Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 23 ... 90 91
Groetjesaandevoetjes
Hofman
#550
Ook opvallend, vind ik, dat hij indirect aangeeft dat Vingegaard naar Catalunya gaat. Wellicht onbed...

Volgens mij slaat dat op alle andere koersen (Tirreno, Baskenland, Dauphine, Tour). De volgende 7 zijn namelijk al bevestigd voor Catalunya: Kuss, Valter, Kelderman, Uijtdebroeks, Gesink, Lemmen en nu dus ook Kruijswijk.

Raul Alcala

Klopt Kelderman. Die Barta heb ik wel es gedropt hiet

kelderfan
Raul Alcala
#552
Klopt Kelderman. Die Barta heb ik wel es gedropt hiet

Ik nomineer Nordhagen.

Maar wat denk je hierover.

'Niemand wilde hem hebben, ook Jumbo-Visma niet'; De Knegt spreekt na WK trots over Del Grosso uit | Indeleiderstrui.nl

Ja,dat heb ik nooit goed begrepen. Die Tibor heeft echt wat pk's in huis.

Laatst gewijzigd
Yeez

Weer wat selecties aangevuld op pagina 1

Raul Alcala
kelderfan
#553
Ik nomineer Nordhagen. Maar wat denk je hierover. 'Niemand wilde hem hebben, ook Jumbo-Visma niet'...

Ik zou een mini cyclo cross team wel zien zitten. Van Aert een handvol elk seizoen en dan zo'n Del Crosso erbij, van der Haar.

Thanks Yeez.

Laatst gewijzigd
AWestie

Samen met Decathlon en Cofidis is TVL het enige WT zonder overwinning in 2024. Ook al ben ik voor hun huidige planning, je wordt wel ieder jaar op de proef gesteld.

Glorious

Vorig jaar natuurlijk in down under al van de 0 af. Jammer dat ze geen valencia reden dit jaar. 

Groetjesaandevoetjes
Yeez
#554
Weer wat selecties aangevuld op pagina 1

Waar is bekend gemaakt dat Kuss Baskenland rijdt?

AWestie
kelderfan
#559
Dit zijn de 8 ploegen die mee overleggen over de 'Saoedische Superleague' wielrennen | Wieler Revue.

Dat lijstje is al te betwisten met het feit dat Unzue zelf aangeeft aangesloten te zijn. Zie bijna hetzelfde bericht op WF.

Yeez
Groetjesaandevoetjes
#558
Waar is bekend gemaakt dat Kuss Baskenland rijdt?

Papieren versie nieuwsblad meldde murcia jaen algarve catalonie baskenland Dauphine en tour

Groetjesaandevoetjes

Van Belle heeft z'n eerste deel van het seizoen verteld aan IDL. Inclusief Catalonie, dus we hebben nu 8 renners die hebben bevestigd dat ze Catalonie doen voor 7 plekken in de ploegen haha.

Cycling

@Groetjesaandevoetjes volgens PCS zijn er 8 renners. Op pag 1 staan er gewoon 6 zonder Van Belle. Ik heb nergens bevestigd gezien dat Kelderman Catalunya rijdt

Laatst gewijzigd
AWestie

volgens mij zei Kelderman dat in de Rode Lantaarn, maar eerlijk gezegd ben ik de tel kwijt

Yeez

Kelderman noemde geen catalonie in de rode lantaarn. Gran camino, parijs-nice, hoogte, amstel, ardennen en giro zei hij daar, dus met van belle erbij is catalonie compleet.

overigens apart dat tim van dijke murcia laat schieten en mick almeria. Beiden rijden dus 1 koers. Vermote rijdt in tim zijn plaats murcia en bouwman rijdt in mick zijn plaats almeria. Dat laatste is apart, want daarmee komt Bouwman na een dikke week ineens terug van hoogte... niet voorzien denk ik dan

 

Laatst gewijzigd
Cycling

@Yeez volgens de website van VLaB rijdt Tim van Dijke ook Clasica Jaen. Het zijn in iedergeval mooie selecties voor deze wedstrijden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote:IDL; "Inmiddels is die knoop doorgehakt. ‘Rond september hebben we besloten om volle bak voor het klassieke werk te gaan en me daarin te ontwikkelen. Ik denk zelf ook dat ik daar de meeste aanleg voor heb, omdat ik ook explosief ben en een klimmetje mee omhoog kan komen, maar tevens het positioneren in me heb. Vandaar dat ik afgelopen winter ook met de klassieke groep heb getraind."

Loe mag zich laten zien, maar welke semi-klassiekers komen in zijn programma. Hij gaat naar Catalonie en dan is er geen mogelijkheid om mee te doen in de voorjaarsklassiekers.

 

Adrianus en Patrick
Yeez
#565
Kelderman noemde geen catalonie in de rode lantaarn. Gran camino, parijs-nice, hoogte, amstel, arden...

Bouwman is vervallen tot gaatjes vuller, op naar andere ploeg volgend jaar

TVL
Cycling
#566
@Yeez volgens de website van VLaB rijdt Tim van Dijke ook Clasica Jaen. Het zijn in iedergeval mooie...

Doelde met beide 1 koers murcia/almeria. Stonden eerst voor beiden gepland

kelderfan
Adrianus en Patrick
#568
Bouwman is vervallen tot gaatjes vuller, op naar andere ploeg volgend jaar

Hij mag wel mee op hoogte, dan als afscheidscadeau.

AWestie

We zijn pas twee wedstrijden in 2024 en Bouwman wordt al gebombardeerd tot gaatjesvuller? Zullen we iets minder snelle en denigrerend klinkende conclusies trekken.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dat hij niet meedoet met de Giro vind ik zeer opmerkelijk gezien de doelstellingen van de ploeg 

kelderfan
Raul Alcala
#572
Dat hij niet meedoet met de Giro vind ik zeer opmerkelijk gezien de doelstellingen van de ploeg ...

Dat komt omdat Kooij meegaat als sprinter van dienst.

kelderfan

Nu het bij Hessmann om een vervuild supplement gaat, stel ik mij voor dat hij weer snel gaat aansluiten.

AWestie
kelderfan
#574
Nu het bij Hessmann om een vervuild supplement gaat, stel ik mij voor dat hij weer snel gaat aanslui...

Haha jemig @kelderfan. Ik moest grinniken, hopelijk maak je een grolletje?

1 2 ... 23 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.