@tdola vd sande, de van dijkes en van belle zijn de enige opties. Bouwman zijn volgende wedstrijd is parijs-nice. Is vanaf vandaag op hoogte. Derest rijdt andere koersen of zit nog op hoogte
gloag zegt dat hij in Zwitserland waarschijnlijk zijn rentree maakt. Complexe knieblessure die geduld vraagt
@Kelderfan Je stille maar niet heel aannemelijke hoop gaat tot en met 2026 bij Lidl-Trek rijden: Mattias Skjelmose signs contract extension with Lidl-Trek | GCN (globalcyclingnetwork.com).
Weet iemand meer van Bentvelds plannen? Wil die alleen in het veld blijven rijden? Veel jonger kan het vrouwenteam toch niet worden.
Jammer. Met Visma als belangrijke sponsor enVingegaard als uithangbord mag je toch verwachten, dat de ploeg kijkt naar dat soort jongens. Dus aannemelijk is toch misplaatst.
Ja die Bentveld zou zeker een versterking zijn voor het team, maar de eerder door mij aangedragen Zoe Bäckstedt lijkt mij ook een grote vis voor het damesteam.
Backstedt heeft nog een doorlopend contract tot en met 2026... beetje onzinnig om daar naar te kijken. En best kans dat ze kijken naar heel veel jongens (er is ook al vaker aangegeven door de ploeg dat de sponsoren geen eisen stellen over de afkomst van de renners) maar uiteindelijk maken die renners zelf ook hun keuze.
Visma zal zeker niet met de vuist op tafel slaan, maar als je kijkt hoeveel Noorse jonge talenten de overstap naar VLaB maken en hebben gemaakt wordt toch wel duidelijk, dat zij die kant opkijken en dat Deense jongens ook goed in de markt liggen. Wat dat betreft is de ploeg heel goed bezig om ook verder te kijken met het halen van drie Britse talenten.
Ik vind 't ook prima dat Jos van Emden goed heeft aangegeven, waaraan het mankeerde bij 't dameselftal. Dat zij in eerste instantie uitkijken naar jonge talenten is ook prima, want Rosita laat zich zien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.