Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 104 ... 162 163
goldone123
Cycling
#575
@Goldone123 Als Tim - en Mick van Dijke blijven, zitten ze al op 26 renners voor 2025. Er is dan nog...

Ja weet ik was foutje.

goldone123

En ja de rest is idd ook wat ik zrg, al kunnen er altijd kansjes voorkomen ala benoot of cian

kelderfan

Shit Sepp Kuss stapt af en zijn slechte rijden is kennelijk toch de voorafgaande ziekte. Go, go Sepp Kuss, want de TdF kan niet zonder je.

Wat de transfergeruchten betreft. Die Simon Yates is bijna zo goed als zijn broer; dus wat mij betreft een prima aanwinst.

BraboCycling

Ik zou Simon Yates echt een onbegrijpelijke aanwinst vinden. Rijdt al jaren geen deuk in een pakje boter en is sowieso niet geschikt als knecht.

MaGarin
BraboCycling
#579
Ik zou Simon Yates echt een onbegrijpelijke aanwinst vinden. Rijdt al jaren geen deuk in een pakje b...

Hoe moeilijk is het nou om gewoon even PCS erbij te pakken voordat je dit soort onzin gaat uitkramen..?

Vorig jaar was nota bene een van de beste jaren uit zijn carrière. 

AWestie

Interessant transfergerucht, hou ik wel van. Ik kan het alleen niet rijmen met wat TVL normaal gesproken aantrekt: relatief jonge renners met marge of oude bekenden die goed bij de ploegcultuur passen.

Doet me denken aan Martin, die per se bij TVL wilde rijden. Geen idee of dat bij Yates ook zo is. Het belooft in ieder geval weer een wilde transferzomer te worden.

MaGarin
AWestie
#581
Interessant transfergerucht, hou ik wel van. Ik kan het alleen niet rijmen met wat TVL normaal gespr...

Valt wel mee met die wilde transferzomer. Zoiets zal het in grote lijnen gaan worden als het definitief rond komt met Yates:

Uit: Gesink, Tratnik, Bouwman, Hessmann, Vermote(die zou eventueel nog met een jaartje kunnen verlengen)

Verlengen: Mick van Dijke, Tim van Dijke, Vader

In: Graat, Huising, Nordhagen, Brennan, Zingle, Yates

 

Kom je mooi uit op 29 of 30 renners en heb je ook nog een flinke verjongingsslag gemaakt. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Pffffff

kelderfan
AWestie
#581
Interessant transfergerucht, hou ik wel van. Ik kan het alleen niet rijmen met wat TVL normaal gespr...

Nu Jorgenson een stap heeft gezet, wordt de 2e. lijn echt belangrijk om te versterken. Zeker nu Gesink en Tratnik de ploeg gaan verlaten. Het jonge talentvolle viertal heeft net als Staune dit jaar de tijd nodig om de stap hogerop te zetten. Dus dan zijn jongens als Yates en ook Zingle prima aankopen als 't lukt natuurlijk. Ik zie Simon Yates met de nu wat tegenvallende Sepp Kuss als superknechten bergop. Bij UAE zie je in de Giro hoe dat werkt.

BraboCycling
MaGarin
#580
Hoe moeilijk is het nou om gewoon even PCS erbij te pakken voordat je dit soort onzin gaat uitkramen...

En dan nog wint hij nauwelijks iets en het is niet een renner die gaat knechten. Dus je moet of een Cian achtige renner halen als je een klimmer wilt waar nog rek op zit, of een die ook races kan winnen (met name de 1 weeks koersen), of een klimknecht. Yates is geen van allen.

Poeksel

Elf keer gewonnen in de laatste jaren (2022, 2023, 2024). Inclusief een puntentrui, dat wel.

kelderfan

Vos doet 't bij de dames met de zege in 't Catalaanse rondje met Markus als goede 2e. Ook Fem van Empel staat in de toptien. Hebben de dames toch nog wat te juichen.

kelderfan
Poeksel
#586
Elf keer gewonnen in de laatste jaren (2022, 2023, 2024). Inclusief een puntentrui, dat wel.

Precies Simon Yates is geen verkeerde renner om erbij te hebben en dat zeker om Pogi & Co. te bestrijden.

Raul Alcala

Nu Martinez nog

AWestie

Matteo is in dit gebutste seizoen een prachtig lichtpunt

BraboCycling

Pfoeeee wat scheelde dat weinig! Jorgenson reed zo bizar goed, wauw! 

Had niet verwacht dat hij bergop zo goed zou zijn. Parijs-Nice is 1, maar dit is een ander verhaal. Dikke chapeau. Wat een renner. 

Yeez

Alles geven, helaas net niet, maar wat een renner. Kent, net als wij, zijn limieten nog niet. En eens te meer duidelijk dat een fitte jonas en pogacar ver boven derest staan

Thurau
Yeez
#592
Alles geven, helaas net niet, maar wat een renner. Kent, net als wij, zijn limieten nog niet. En een...

Matteo is hard op weg om die plek van Roglic waardig in te vullen. Dit was echt een topweek, sterk op alle fronten waarvan het rijden in het hooggebergte nog de grootste openbaring voor mij is. Stug doorpeddelen maar ook nog een poefke waar nodig zoals gisteren. Koen ook opvallend goed nu, top!

tdola

Evenepoel en roglic lijken toch wel echt een trede onder pogacar en (fitte) vingegaard te staan.

Die waren niet zo als roglic in de problemen gekomen als vandaag lijkt me.

kelderfan

Jorgenson is voor mij een dikke plus, want hij heeft zijn huid duur verkocht tegen de mannen van Ineos en Bora. En ja tegen Roglic is geen kruid gewassen. Ik denk als Roglic en Evenepoel zich nog wat procenten kunnen verbeteren, dan wordt 't nog een leuke TdF om te volgen met Jorgenson kort daarachter. Ja een fitte Jonas, maar dat is nog even afwachten. Fit zijn is prima in deze, maar zoals de leiding ook heeft aangegeven Jonas moet 100% zijn om het gevecht aan te gaan met Pogacar en zijn ijzersterke ploeg.

 

MaGarin

Nou, de kopman voor de Tour lijkt me bekend. Niet dat hij het Pogacar lastig gaat maken, maar met deze vorm moet een dikke top-10 plek voor Jorgenson er echt wel in zitten. Jongerentrui lijkt me ook een mooi doel.

 

 

Thurau
kelderfan
#595
Jorgenson is voor mij een dikke plus, want hij heeft zijn huid duur verkocht tegen de mannen van Ine...

Vandaag bleek al dat er van dat kruid bij Roglic niet veel meer over was. Iedereen die vooraf had verklaard dat Jorgenson tot op 8 seconden van Primoz zou komen na een week als deze had dit niet geloofd, ik ook niet. Bewijst maar weer eens hoe snel de ploeg een renner van de categorie subtop naar de absolute top kan krijgen. Ik denk overigens dat Matteo dit zelf ook niet had verwacht. Voor de Tour biedt dit perspectief op tal van gebieden, van witte trui, tot tactiek en AK + ritzeges.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Thurau
#597
Vandaag bleek al dat er van dat kruid bij Roglic niet veel meer over was. Iedereen die vooraf had ve...

Met dat kruid heb je wel gelijk, maar Roglic en Evenepoel komen wel terug van een zware valpartij en dus nog in herstelmodus. Ook Kuss moet nog wat groeien om boven het onkruid uit te komen.

Ik ben benieuwd wat dat gaat betekenen voor de komende TdF.

kelderfan

Trouwens er is nog een renster die 2e. wordt in de Tour of Britain. Anna Henderson is de naam.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daar heb je als ploeg niet zoveel aan als ze in een ander shirt en zelfs op een andere fiets rijdt. 

1 2 ... 104 ... 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.