Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 25 ... 90 91
AWestie
kelderfan
#600
Het gaat om het gedeelte van het parcours vooraf gaande aan de gravelstroken. De commentatoren vroe...

Sloeg het magertjes op het parcours? Hoe dan? Je schreef letterlijk 'Maar een derde plek is toch een beetje mager te noemen.'

Thurau

Als je kandidaat winnaar door overmacht wordt uitgeschakeld is een derde plek van Tratnik niet magertjes aangezien hij geen succespercentage heeft dat in de buurt komt van Wout. Hooguit kun je je afvragen waarom de kopgroep 5 minuten kreeg, in mijn optiek had je als controlerende ploeg er voor moeten zorgen dat de voorsprong niet boven de 3,5 minuut kwam. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Yeez

Mee eens. Met een beetje geluk win je ze alle 3 dit weekend. En 5 minuten vond ik bij het inschakelen al vreemd, maar als tvl als enige moet controleren en je wil niet te vroeg al je mannen kwijt zijn, dan gaat een vermote alleen dat niet redden tegen een sterke kopgroep

Rawolf

Gesink wat te laat ingezet. Had samen met Vermote vol moeten ronddraaien. 

 

Uae en ag2r waren na jumbo de sterkste ploegen maar hadden allebei een mannetje mee dus op hulp hoef je dan niet te rekenen.

Yeez

Ik heb het met name over ineos die te laat gaan rijden. Kwiato zat bij de beste 4/5 in koers tot zijn lekke band. Gesink deed overigens al wat beurtjes op kop voor die lange lopende klim

Rawolf

A oke, niet gezien. Ik sxhakelde net voor die klim in. 

 

Kwiato was er wel inderdaad maar WvA Kuss Tratnik Hagenes op papier wat sterker dus snap wel dat Ineos schrik had.

 

Ik vond het trouwens wel raar dat WvA en Hagenes een wielwissel deden ipv een fietswissel. Zijn praktisch evenlang en een fietswisswl is veel sneller natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Yeez

Dat laatste had beter geweest gaf v aert later zelf ook toe 

kelderfan
Thurau
#602
Als je kandidaat winnaar door overmacht wordt uitgeschakeld is een derde plek van Tratnik niet mager...

Precies, maar waarom geeft de ploeg de vluchters zoveel ruimte, dat stukje wordt niet uit de doeken gedaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Olav Kooij over plan bij Visma | Lease a Bike: 'Waren ploegen die mij een sprinttrein in de Tour beloofden' | Indeleiderstrui.nl.

IDL komt met een mooi verhaal over zijn plannen. In de voorjaarsklassiekers moet hij toch ook goed mee kunnen komen.

kelderfan
Yeez
#603
Mee eens. Met een beetje geluk win je ze alle 3 dit weekend. En 5 minuten vond ik bij het inschakele...

Ja, het was een vreemde gewaarwording die 5 min. Het ging om het voorgaande. Hagenes en Tratnik zaten in de vluchtgroep, maar lieten zich braaf afzakken naar het peloton. 

kelderfan

Corona kreeg Tiesj Benoot goed te pakken: '7 dagen niet getraind en had hoge koorts' | Indeleiderstrui.nl

Benoot gaan wij terugzien in de Algarve na toch een vervelende corano met hoge koorts.

kelderfan

 

Marinne Vos mag vroeg aan de bak in de Setmana Ciclista Valencia. Hopelijk is zij weer helemaal de oude Vos. Wat kan Rosita hier betekenen.

AWestie

Wout zegt vandaag niet te sprinten

Thurau

Wout hield zijn woord. Misschien is die Thijssen iets voor Visma Lab, wat vindt jij kelderfan?

kelderfan
Thurau
#614
Wout hield zijn woord. Misschien is die Thijssen iets voor Visma Lab, wat vindt jij kelderfan?

Goed idee. Ik hoop eigenlijk, dat zij gaan voor de overgebleven Yates broer, want UAE boert goed met Adam Yates. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Als Wout er niet voor gaat, is TVLAB niet voorin te vinden. Misschien wordt morgen de dag om weer eens te juichen.

Yeez

Hopelijk valt het mee bij tiesj

kelderfan
Yeez
#617
Hopelijk valt het mee bij tiesj

Hij sloot gelukkig wel weer aan.

Cycling

Thijssen is niets voor VLaB. VLaB gaat geen sprinter aantrekken. Bovendien is er voor 2025 alleen nog plaats voor een absolute topper. Eerst Tratnik, Van Dijke, Vader en Van Dijke maar verlengen. Daarmee zitten ze al op 27 renners voor 2025. Tratnik mag morgen ook zijn kans gaan in de Algarve. Benieuwd hoe ver hij komt. 

@Kelderfan Lemmen, Tratnik, Kooij en Kuss hebben zich dit jaar ook van voren getoond. Ik kan de opmerking dat VLaB zich alleen met Van Aert van voren toont dan ook niet plaatsen. Zonder sprinter heb je niets te zoeken in de Algarve etappe van vandaag. 

Thurau
Cycling
#619
Thijssen is niets voor VLaB. VLaB gaat geen sprinter aantrekken. Bovendien is er voor 2025 alleen no...

Het was ook een beetje tongue in cheek van mijn kant. Kelderfan noemt regelmatig de winnaar van een willekeurige race als aanwinst zoals Will Barta eerder. De ploeg heeft geen sprinter nodig.

Yeez

Leuk... iemand te kakken zetten

kelderfan
Thurau
#620
Het was ook een beetje tongue in cheek van mijn kant. Kelderfan noemt regelmatig de winnaar van een...

Volgens mij begrijp je e.e.a. niet. Ik riep Barta omdat iemand eerder Barta heeft genoemd en hij bevestigde dat ook.

Dat jij de draai eraan geeft, dat ik hem drop, is voor jouw bijdrage.

Thurau
Yeez
#621
Leuk... iemand te kakken zetten

Nee hoor, zet niemand te kakken. Een beetje ironie mag best. Kelderfan is niet van suiker en ik ook niet.

Thurau
kelderfan
#622
Volgens mij begrijp je e.e.a. niet. Ik riep Barta omdat iemand eerder Barta heeft genoemd en hij bev...

Maar je noemde dat pas nadat hij een koers had gewonnen. En ook in het verleden waren de mogelijke aanwinsten die jij dropte vaak diegene die recent een overwinning kon bijschrijven. Aankopen zijn niet zaligmakend, het voorbeeld is de vrouwen. Kennelijk kunnen dames als Veenhoven en Reijnhout meer dan menigeen dacht. Met aankopen zouden ze die kwaliteiten allicht minder kunnen tonen.

1 2 ... 25 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.