Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 19 ... 85 86
tdola

https://wielerrevue.nl/artikel/589725/na-wout-van-aert-gooit-ook-benoot-het-over-andere-boeg-alles-moet-bij-de-ploeg-wijken-voor-de-ronde-en-roubaix/

 

Hagenes, tratnik, benoot en van aert dus in maart op hoogtestage. Laatste 2 was al bekend. En die 4 dus niet in Parijs nice en niet in tirreno. 

Die 4 dus ook de kern van Vlaanderen lijkt t, met van baarle, laporte, jorgensen en affini denk ik.

Van dijkes en vd sande en vermote de reserves denk ik (of de vlaamse kleinere wedstrijden). Jammer dat nl ers van dijke (nog) niet die stap naar de kern hebben kunnen maken. Mogelijk meer met kooij op pad (maar niet in giro). Contract van beiden loopt ook af, hopelijk maken ze stap en krijgen ze mogelijkheden binnen de ploeg.

Groundhopper_01

Heeft iemand ergens al iets opgevangen over de eventuele selectie voor de ronde van Valencia? 

Cycling

Lemmen weer goed, maar 3 renners waren duidelijk sterker. Vader niet bij de eersten, maar waarschijnlijk waarschijnlijk hij de VLaB renner die bij de valpartij lag

Wheely

@groundhopper

Doen ze daar aan mee dan?

wieler4live

@Groundhopper_01

Ik heb het vermoeden (eingen inzicht) dat ze Valencia niet gaan rijden en in plaats daarvan een paar eendaagse koersen in Spanje erbij pakken. Als dat zo is wel jammer altijd de eerste koers die goed te volgen op tv komt nu moeten we 2 weken langer wachten.

Groetjesaandevoetjes
tdola
#451
https://wielerrevue.nl/artikel/589725/na-wout-van-aert-gooit-ook-benoot-het-over-andere-boeg-alles-m...

Was al bekend dat die 4 na Omloog/KBK op hoogtestage gingen. Wel benieuwd wie Ronde van Vlaanderen niet rijdt. Met Van Aert, Van Baarle, Jorgenson, Tratnik, Benoot, Laporte, Hagenes, Tratnik heb je er al 8 en er zal toch ook enigzins moeten worden 'geknecht' (Affini zal ook wel minder koersen rijden met zo'n belachelijk goede selectie voor het voorjaar).

Groetjesaandevoetjes
Groundhopper_01
#452
Heeft iemand ergens al iets opgevangen over de eventuele selectie voor de ronde van Valencia? 

Zou me niet verbazen als ze Valencia overslaan. Ze rijden 3 andere eendags koersen in aanloop naar Algarve (Vuelta Murcia, Clasica Jaen en Clasica de Almeira) en een deel zal op hoogte gaan in Februari. 

De Zeboe van de Zoncolan

@groetjesaandevoetjes

Misschien kan Affini een van de Tratnik's vervangen?

Groetjesaandevoetjes
De Zeboe van de Zoncolan
#458
@groetjesaandevoetjes Misschien kan Affini een van de Tratnik's vervangen?

Oja, per ongeluk dubbel geteld. Maar dan hebben ze er nog steeds 7 man die de finale kunnen rijden, zodoende vraag ik me af wie de 'knecht' is. Zie dat Staune Mittet ook O Camino rijdt. Dat betekend dat Vingegaard, Uijtdebroeks, Kelderman, Tulett, Staune-Mittet O Camino rijden, zouden alle 5 kunnen winnen ook. 

AWestie

Staune-Mittet rijdt deze periode vooral rond om de motor op gang te krijgen geloof ik. Verwacht ik de eerste maanden nog niks van.

goldone123

ja idd, dit is ook niet belangerijk voor hem hij moet gewoon veel rijden en beter worden, zegt wel wat overgens dat per strand hagenes mee gaat met die grote koersen of is dat niet 100%

kelderfan

Gelukkig heeft TVLAB Fem van Empel in de gelederen. Fraaie zege dat wel.

Raul Alcala

Die Lars Boven 

kelderfan

Nee @Raul

Het is Wout Van Aert die het doet.

AWestie
tdola

Volledige tekst plaatsen mogelijk?

AWestie
tdola
#466
Volledige tekst plaatsen mogelijk?

Dat mag eigenlijk niet

Thurau

In dat stuk komt het er eigenlijk op neer dat door de vele tegenslagen Hofstede al een tijdje geen plezier meer had in het fietsen. Daarnaast omschrijft hij zichzelf als te lief. Dan is het beter om de fiets aan de wilgen te hangen en te kiezen voor een maatschappelijke carriere, hij wil het onderwijs in.

Ik baseer me op wat samenvattingen maar de gemiste kans in dit stuk blijft dat men niet over zijn houding tijdens de Covid tijd vragen heeft gesteld, correct me if i am wrong en volgens mij trok dat ook een zware wissel op de verhoudingen in de ploeg en met de leiding. Daarna reed hij vooral als een stoplap in de kleinere koersen.

Yeez

https://www.vueltamurcia.es/en/teams

voorlopige selectie murcia: kuss gesink tratnik vd sande hagenes mick en tim v dijke. Benoot heeft Murcia en Jaen geschrapt door één trainingsachterstand (covid) en begint in de Algarve

Laatst gewijzigd
kelderfan

Er is niet veel te melden, maar Tijmen Graat is goed bezig, want Wout en Tiesj hebben hem op sleeptouw genomen. Zij verblijven wat langer in het zonnige en lekker warme Denia.

Ik verwacht nog steeds, dat hij de stap gaat maken. Eerst in de komende Spaanse koersen.

Poeksel

De twee 19-jarigen doen het super!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hele knappe overwinning van Rosita. Dit was in dit deelnemersveld een serieuze zege en dat op die leeftijd. 

kelderfan

Dat mag worden  gezegd, dat Rosita een aanwinst is.

Zeker een mooie zege in dit veld. Go, go Rosita Reijnhout.

 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik vind 't een goede zaak, dat de dames in Australie zijn gebleven, want met twee zeges lijkt mij de aanvang van het seizoen geslaagd.

Het team geeft zelf aan dat de volgende rittenkoers de Setmana is. Je mag er toch vanuit gaan, dat de Australische equipe rust krijgt met training in Spanje? Van Empel is nog met haar winterseizoen bezig en hoe is 't met Marianne Vos? Want voor de Setmana tel ik nu 5 dames met Markus, Henderson, Van Acht, Von Berswordt en Achtereekte.

1 2 ... 19 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.