Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 105 ... 159 160
AWestie
Rahim Vlasblom
#600
Daar heb je als ploeg niet zoveel aan als ze in een ander shirt en zelfs op een andere fiets rijdt.&...

Van de week was het wel een Cervelo waar ze op reed, vandaag niet?

Rawolf

Was het niet toevallig een cervelo met blauwe paintjob? Dat lijkt de fietskleur voor de TDF te worden. 

kelderfan
Rawolf
#602
Was het niet toevallig een cervelo met blauwe paintjob? Dat lijkt de fietskleur voor de TDF te worde...

Ja en daar heeft de ploeg ook niks aan, want die kleur past u niet. Maar jouw clubje kwam ook niet boven het onkruid uit zo te zien.

AWestie

Ik zie eigenlijk alleen maar Anna op haar normale Cervelo op foto's van de organisatie 🤔

kelderfan

shit mijn favo valt net buiten de toptien in de proloog van de Tour de Suisse. Hij wordt helaas 11e. in de uitslag. Tulett en Staune-Mittet komen bij de beste topdertig.

goldone123
kelderfan
#605
shit mijn favo valt net buiten de toptien in de proloog van de Tour de Suisse. Hij wordt helaas 11e....

vind ik toch best netjes, ze zijn in iedergeval niet slecht al zegt dit niet super veel

mitchel_91

Geweldige prestatie van Matteo. Ik vraag me iets af. In het verleden heeft de ploeg de dauphine altijd gebruikt de puntjes op de i te zetten voor de Tour. Ze haalde wel altijd al een hoog niveau, kijkende naar de resultaten.

Zouden ze dat nu anders gedaan hebben met Matteo, aangezien ze vroegtijdig wisten dat Vingegaard er niet zou zijn? 

Of is het zoals in het verleden te verwachten dat Matteo ook nog "beter" gaat worden richting de Tour? 

Ik weet dat jullie het ook niet weten, maar wat is jullie gedachte? 

 

 

 

Laatst gewijzigd
Thurau
mitchel_91
#607
Geweldige prestatie van Matteo. Ik vraag me iets af. In het verleden heeft de ploeg de dauphine alti...

Ik denk niet dat ze precies wisten wat Matteo kon in het hooggebergte maar wat Heemskerk al eerder heeft bewezen met Jonas, hij kent het trucje om van een goede renner een top AK renner te maken. Komt volgens mij doordat zowel Jonas als Matteo precies opvolgen wat er in hun programma staat. Niet te weinig maar vooral niet teveel doen. Dit type renner past het best bij Visma Lab. Dat ze hem hier op hun best aan de start hebben staan met Vingegaard en diens situatie in het achterhoofd geloof ik niet in. Komt bij dat Matteo behalve het missen van Roubaix voor de rest een perfect seizoen kent, alles valt op zijn plek. Ik vermoed dat er nog meer rek op zit want zoals hij hier rond reed doet hij niet veel onder voor renners als een Almeida, maar 3 weken supergeconcentreerd rondrijden voor een AK is nog andere koek. Ik hoop dat Jonas het redt en Matteo in diens schaduw juist gaat presteren voor bv de Witte trui.

Rawolf
Rawolf
#602
Was het niet toevallig een cervelo met blauwe paintjob? Dat lijkt de fietskleur voor de TDF te worde...

Schijnbaar worden de tenues in de Tour ook blauw. 

50% van de ploegen in de tour met een blauw tenue. Bijzondere keuze om in die eenheidsworst mee te gaan?? 


Weeris wat anders dan dat dromenland van vorig jaar. 

Fanny

Prachtige prestatie van het gehele nog overgebleven Visma Lab team van slechts 4 renners met een geweldige Jorgenson als kopman. Zo jammer dat hij de sprint niet kon winnen en slechts luttele seconden verwijderd was van de eindwinst.

Indien Jorgenson zo doorgaat dan zie ik hem ook goed presteren in de 3 grote ronden en zal dan de medekopman worden van Jonas. Kuss mag dan weer knechten voor de kopman en voor de grote hoge bergetappes gaan.

Jammer dat Jorgenson niet deze Dauphiné won maar ik ben ook blij dat onze ex Jumbo Visma renner Roglic uiteindelijk met moeite deze koers pakte. Daar kan ik als Visma Lab fan en eveneens Roglic fan vrede mee hebben.

Trouwens Bouwman deed het vandaag ook goed als op het laatst invallende knecht in deze Dauphiné voor zowel Jorgenson als Benoot door nog in het kleine overgebleven peloton te zitten voor genoemde renners tot aan de voet van de laatste berg. Dit ondanks zware koniginnenetappe van gisteren waar Bouwman lang (tactisch) in de aanval was.

Al met al een prachtige week voor Visma Lab ondanks enkele vervelende valpartijen van Van Baarle en Kruijswijk.

Verder hoop ik dat ze niet in zee gaan Yates en Zingle maar er voor kiezen jonge goede development renners naar de WT top te brengen. En als het kan met NL renners.

Er zullen dan waarschijnlijk een handvol renners moeten vertrekken waarvan ik hoop dat o.a. mijn favoriete renner Bouwman bij Visma Lab blijft en dus verlengd. 

goldone123
Fanny
#610
Prachtige prestatie van het gehele nog overgebleven Visma Lab team van slechts 4 renners met een gew...

Ze brengen er al 4 over dat wat te veel van het goeie.

Thurau
Fanny
#610
Prachtige prestatie van het gehele nog overgebleven Visma Lab team van slechts 4 renners met een gew...

Waarom niet en/en? Je kunt beide doen en dat bewijzen ze ook, volgend jaar zal het aantal nederlandse renners welliswaar kleiner zijn maar dat komt ook door de kleine vijver, in het gunstigste geval verlengen Vader en de van Dijkes en kom je op 10 nederlanders waarvan er 7 25 jaar zijn of jonger dus een goede leeftijdsopbouw. Vanuit het development team is de aanwas zelfs gigantisch te noemen. In 2025 zijn dat er minimaal 7 en met de broers erbij 9, of te wel 1/3 a 1/4 van je complete team is eigen kweek. Zie graag nederlands talent bij de ploeg maar die moeten er wel zijn en die kunnen ook voor DSM/Firmenich kiezen. Ik zou zeggen, zet de huidige strategie voort en blijf je ook aan de bovenkant en op zwakke plekken versterken, Zingle is een heuvelpuncher en die hebben ze te weinig en Yates is een man met veel ervaring en een bewezen waarde voor AK en als superluitenant inzetbaar. Koen zie ik overigens vertrekken wat ik jammer vindt maar ik proef bij hem de wens om iets meer voor zichzelf te gaan. Dat is logisch na zo een lange periode bij de ploeg.

AWestie
Rawolf
#609
Schijnbaar worden de tenues in de Tour ook blauw.  50% van de ploegen in de tour met een blauw...

Het enige vermoeden daartoe is al ontkend, dus waar doel je op? Het wordt normaal gesproken weer iets grijszwarts met vooral gele accenten 

Rawolf
AWestie
#613
Het enige vermoeden daartoe is al ontkend, dus waar doel je op? Het wordt normaal gesproken weer iet...

door wie? dat heb ik even gemist!

tdola

Op telegraaf.nl wordt gemeld door niermann dat kooij geen plan ri tour is, en eerder natuurlijk al gezegd dat uijtdebroeks ook niet voor planning tour staat.

Lijkt zeker:

Jorgensen, benoot, kuss, laporte, tratnik. 

Als fit: vingegaard en van aert. 

Optie daarna: kelderman (bouwman, gesink, lemmen, tulett denk deze 4 als meest wrs knechten/vrijbuiters).

Stel dat zowel van aert en vingegaard t niet halen, dan zou ik toch denken dat kooij alsnog in beeld komt.

Thurau
tdola
#615
Op telegraaf.nl wordt gemeld door niermann dat kooij geen plan ri tour is, en eerder natuurlijk al g...

Als er voor Kooij geen paln richting Tour is kun je er vergif op innemen dat Jonas en Wout beiden in de Tourploeg zitten. Voor wat betreft de rest is de invulling dan relatief simpel: Jorgenson, Kuss, Laporte, Benoot, Tratnik en Kelderman.

Adrianus en Patrick

dan gaan Laporte Wilco en Jantje T het zwaar krijgen. al het valkke werk zal op hun nek komen.

S. Morgenstern

Wilco? Volgens mij komen vijf van de acht renners uit de klassieke kern, dus zie ik weinig aanleiding om het vlakke werk als probleem gebied te zien.

AWestie
Rawolf
#614
door wie? dat heb ik even gemist!

Het gerucht werd op WF met een dikke kruis gepresenteerd, dat zegt toch al genoeg?

Poeksel

Volgend jaar winnen we de Tour met hulp van Dylan van Baarle! #pfp

Yeez

@awestie dat ging over de foto van dat desbetreffende tenue. Daar werd aangegeven dat dit niet het tdf tenue was, niet dat het tdf tenue geen blauw bevat. Inmiddels rijdt. benoot ook al op de blauwe cervelo rond

Yeez

Kopmannen (Kelderman, Tulett & Uijtdebroeks) oogden scherp in Zwitserland. Heel benieuwd de komende week

kelderfan

Ja, Kelderman zag er zeker goed uit, maar ook Gesink heeft veel werk gedaan in zijn rol dan. Ik ben benieuwd naar de komende ritten en hoe 't gaat met deze mannen.

Bij de NG ronde van Italie heeft Tijmen Graat zich weer hervonden en brengt 't team thuis. Opvallend dat snelle Matthew Brennan 't zo goed doet ook in bergritten. Morgen eindigt 't bergop en dan moeten de klimmers aan de bak met Graat, Nordhagen en Huising.

Landeirovic
kelderfan
#623
Ja, Kelderman zag er zeker goed uit, maar ook Gesink heeft veel werk gedaan in zijn rol dan. Ik ben...

Er is nog geen bergrit geweest?

Raul Alcala

Waarom rijdt Kooij zo lang geen koersen?

1 2 ... 105 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.