Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 106 ... 162 163
S. Morgenstern

ZLM zal te vroeg zijn gekomen na zijn ziek uitstappen in de Giro, dus hervat hij na een maand komende woensdag in België?

Raul Alcala

Ah ok, dat scheelt weer als hij woensdag weer gaat koersen

Landeirovic

Gloag staat op de voorlopige startlijst van het NC UK samen met Tullett. Zal de comeback worden van Gloag dan

Yeez

Zetten ze niet alle profs daar op?

Landeirovic

Hoe bedoel je? Dat alle ploegen hun profs er op zetten of dat Visma hun profs erop zetten? Zou me beetje dwaas lijken om er een prof op te zetten als je toch weet dat die niet gaat kunnen deelnemen. Die inschrijvingen in kampioenschappen gaan meestal pas open 1 maand voor de start.

Yeez

De bond

Landeirovic

Nee je moet u als renner zelf ervoor inschrijven.

Yeez

Oke dan is het veelbelovend. Zie inderdaad de yates broers bijv niet staan

kelderfan

Pauline Ferrand-Prévot to leave Ineos for Visma-Lease a Bike as she eyes road return.

kelderfan

In Zwitserland gaan enkele mannen op zoek naar de laatste prikkel voor de Ronde van Frankrijk, die eind juni in Florence start. Kelderman en Tulett hopen daar nog deel van uit te gaan maken, 

BraboCycling

Tulett gaan ze echt niet opstellen in de Tour.

 

in België geen Mick helaas. Kooij met affini tosh colby vermote en Per

Yeez

Van belle ziek afgehaakt, daardoor met 6 tov de voorlopige startlijst. Mick wordt vervangen door vermote. Jammer dat mick het toch niet gehaald heeft. Nk dan maar

Raul Alcala

Ze konden toch wel een 7de renner fixen, pfff

Cycling

Van Belle was de 5e dag van ZLM ook al niet meer gestart. 

Yeez

Fout vd ploeg. Mick start wel. 7 renners en vermote die van belle vervangt

BraboCycling

Mick nu wel toegevoegd inderdaad. Goed nieuws! 

Raul Alcala

Top

kelderfan
Raul Alcala
#642
Top

Is 't niet toppie, maar goed dat zij toch met 7 renners starten en Kooij mag zich laten zien.

AWestie

Ik vind het bijna jammer dat ze alsnog met een complete selectie starten, ik had net weer eens zin in je repeterende plaat over de grootte van het team @Kelderfan.

Yeez

Onnodig

Raul Alcala

Die Herregodts he

Yeez

Kuss is trouwens in andorra, niet in tignes. Maak mezelf daar trouwens totaal geen zorgen over. Viel in 2022 2 weken voor de tour uit met covid. Wie reed er een dijk van een tour? Juist ja. Gaat er altijd staan in de bergritten. Jorgenson kort houden naast vingegaard en kuss weer als trouwe superknecht in de bergen die verder kan sparen

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Heel zwakke prestatie van Visma in de 1e bergrit in de Giro. Niemand in de top 10 en de 10e kwam binnen op 1:28 van Widar

Yeez

Apart, want nordhagen reed oa widar nog op een hoop in isard.

uijtdebroeks en tulett ogen zeer goed in Zwitserland. Heel alert en sterk in de reactie. Mooi om te zien

AWestie

Ik weet dat hij Nys in zijn wiel had, maar toen ik op 200 meter Kelderman als eerste door de bocht zag gaan kraaide ik een vreugdekreetje

1 2 ... 106 ... 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.