Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 22 ... 88 89
kelderfan

TLaB heeft ook Algarve vrijgegeven volgens PCS dan.

Van Aert, Kuss met Benoot, Hagenes, Tratnik, Vader en Vermote! Sepp gaat Primoz achterna.

Yeez

@kelderfan dankje! Ook aangevuld bij selecties op pagina 1


Jammer voor de nieuwe Engelse Kruijswijk (qua postuur)

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Is t geen Engelsman, die klerenhanger?

Laatst gewijzigd
Yeez

@raul klopt! Waarschijnlijk had ik een error. Geen idee waarom ik Belgische typte 😂

Raul Alcala

Mss omdat t een Flandrien is? 👀

tdola

Naar uae zullen 3 vd volgende 4 nog gaan lijkt me: bouwman, mick en Tim van dijke en van belle. 

Yeez

@tdola vd sande, de van dijkes en van belle zijn de enige opties. Bouwman zijn volgende wedstrijd is parijs-nice. Is vanaf vandaag op hoogte. Derest rijdt andere koersen of zit nog op hoogte

gloag zegt dat hij in Zwitserland waarschijnlijk zijn rentree maakt. Complexe knieblessure die geduld vraagt

Laatst gewijzigd
kelderfan
Raul Alcala
#528
Is t geen Engelsman, die klerenhanger?

Klerenhanger, wauw. Ik ga voor Tomos Pattison, die is veelbelovend.

Raul Alcala

Kruijswijk heeft toch echt de bouw waarbij je denkt, ik hang m'n t-shirt aan je op.

Aerts

Ik heb een roze trui van Kruijswijk in mijn bezit. Ik probeerde hem aan te doen, maar dan kom je er achter 'breed geschouderd' maar relatief is in een peloton van bonenstaken. 

Groetjesaandevoetjes

Denk dat het voor UAE Kooij, Lemmen, Valter, Mick Van Dijke, Tim Van Dijke, Van Der Sande en Van Belle wordt. Rest doet O Camino, Algarve, Openingsweekend of zit nog op hoogtestage op het moment dat UAE tour begint. 

Laatst gewijzigd
Yeez

Klopt. Andere renners zijn er niet. Leuke selectie wel

AWestie

Heel benieuwd of Lemmen zijn goeie indruk down under nog wat kan uitspreiden en of Valter kan aanhaken. Kooij krijgt een mooie trein voor zijn sprints.

Yeez

De 11 renners die deze maand (nu dus) op hoogte zijn:

Vingegaard 
Kelderman
Uijtdebroeks 
Kruijswijk 
Bouwman
Tulett
Staune-Mittet
Jorgenson
Van Baarle
Laporte
Affini

Van Aert, Benoot, Tratnik en Hagenes gaan zoals gezegd in maart tussen kuurne en e3

Groetjesaandevoetjes

Het doet me deugd om te zien dat Affini en Bouwman mee gaan op hoogtestage. Had de 'angst' dat beide het kind van de rekening werd met zo'n sterke selectie. 

Raul Alcala

Aerts, nu ben ik jaloers

kelderfan

Mooi hoor dat Fem zich weer l;aat zien in Tabor.

Volgens PCS mag zij aantreden in GW, RVV en Amstel. 

AWestie

@Kelderfan Je stille maar niet heel aannemelijke hoop gaat tot en met 2026 bij Lidl-Trek rijden: Mattias Skjelmose signs contract extension with Lidl-Trek | GCN (globalcyclingnetwork.com).

Weet iemand meer van Bentvelds plannen? Wil die alleen in het veld blijven rijden? Veel jonger kan het vrouwenteam toch niet worden.

kelderfan

Jammer. Met  Visma als belangrijke sponsor enVingegaard als uithangbord mag je toch verwachten, dat de ploeg kijkt naar dat soort jongens. Dus aannemelijk is toch misplaatst.

Ja die Bentveld zou zeker een versterking zijn voor het team, maar de eerder door mij aangedragen Zoe Bäckstedt lijkt mij ook een grote vis voor het damesteam. 

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Backstedt heeft nog een doorlopend contract tot en met 2026... beetje onzinnig om daar naar te kijken. En best kans dat ze kijken naar heel veel jongens (er is ook al vaker aangegeven door de ploeg dat de sponsoren geen eisen stellen over de afkomst van de renners) maar uiteindelijk maken die renners zelf ook hun keuze.

kelderfan
Rahim Vlasblom
#545
Backstedt heeft nog een doorlopend contract tot en met 2026... beetje onzinnig om daar naar te kijke...

Visma zal zeker niet met de vuist op tafel slaan, maar als je kijkt hoeveel Noorse jonge talenten de overstap naar VLaB maken en hebben gemaakt wordt toch wel duidelijk, dat zij die kant opkijken en dat Deense jongens ook goed in de markt liggen. Wat dat betreft is de ploeg heel goed bezig om ook verder te kijken met het halen van drie Britse talenten. 

Ik vind 't ook prima dat Jos van Emden goed heeft aangegeven, waaraan het mankeerde bij 't dameselftal. Dat zij in eerste instantie uitkijken naar jonge talenten is ook prima, want Rosita laat zich zien.

 

Laatst gewijzigd
kelderfan

@Raoul Alcala

"De 28-jarige Barta leek een vogel voor de kat, maar realiseerde zijn eerste profzege met een ongeziene big bang.

Enige tijd geleden riep jij om Barta en zie in de ronde van Valencia. Wauw.

Laatst gewijzigd
AWestie

Voor wat afwisseling: een regionale repo over Lieke Nooijen (RTV Drenthe).

kelderfan

Dank @AWestie voor de link naar Lieke.

Wat betreft het programma op 1. Steven gaat T/A. Catalunya, Pays Vasco, Dauphine en TdF rijden en staat op de longlist voor de Vuelta. Hij heeft pijlen op zijn lijst gezet. De WC in september in Zwitserland.

Hofman

Ook opvallend, vind ik, dat hij indirect aangeeft dat Vingegaard naar Catalunya gaat. Wellicht onbedoeld , maar zo lees ik de tekst wel.

1 2 ... 22 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.