Volgens mij slaat dat op alle andere koersen (Tirreno, Baskenland, Dauphine, Tour). De volgende 7 zijn namelijk al bevestigd voor Catalunya: Kuss, Valter, Kelderman, Uijtdebroeks, Gesink, Lemmen en nu dus ook Kruijswijk.
Ik nomineer Nordhagen.
Maar wat denk je hierover.
Ja,dat heb ik nooit goed begrepen. Die Tibor heeft echt wat pk's in huis.
Kelderman noemde geen catalonie in de rode lantaarn. Gran camino, parijs-nice, hoogte, amstel, ardennen en giro zei hij daar, dus met van belle erbij is catalonie compleet.
overigens apart dat tim van dijke murcia laat schieten en mick almeria. Beiden rijden dus 1 koers. Vermote rijdt in tim zijn plaats murcia en bouwman rijdt in mick zijn plaats almeria. Dat laatste is apart, want daarmee komt Bouwman na een dikke week ineens terug van hoogte... niet voorzien denk ik dan
Quote:IDL; "Inmiddels is die knoop doorgehakt. ‘Rond september hebben we besloten om volle bak voor het klassieke werk te gaan en me daarin te ontwikkelen. Ik denk zelf ook dat ik daar de meeste aanleg voor heb, omdat ik ook explosief ben en een klimmetje mee omhoog kan komen, maar tevens het positioneren in me heb. Vandaar dat ik afgelopen winter ook met de klassieke groep heb getraind."
Loe mag zich laten zien, maar welke semi-klassiekers komen in zijn programma. Hij gaat naar Catalonie en dan is er geen mogelijkheid om mee te doen in de voorjaarsklassiekers.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.