Vos ijzersterk en klimmend als in haar beste dagen. Helaas een bijna zekere overwinning weg door een uitgekookte reusser en Eén geïsoleerde marianne. Als henderson en markus nog net konden aanhaken bij dat elitegroepje van 10 wint ze. Echter lijkt ze haar topvorm weer te hebben na haar operatie. Veelbelovend
quote WR: Wuyts; "Moederbedrijf in slechte papieren
Tussen vader Evenepoel en Lefevere is het water al langer te diep. Evenepoels contract loopt tot 2026. Kunnen de huidige sponsors de poen tot dat tijdstip storten? Mohawk, moederbedrijf van Quick-Step, leed in het vierde kwartaal een nettoverlies van 440 miljoen dollar.”
“Valt wielersponsoring nog met zo’n drainage te rijmen? In maart 2025 roept Lefevere zijn sponsors bijeen. Om klare wijn te schenken. Wie gaat nog door? Of valt het doek? Remco Evenepoel weet echt wel waarom hij zoveel weerbaarheid toont.”
Nog een vette vis voor de toekomst, dat wel.
Patrick zijn rol is een kleine in de sponsorsoap, alles draait om Bakala en het is duidelijk dat die zoekt naar een exit strategie. Evenepoel wegkapen kost ook na dit seizoen minstens 2 jaarsalarissen en dan praten we al over een miljoen of 8. De enige ploeg die dat kan betalen is INEOS of misschien Bora. Maar tegelijkertijd is Remco de manier om sponsors aan je te binden. Rijdt hij dit jaar een Tourpodium dan zullen de sponsors de periode tot en met 26 wel blijven schat ik in. Maar daarna kiest Evenepoel voor iets anders, dat weet ik zeker. De basis bij SQS is te dun qua geld en uiteindelijk bepaalt geld alles.
Ik vraag me dat echt af, met Cian is er al een keuze gemaakt voor een 3e kopman (op termijn) naast Jonas/Sepp voor de grote rondes. Daarnaast is intern de verwachting dat Nordhagen een sensatie kan worden in dat werk. Om dan nog Evenepoel te gaan halen? Nee, ik vermoed dat ze dat niet gaan proberen.
Hopelijk zien wij Roglic weer terug bij VLaB na zijn uitstapje.
Wat Algarve betreft vallen Tratnik en Hagenes in positieve zin op. (Ik heb 't niet gezien)
Wat de dames betreft is Vos toch 't boegbeeld; want de dames met klimbenen hebben zich niet kunnen meten met de beste.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.