Ja, natuurlijk noemde Barta na zijn winst. Dat lijkt mij toch logisch. En voor de goede orde. Ik noem geen renners, omdat VLAB met Uijdebroeks een grote en dure vis heeft gescoord. Dan is ook te begrijpen, mede na die rel met Quickstep, dat zij op de centen moeten passen
Wat de dames betreft. Reijnhout en Veenhoven komen uit de opleiding van YLAB? Het is gewoon goed en prima dat 't team Reijnhout en Veenhoven hebben gescout. Daar staat tegenover dat goede rensters zijn vertrokken met ruzie, zoals Cadzow.
Ga jij nu bepalen wat een zinloze discussie is? Kom eens van dat hoge paard af. Het is een forum, geen Libelle lezerspanel. Ik geef mijn mening en de ander ook. Hoeft niet langer te duren maar als er op mij gereageerd wordt geef ik antwoord. Of dat iemand aanstaat maakt mij niks uit.
Prima rit van Kuss en Tratnik, beiden dit seizoen al vroeg in uitstekende vorm. Dat Wout moest lossen is niet raar, de combi gewicht en steilheid van de laatste kilometer is de verklaring. Positief vond ik dat hij met de beste 15 renners hier meekon, in een behoorlijk deelnemersveld geeft dat aan dat de basis bij hem goed is. Vader had ik beter verwacht, na China hoop je toch op wat meer. Maar het seizoen duurt nog even.
In de Algarve is het niveau zeker een stuk hoger, dus daar zit Milan gewoon op een mooie plek. TDU is na Guanxgi toch wel het slechtst bezette WT-rondje en hij had er naartoe gewerkt dus hij was ook gewoon teleurgesteld. Genoeg soms beter bezette rondjes in Europa waar hij toevallig kan bovendrijven en hij kan zijn prestaties gelukkig ook goed in perspectief zetten. Alleen Strade staat voorlopig op zijn lijstje toch? Voorlopig heeft hij ook de meeste meters gemaakt van het team, dus zijn programma zal vast nog niet vollopen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.