Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 27 ... 85 86
kelderfan
AWestie
#650
Arensman (compleet logisch trouwens op dit moment) nog ontzettend vaag over zijn toekomst https://ww...

Hopelijk kan VLAB hem over de streep trekken. Want een goeie Nederlander is niet verkeerd.

En wat de dames betreft. Marianne Vos wederom 2e.

Laatst gewijzigd
Yeez

Vos ijzersterk en klimmend als in haar beste dagen. Helaas een bijna zekere overwinning weg door een uitgekookte reusser en Eén geïsoleerde marianne. Als henderson en markus nog net konden aanhaken bij dat elitegroepje van 10 wint ze. Echter lijkt ze haar topvorm weer te hebben na haar operatie. Veelbelovend

kelderfan

Van Henderson kun je dat niet verwachten, maar Markus had erbij moeten zitten.

kelderfan

Mooi he, die Van Aert is onbetaalbaar. Chapeau toch de rit die hij nodig heeft, denk ik dan.😎

tdola

Arensman toch wel opvallend,  de deur is iig niet dicht naar visma. 1,5 jr geleden koos hij bewust voor ineos, terwijl toen tjv ook interesse had.

Met naderende pensioen gesink en kruijswijk (laatste jr later), zeker interessant als nederlander.

Yeez

Wout doet wat een hele trein doet. Schuift 4/5 keer op en maakt het af. Wat een klasbak

AWestie

Weer een fijn inkijkje in de coach Zeeman (en Wiegman) https://www.ad.nl/sport/topcoaches-sarina-wiegman-en-merijn-zeeman-zijn-bezeten-van-hun-vak-ik-heb-ook-gehuild-zeker-wel~a043ce0b/

kelderfan

quote WR: Wuyts; "Moederbedrijf in slechte papieren


Tussen vader Evenepoel en Lefevere is het water al langer te diep. Evenepoels contract loopt tot 2026. Kunnen de huidige sponsors de poen tot dat tijdstip storten? Mohawk, moederbedrijf van Quick-Step, leed in het vierde kwartaal een nettoverlies van 440 miljoen dollar.”

“Valt wielersponsoring nog met zo’n drainage te rijmen? In maart 2025 roept Lefevere zijn sponsors bijeen. Om klare wijn te schenken. Wie gaat nog door? Of valt het doek? Remco Evenepoel weet echt wel waarom hij zoveel weerbaarheid toont.”

Nog een vette vis voor de toekomst, dat wel.

Thurau
kelderfan
#658
quote WR: Wuyts; "Moederbedrijf in slechte papieren Tussen vader Evenepoel en Lefevere is het water...

Patrick zijn rol is een kleine in de sponsorsoap, alles draait om Bakala en het is duidelijk dat die zoekt naar een exit strategie. Evenepoel wegkapen kost ook na dit seizoen minstens 2 jaarsalarissen en dan praten we al over een miljoen of 8. De enige ploeg die dat kan betalen is INEOS of misschien Bora. Maar tegelijkertijd is Remco de manier om sponsors aan je te binden. Rijdt hij dit jaar een Tourpodium dan zullen de sponsors de periode tot en met 26 wel blijven schat ik in. Maar daarna kiest Evenepoel voor iets anders, dat weet ik zeker. De basis bij SQS is te dun qua geld en uiteindelijk bepaalt geld alles.

kelderfan
Thurau
#659
Patrick zijn rol is een kleine in de sponsorsoap, alles draait om Bakala en het is duidelijk dat die...

Je hebt een goed punt, maar toch blijft 't een vette vis en VLaB zal echt wel meedoen om die vis binnen te halen.

Thurau
kelderfan
#660
Je hebt een goed punt, maar toch blijft 't een vette vis en VLaB zal echt wel meedoen om die vis bin...

Ik vraag me dat echt af, met Cian is er al een keuze gemaakt voor een 3e kopman (op termijn) naast Jonas/Sepp voor de grote rondes. Daarnaast is intern de verwachting dat Nordhagen een sensatie kan worden in dat werk. Om dan nog Evenepoel te gaan halen? Nee, ik vermoed dat ze dat niet gaan proberen.

Yeez

Eigenlijk vanaf 2023 al zichtbaar en heijboer gaf het zelf al aan: de vlakkere tijdritten van tvl lijken minder en minder te worden (tdf 2023 vingegaard uitgezonderd). Materiaal cervelo ingehaald? Of andere redenen? Wel opvallend

AWestie

Wet van de remmende voorsprong en ook nieuwe talenten.

Barttej
Yeez
#662
Eigenlijk vanaf 2023 al zichtbaar en heijboer gaf het zelf al aan: de vlakkere tijdritten van tvl li...

Staan wel wat materiaalupdates klaar voor de tijdrit. 

kelderfan

Vuelta-winst van Kuss was geen toevalstreffer volgens Roglic: 'Sepp heeft net zoveel kans om te winnen als de rest' | Indeleiderstrui.nl;

Hopelijk zien wij Roglic weer terug bij VLaB na zijn uitstapje.

Wat Algarve betreft vallen Tratnik en Hagenes in positieve zin op. (Ik heb 't niet gezien)

Wat de dames betreft is Vos toch 't boegbeeld; want de dames met klimbenen hebben zich niet kunnen meten met de beste.

goldone123

kelderfan, ik denk eerder dat pogi naar VlaB komt ;P (niet srs)

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Tratnik is een beest. Als ik mn ogen dicht doe en naar hem luister hoor ik ook nog eens een Roglic op spraakwater 

kelderfan
Raul Alcala
#667
Tratnik is een beest. Als ik mn ogen dicht doe en naar hem luister hoor ik ook nog eens een Roglic o...

Gisteren was 't beestenboel. Wat denk je van vandaag. Het begint druilerig.

Ik hoop echt op de terugkeer, want dan worden er weer rondjes gewonnen.  

Thurau

"Ik hoop echt op de terugkeer, want dan worden er weer rondjes gewonnen."  

Alsof dat zonder Roglic onmogelijk is. Bijzondere logica weer.

Raul Alcala

Klopt Kelderfan. Roglic was een meester in het winnen van kleine rondjes. Zo eentje lijkt nu te ontberen. Maar terugkeren doet ie niet 

Thurau

Vingegaard won vorig jaar al Gran Camino, Baskenland en Dauphine. Lijkt me dus dat de stelling: Zonder Roglic winnen we geen rondjes als ploeg de prullenbak in kan. Tenzij het vertrouwen in Jonas zo laag is dat we hem onder de kwaliteiten van Roglic willen inschatten.

Raul Alcala

Vingegaard is idd geen koekenbakker. Hopelijk kan hij die erfenis van Primoz definitief overnemen. Ik heb wat last van luddevedu. Kelderfan ook denk ik

Laatst gewijzigd
AxVISMALAB

Voor de tech geeks die hier wellicht wat meer uit kunnen halen dan ik zelf haha:

https://escapecollective.com/spotted-visma-lease-a-bike-race-a-new-cervelo-p5-at-volta-algarve/

Thurau

Primoz mis ik ook. Maar het biedt ook weer kansen aan anderen. En ik denk dat een Jorgenson bv of een Tulettt ook rondjes kunnen winnen. Maar van Roglic was er maar 1. Dat is absoluut waar!

1 2 ... 27 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.