Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 20 ... 85 86
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@kelderfan Vos heb ik voorbij zien komen trainen in Spanje dus die lijkt op de weg terug en er zomaar vanuit gaan dat van de ploeg in Australië niemand in Spanje start lijkt me voorbarig. Ook bij andere ploegen zie ik vrouwen op de startlijst staan die in Australië hebben gekoerst. Dus rustig afwachten op de volledige startlijst.

kelderfan
Rahim Vlasblom
#476
@kelderfan Vos heb ik voorbij zien komen trainen in Spanje dus die lijkt op de weg terug en er zomaa...

Het is wel een groep jonge meiden, maar ja ik ben benieuwd.

Fem van Empel blijft mij verbazen met wederom een zege in 't veld.

Yeez

Selecties pagina 1 zijn bijgewerkt. Alleen namen toegevoegd op basis van bevestiging 

AxVISMALAB
Yeez
#478
Selecties pagina 1 zijn bijgewerkt. Alleen namen toegevoegd op basis van bevestiging 

Tijmen Graat rijdt O Gran Camiño, bevestigd op z'n Instagram. Aardig klimploegje staat daar nu bevestigd. 

Yeez
AxVISMALAB
#479
Tijmen Graat rijdt O Gran Camiño, bevestigd op z'n Instagram. Aardig klimploegje staat daar n...

Dankje!

kelderfan
Yeez
#480
Dankje!

Mooi, dat Tijmen mee mag doen met zo'n sterke klimploeg.  

kelderfan
Cycling

Wel benieuwd nu naar het programma van Hagenes. Er zijn maar weinig plekjes meer over in de klassiekers. Ik had hem toch wel verwacht in het eerste weekend. Nu is alleen voor KBK nog 1 plekje niet bekend 

Yeez

Hagenes zal wellicht in Wevelgem en Roubaix te zien zijn, maar wie weet rijdt hij de stenen uit de straat en hij kan hij iemand uit de selectie knikkeren

kelderfan

Dat lijkt mij een uitgemaakte zaak. Hagenes mag zich op de 10e. februari laten zien in Murcia. Dan volgt de rest vanzelf.

Ik vind 't wel jammer dat Tratnik zijn diensten moet aanbieden in de Giro en de TdF. Dat lijkt mij iets teveel van het goede.

 

IK

Jan Tratnik (Syuk) over zijn voorbereiding op seizoen 2024 en zijn volledig programma t/m TDF en OS in Parijs. Zijn blog

Yeez

Bouwman maakt zijn debuut in Parijs-Nice dit jaar. Ook is de selectie van Almeria bekend. Zie pagina 1

AWestie

Ik dacht dus even dat hij daar al ooit had gewonnen, maar dat was het Criterium natuurlijk.

Yeez

Valter maakt de giroselectie dus compleet

kelderfan
AWestie

Heel leuk telefoongesprek met Bart Lemmen bij In het Wiel: na etappe twee in TDU werd Bart al in de nummer 2 rol geduwd en hij had het geluk dat op Willunga hij nog niet zijn versnelling had ingezet om Vader naar voren te brengen zodat hij ook eigenlijk nog makkelijk reed toen Milan moest afhaken. Hij vertrouwd volledig op de omkadering en heeft dus ook nog geen concrete doelen, behalve wat 'ontwikkelingsdoelen'. Vanuit het team mag hij vooral zichzelf ontdekken dit jaar (van minuut 16 tot 42 In Het Wiel | Podcast on Spotify)

kelderfan

Wat mij opvalt is, dat 't dames-team t.o.v. de overige WTW-teams in ondertal is.

Weet iemand wat de reden is. Budget?

Poeksel

En ze hebben maar drie buitenlandse rensters. Alle andere WWT-teams hebben er minstens acht als ik zo snel kijk, een heel groot verschil dus.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Omdat ze waarschijnlijk net zoals bij de mannen minder koersen rijden. Movistar heeft er trouwens ook maar 14, er staat al 1 trainee bij. En dan is er ook een ploeg met 12 en meerdere ploegen die maar 1 renster meer hebben. Dus we moeten het ook niet groter maken dan dat het is.

Laatst gewijzigd
KJP

Weet iemand hoe het met Thomas Gloag is? Wat er voor dit jaar op het programma staat etc. Ik kan echt weinig over hem vinden.

kelderfan

@Rahim Vlasblom

Leuk dat je Roland benoemt, maar de grote spelers hebben er minimaal 16 met uitscieters naar boven.

Vorig jaar ging 't niet al te goed. Jos Van Emden heeft dat goed omschreven. Het is jonge ploeg met gelukkig wat leuke talenten met o.a. Van Empel en nu ook Reijnhout, die 't goed doen.

Zij hebben nu een Margaux Vigie in de gelederen en die is juist goed in de juist kleinere voorjaarskoersen met als uitzondering Parijs-Roubaix. Dus je kan minder rijden, maar welke koersen moet je laten vallen.

kelderfan

Ja daarover wilde ik maar niet beginnen. Gloag begon juist goed in 't vroege voorjaar.

kelderfan

Tijmen Graat staat nu ook vermeld bij 't team voor O Gran Camino. 

Ik heb hoge verwachtingen van deze jongeling. Hopelijk kan hij met Staune zich tonen. 

Yeez

@kelderfan Gloag is nog niet volledig wedstrijdfit na zijn trainingsongeluk en bijbehorende operatie afgelopen augustus 

kelderfan

Dank @Yeez

Dat is een lange periode van herstel,  maar hopelijk is hij er weer snel bij, want wanneer Hessmann weer mag rijden is ook nog de vraag.

 

1 2 ... 20 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.