Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 107 ... 169 170
Cen Morawec

Wilco is terug! Wat een prachtig sprint van de Nederlands kopman.

 

Poeksel

Ja, mooi. Hoeveelste top tien voor hem nou?

AWestie
Poeksel
Ja, mooi. Hoeveelste top tien voor hem nou?

149. Ik denk dat we deze week nog wel een jubileum kunnen vieren en hoop dat daarna de statistiek gebroken wordt.

kelderfan

Ja, dat was een mooie poging van Wilco; jammer iets te vroeg aangegaan.

Verder een goeie actie van Valter om zijn kopmannen goed af te zetten. Tullett en Uytdebroeks attent voorin gekoerst.

kelderfan
AWestie
Ik vind het bijna jammer dat ze alsnog met een complete selectie starten, ik had net weer eens zin i...

Nou vertel wat is voor jou een complete selectie. Nu al 6 nieuwelingen geteld. 

Yeez

Kan een mooie week worden hier. Yates wmb topfavoriet voor de einzege. Koerst tot nu toe weer ouderwets sterk, maar de ambitie (eindpodium) kan weleens realistisch worden

Laatst gewijzigd
Poeksel

Kelderman doet het sowieso altijd wel goed in Zwitserland, ook in de Ronde van Romandië.

Fanny

Kelderman mag alleen dan niet meer vallen 😃

kelderfan
Fanny
Kelderman mag alleen dan niet meer vallen 😃

Dat wil ik niet horen of zien. Er is al genoeg gevallen binnen de ploeg.  Oh, sorry de killerbees. Trouwens wie heeft Wouter gemist. Ja, die Wouter die vandaag 2e. wordt in de Giro NG.

Laatst gewijzigd
goldone123

wie weet ben tullet als verassing ben benieuwd echt zo'n type vingegaard/kruiswijk

Yeez

Vingegaard en Kruijswijk zijn nu niet bepaald dezelfde types ;)

Cen Morawec

Volgens mij morgen weer een mooie overwinning voor Visma. 

Deze etappe is Uijdebroeks op lijf geschreven.

S. Morgenstern

Erkende winnaar Uijtdebroeks ja?

Yeez

Ik zou het wel leuk vinden als kelderman de trui kan pakken. Verwacht zelf een sprint van een paar renners. Steiltegraad is niet je van het, al hangt dat natuurlijk altijd af vh koersverloop 

Landeirovic
Yeez
Ik zou het wel leuk vinden als kelderman de trui kan pakken. Verwacht zelf een sprint van een paar r...

Steiltegraad misschien niet maar de kaap van de 2000m grens is vaak een extra factor

Yeez

zal ook zeker meespelen inderdaad 

Cen Morawec
S. Morgenstern
Erkende winnaar Uijtdebroeks ja?

Cian heeft al twee zulke etappes in Tour d Avenir gewonnen!

S. Morgenstern

Deden Yates en co toen ook mee? Mooi hoor om bij de beloften te winnen, daar niet van, maar dat maakt iemand tussen de profs nog geen winnaar. Daar heb je met veel meer renners van jou niveau wapens nodig om te winnen (vraag maar aan Kelderman) en voorlopig lijkt Uijtdebroeks die nog niet te hebben.

Raul Alcala

Tulett heeft ook een leuk sprintje

De Zeboe van de Zoncolan

Belgische media melden dat Campenaerts weer terugkeert.

AWestie
De Zeboe van de Zoncolan
Belgische media melden dat Campenaerts weer terugkeert.

Handig met linkje

ik word niet heel warm van deze aankoop, plus dat zou ook betekenen dat er nog minder verlengers zijn.

Landeirovic

https://www.hln.be/wielrennen/ook-soudal-quick-step-en-ineos-wilden-hem-er-graag-bij-maar-victor-campenaerts-is-op-weg-naar-visma-lease-a-bike~af59413f/

Landeirovic

Een contract van 3 jaar voor iemand die in oktober 33 wordt vind ik wel fors

Robertje

Mooie upgrade van Vermote

Cycling

Ik zie Campenaerts ook als een sterke vervanger van Vermote. Wat ik me wel steeds meer afvraag is of de Van Dijke's wel gaan verlengen. 

1 2 ... 107 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.