Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 26 ... 90 91
kelderfan
Thurau
#625
Maar je noemde dat pas nadat hij een koers had gewonnen. En ook in het verleden waren de mogelijke a...

Ja, natuurlijk noemde Barta na zijn winst. Dat lijkt mij toch logisch. En voor de goede orde. Ik noem geen renners, omdat VLAB met Uijdebroeks een grote en dure vis heeft gescoord. Dan is ook te begrijpen, mede na die rel met Quickstep, dat zij op de centen moeten passen

Wat de dames betreft. Reijnhout en Veenhoven komen uit de opleiding van YLAB? Het is gewoon goed en prima dat 't team Reijnhout en Veenhoven hebben gescout. Daar staat tegenover dat goede rensters zijn vertrokken met ruzie, zoals Cadzow.

 

Thurau

Ga je nu ontkennen dat je hier al jaren namen dropt van mogelijke versterkingen, vooral na een overwinning van deze of gene? Dat vind ik niet zo sterk. 

En dat er rensters vertrokken zijn met ruzie is niet relevant voor mijn constatering dat mede daardoor aanwezig talent kan opbloeien.

Raul Alcala

Volgens mij refereerde Kelderfan naar een suggestie van mij enkele maanden terug, om Barta te halen als klimknecht 

Yeez

Zinloze discussie weer. Iemand de maat willen nemen omdat die namen dropt na een overwinning. Lekker belangrijk 

Thurau
Yeez
#629
Zinloze discussie weer. Iemand de maat willen nemen omdat die namen dropt na een overwinning. Lekker...

Ga jij nu bepalen wat een zinloze discussie is? Kom eens van dat hoge paard af. Het is een forum, geen Libelle lezerspanel. Ik geef mijn mening en de ander ook. Hoeft niet langer te duren maar als er op mij gereageerd wordt geef ik antwoord. Of dat iemand aanstaat maakt mij niks uit.

Thurau
Raul Alcala
#628
Volgens mij refereerde Kelderfan naar een suggestie van mij enkele maanden terug, om Barta te halen...

Die had ik dan gemist, waarvoor excuus.

Raul Alcala

Oh dat hoeft niet hoor. Los daarvan, heb je wel gelijk

kelderfan
Thurau
#627
Ga je nu ontkennen dat je hier al jaren namen dropt van mogelijke versterkingen, vooral na een overw...

Nee dat hoef ik toch niet te ontkennen. Alleen dit jaar is dat niet echt nodig, want 't team heeft meteen gereageerd na het vertrek van Roglic. 

kelderfan

Alleen bij de dames is 't nog niet echt goed te noemen, want als enige WT-ploeg hebben zij te weinig rensters in vergelijking met de andere WT-ploegen 14 gezien en geteld. Volgens mij is Van Emden druk bezig om er weer een team van te maken.

kelderfan
Raul Alcala
#632
Oh dat hoeft niet hoor. Los daarvan, heb je wel gelijk

Oh, hij heeft gelijk met?

Raul Alcala

Dat je soms wat opportunistisch bent. Maar das niet erg hoor in de sport. Dat ben ik ook

kelderfan
Raul Alcala
#636
Dat je soms wat opportunistisch bent. Maar das niet erg hoor in de sport. Dat ben ik ook

Ja, ok. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen. Vigie en Von Berswordt zijn voor mij nieuwe dingen.

kelderfan

Ik wil niet achterblijven met mijn oppertunistische kijk. Het betreft nog steeds 't dameselftal.

Loes Adegeest heeft de Cadel Great Ocean Road Race - Elite Women. Let wel in 2023.

Ja kop 'm maar in.

 

 

kelderfan

Het is mooi, dat Robert Gesink aangeeft, dat 

'Visma | Lease a Bike is mijn place-to-be'

Yeez

Kuss geeft bij gcn aan dat strade is toegevoegd aan zijn programma, dus strade, catalonie, baskenland, Dauphine, tour, vuelta

AWestie

Ging echt weer vies hard op de Foia. Kuss had weer eens last van een stijve nek en Tratnik is de man van de seizoensopening.

Glorious

Tratnik beter dan van Aert..

kelderfan

Kuss en Tratnik zijn dik in orde en staan er goed voor. Dit seizoen doen beide heren echt goed mee.

Jammer dat Van Aert, die goed leek mee te komen, toch heeft moeten laten gaan. Die nog niet waar hij wilde zijn. Hopelijk heeft hij toch een stap kunnen zetten.

Thurau

Prima rit van Kuss en Tratnik, beiden dit seizoen al vroeg in uitstekende vorm. Dat Wout moest lossen is niet raar, de combi gewicht en steilheid van de laatste kilometer is de verklaring. Positief vond ik dat hij met de beste 15 renners hier meekon, in een behoorlijk deelnemersveld geeft dat aan dat de basis bij hem goed is. Vader had ik beter verwacht, na China hoop je toch op wat meer. Maar het seizoen duurt nog even.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik denk dat zijn optreden hier en in tdu vooral aangeeft dat het niveau in China gewoon wat minder was in de breedte dan hier

AWestie

In de Algarve is het niveau zeker een stuk hoger, dus daar zit Milan gewoon op een mooie plek. TDU is na Guanxgi toch wel het slechtst bezette WT-rondje en hij had er naartoe gewerkt dus hij was ook gewoon teleurgesteld. Genoeg soms beter bezette rondjes in Europa waar hij toevallig kan bovendrijven en hij kan zijn prestaties gelukkig ook goed in perspectief zetten. Alleen Strade staat voorlopig op zijn lijstje toch? Voorlopig heeft hij ook de meeste meters gemaakt van het team, dus zijn programma zal vast nog niet vollopen.

Yeez

Hij gaf zelf aan dit voorjaar al net zoveel koersen te rijden als vorig jaar in zijn totaal. Ik verwacht hem na de strade wellicht nog in baskenland en waalse pijl/luik

AWestie
Yeez
#647
Hij gaf zelf aan dit voorjaar al net zoveel koersen te rijden als vorig jaar in zijn totaal. Ik verw...

Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar hij zou ook zijn mtb-plannen terugschroeven toch?

Yeez

geeft aan tussen nu en juni evenveel te rijden als voorheen in een heel jaar

Laatst gewijzigd
AWestie

Arensman (compleet logisch trouwens op dit moment) nog ontzettend vaag over zijn toekomst https://www.globalcyclingnetwork.com/racing/news/thymen-arensman-staying-at-ineos-depends-on-if-the-team-want-me

1 2 ... 26 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.