Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 24 ... 85 86
Raul Alcala
kelderfan
#573
Dat komt omdat Kooij meegaat als sprinter van dienst.

De inzet vd ploeg is ritzeges als ik me niet vergis. Of is Valter daar beter in? Of Gesink?

Raul Alcala

Mij bekruipt het gevoel dat de uitspraak van 'voor ritzeges gaan', na het aantrekken van Cian U., stilzwijgend wat is veranderd.

Yeez

Gelukkig een fout van de ploeg. Bouwman rijdt niet en blijft gewoon op hoogte. Beide van dijkes rijden in almeria

kelderfan
Yeez
#578
Gelukkig een fout van de ploeg. Bouwman rijdt niet en blijft gewoon op hoogte. Beide van dijkes rijd...

Vermote rijdt ook Jean volgens de laatste update van de ploeg.

kelderfan
Raul Alcala
#577
Mij bekruipt het gevoel dat de uitspraak van 'voor ritzeges gaan', na het aantrekken van Cian U., st...

Dat lijkt mij een goede gedachte, want met Valter en Kelderman erbij heb je toch een leuke klimploeg.

Daarbij nog Van Aert, Gesink en Tratnik is niet verkeerd in de ondersteuning.

kelderfan
Yeez

Sterk dit. Tosh heeft vooraan stand kunnen houden. Kuss wellens prodhomme o connor en martinez hebben op de klim de oversteek gemaakt. Benieuwd of deze groep vooruit gaat blijven met nog 60 km te gaan. Movistar en ineos achtervolgen, maar visma rijdt een uitstekende koers tot nu toe

TVL

Helaas hagenes kwijt door pech

Yeez

Tratnik beast mode vandaag. Raapt wellens nog op en wordt 2e. O'connor knap vooruit gebleven vanuit de vlucht waar kuss zich jammer genoeg liet verrassen en het gat niet meer dicht kreeg. Ook goede jonkies gezien en helaas hagenes die weg viel door pech

kelderfan

Zo niet gevolgd maar mooi, dat die jongens leuk mee hebben gedaan.

wieler4live

Van dijke ook sterk

Poeksel

De eerste podiumplek van het seizoen voor de mannen! Er zullen er vast veel meer volgen.

kelderfan

Die Jan Tratnik geeft goed aan waarom de ploeg hem heeft opgesteld in de Giro-ploeg en TdF-ploeg.

Ik had echt mijn twijfels in deze.

Landeirovic

Het is de 1e wedstrijd van het jaar Kelderfan... nog vele maanden waarbij vorm nog kan veranderen.

kelderfan

Wat worden de doelen van Fem Van Empel. In 't veld te goed voor de rest.

kelderfan

Dat is de 1e. voor 't team met Kooij met dank aan Wout Van Aert.

AWestie

Die zijn allang gedeeld, namelijk ontdekken in het voorjaar met o.a. Gent-Wevelgem, de Ronde en AGR.

Thurau

Krappe maar ook knappe zege van Olav. Uitstekend werk van Wout maar ook de rest van de ploeg was in orde vandaag. De sprintvoorbereiding kan beter maar in deze chaos ben je allang blij dat er geen gewonden bij jouw ploeg zijn door de mafkezen die er bij sommige ploegen rondrijden.

AxVISMALAB

Poeh nog even billen knijpen, maar de eerste is binnen. En morgen meteen weer een grote kans. Heerlijk! 

hetismewat

Beetje pech in Jaen, maar wat Kuss laat zien is wel indrukwekkend. Die gaat winnen op Alto de Malhoa.

kelderfan

Ik ben benieuwd naar de uitleg, waarom de vluchters zoveel ruimte hebben gekregen.

Verder een goeie Traktnik en Sepp Kuss gezien. Maar een derde plek is toch een beetje mager te noemen.

TVL

De ploeg was weer dik in orde vandaag, maar zowel het koersverloop als de lekke band van van aert zaten niet mee vandaag... 

Thurau

Vond het een prima niveau wat de ploeg hier liet zien. Tratnik en Kuss maar ook Hagenes, Gesink en Tim van Dijke waren in orde. Wout met pech en de enige fout was dat men de voorsprong op liet lopen naar 5 minuten, andere ploegen deden niet echt mee maar dan moet je de verantwoordelijkheid maar eerder nemen. Ben echter zeer tevreden want met name Kuss laat zien dat hij dit ook kan, prettig voor de Tour en de nu al beruchte etappe in Noord-Frankrijk.

Adrianus en Patrick
kelderfan
#596
Ik ben benieuwd naar de uitleg, waarom de vluchters zoveel ruimte hebben gekregen. Verder een goeie...

een derde plek is voor zowel Tratnik (knecht) als Kuss ( nog nooit een goede 1-dags koers gereden) toch een prima resultaat?
WvA door overmacht niet kunnen doen waarvoor hij kwam.. de overige renners hebben prima gedaan waarvoor ze betaald worden.
misplaatste arrogantie dit "magertjes" te noemen me dunkt.

kelderfan
Adrianus en Patrick
#599
een derde plek is voor zowel Tratnik (knecht) als Kuss ( nog nooit een goede 1-dags koers gereden) t...

Het gaat om het gedeelte van het parcours vooraf gaande aan de gravelstroken.

De commentatoren vroegen zich dat ook af. Kuss en Tratnik kregen pas laat door, dat zij mochten koersen en toen was de vogel gevlogen. Dus die twee waren en zijn dik in orde en hopelijk betaald zich dat uit in de Algarve.

Het blijkt nu dat een schroef de oorzaak van de lekke band was en daar zelfs een tubeless band niet tegenop.🔨

 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 24 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.