ploegen zie ik vrouwen op de startlijst staan die in Australië hebben gekoerst. Dus rustig afwachten op de volledige startlijst.
Die Jan krijgt echt een zware taak op zijn schouders. Go, go Jan Tratnik
Jan Tratnik (Syuk) over zijn voorbereiding op seizoen 2024 en zijn volledig programma t/m TDF en OS in Parijs. Zijn blog
Zo'n cadeau is echt een groots gebaar. 🎉Ik ben inmiddels wel fan van Wout Van Aert
Heel leuk telefoongesprek met Bart Lemmen bij In het Wiel: na etappe twee in TDU werd Bart al in de nummer 2 rol geduwd en hij had het geluk dat op Willunga hij nog niet zijn versnelling had ingezet om Vader naar voren te brengen zodat hij ook eigenlijk nog makkelijk reed toen Milan moest afhaken. Hij vertrouwd volledig op de omkadering en heeft dus ook nog geen concrete doelen, behalve wat 'ontwikkelingsdoelen'. Vanuit het team mag hij vooral zichzelf ontdekken dit jaar (van minuut 16 tot 42 In Het Wiel | Podcast on Spotify)
Omdat ze waarschijnlijk net zoals bij de mannen minder koersen rijden. Movistar heeft er trouwens ook maar 14, er staat al 1 trainee bij. En dan is er ook een ploeg met 12 en meerdere ploegen die maar 1 renster meer hebben. Dus we moeten het ook niet groter maken dan dat het is.
@Rahim Vlasblom
Leuk dat je Roland benoemt, maar de grote spelers hebben er minimaal 16 met uitscieters naar boven.
Vorig jaar ging 't niet al te goed. Jos Van Emden heeft dat goed omschreven. Het is jonge ploeg met gelukkig wat leuke talenten met o.a. Van Empel en nu ook Reijnhout, die 't goed doen.
Zij hebben nu een Margaux Vigie in de gelederen en die is juist goed in de juist kleinere voorjaarskoersen met als uitzondering Parijs-Roubaix. Dus je kan minder rijden, maar welke koersen moet je laten vallen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.