Als je kandidaat winnaar door overmacht wordt uitgeschakeld is een derde plek van Tratnik niet magertjes aangezien hij geen succespercentage heeft dat in de buurt komt van Wout. Hooguit kun je je afvragen waarom de kopgroep 5 minuten kreeg, in mijn optiek had je als controlerende ploeg er voor moeten zorgen dat de voorsprong niet boven de 3,5 minuut kwam. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
A oke, niet gezien. Ik sxhakelde net voor die klim in.
Kwiato was er wel inderdaad maar WvA Kuss Tratnik Hagenes op papier wat sterker dus snap wel dat Ineos schrik had.
Ik vond het trouwens wel raar dat WvA en Hagenes een wielwissel deden ipv een fietswissel. Zijn praktisch evenlang en een fietswisswl is veel sneller natuurlijk.
IDL komt met een mooi verhaal over zijn plannen. In de voorjaarsklassiekers moet hij toch ook goed mee kunnen komen.
Benoot gaan wij terugzien in de Algarve na toch een vervelende corano met hoge koorts.
Thijssen is niets voor VLaB. VLaB gaat geen sprinter aantrekken. Bovendien is er voor 2025 alleen nog plaats voor een absolute topper. Eerst Tratnik, Van Dijke, Vader en Van Dijke maar verlengen. Daarmee zitten ze al op 27 renners voor 2025. Tratnik mag morgen ook zijn kans gaan in de Algarve. Benieuwd hoe ver hij komt.
@Kelderfan Lemmen, Tratnik, Kooij en Kuss hebben zich dit jaar ook van voren getoond. Ik kan de opmerking dat VLaB zich alleen met Van Aert van voren toont dan ook niet plaatsen. Zonder sprinter heb je niets te zoeken in de Algarve etappe van vandaag.
Het was ook een beetje tongue in cheek van mijn kant. Kelderfan noemt regelmatig de winnaar van een willekeurige race als aanwinst zoals Will Barta eerder. De ploeg heeft geen sprinter nodig.
Volgens mij begrijp je e.e.a. niet. Ik riep Barta omdat iemand eerder Barta heeft genoemd en hij bevestigde dat ook.
Dat jij de draai eraan geeft, dat ik hem drop, is voor jouw bijdrage.
Maar je noemde dat pas nadat hij een koers had gewonnen. En ook in het verleden waren de mogelijke aanwinsten die jij dropte vaak diegene die recent een overwinning kon bijschrijven. Aankopen zijn niet zaligmakend, het voorbeeld is de vrouwen. Kennelijk kunnen dames als Veenhoven en Reijnhout meer dan menigeen dacht. Met aankopen zouden ze die kwaliteiten allicht minder kunnen tonen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.