Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 108 ... 159 160
Cycling

@Landeirovic 3 jaar voor een 32 jarige is op zich niet lang. Het ligt ook aan de rol van Campenaerts bij VLaB. Dit zal vooral als knecht zijn en waarschijnlijk ook begeleiden van jonge renners. 

Robertje

Hoop dat beide van Dijkes en Vader verlengen. De overige renners zonder contract zullen vertrekken denk ik (Gesink stopt - Tratnik, Bouwman, Vermote en Hessman geen verlenging)

Landeirovic

Ik vind 3 jaar voor iemand die 33 is als hij in de ploeg zit wel veel. Ook vraag ik me af of er nog veel marge op zit. Rijdt al lang rond in het peloton. In denk dat er betere alternatieven waren voor Visma. Maar wel iemand die goed is voor het 1e uur op kop te rijden! Vervanger voor Affini? Of heeft die nog een contract? Weet ik niet van buiten.

kelderfan
Robertje
#677
Hoop dat beide van Dijkes en Vader verlengen. De overige renners zonder contract zullen vertrekken d...

Met de Van Dijkes kan ik echt wel leven, maar Vader zou inruilen voor Koen Bouwman. Hij en Tulett zijn de aanvallende jongens en in sommige koersen belangrijk.

AWestie

Mijn mening iets meer bijgesteld, maar ik heb misschien persoonlijk ook gewoon niet heel veel met VocSnor.

Mogelijk leggen de Van Dijkes al hun opties goed naast elkaar (hun goed recht natuurlijk), want het zijn volgens mij gewoon jongens die goed in de markt liggen.

Laatst gewijzigd
Robertje

In het gedeelde artikel van HLN staat ook dat Campi zich meer wilt richten op een knechtrol in grote rondes (naast zijn focus op het voorjaar). Affini heeft nog een contract t/m 2026, dus geen vervanger van hem. Wel zelfde soort renner, maar denk dat je er daar ook wel een paar van kan gebruiken als Visma zijnde.

kelderfan
AWestie
#671
Handig met linkje ik word niet heel warm van deze aankoop, plus dat zou ook betekenen dat er nog mi...

Ja het is een kwestie van 7 nieuwelingen en de Van Dijkes. Hoever kom je dan met je telsom.

Thurau

Prima aanwinst! Als je kijkt naar de leeftijdsopbouw binnen de ploeg moet je ook een paar dertigers hebben en Victor is bovendien een upgrade weer over Vermote. Kan in de klassiekers erg belangrijk zijn voor de kopmannen en is nerd genoeg voor de aanpak van Heijboer en Co.

kelderfan

Victor Campenaerts lijkt de verrassing van 't jaar. Komen er toch nog renners terug. Naast Affini eenn 2e. trekpaard dat had ik niet zien aankomen.

Glorious

Hopenlijk 30 renners iig, elk jaar ellende met bepaalde opstellingen, Hofstede en nu ook Vermote zouden vaste reserves zijn, maar moeten overal gaten opvullen.  S. Yates, capenaerts, Zingle, jonge gasten erbij, mooi man. Al heb ik altijd de hoop dat ze Bettiol halen maarja. Op naar de Tour!

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wat ik ook lees is, dat Campenaerts met De Lie 't samen goed doen. Zijn de Killerbees achter de schermen bezig met Arnaud De Lie, want dat is wel een leuk visje om binnen te hengelen.

BraboCycling
kelderfan
#686
Wat ik ook lees is, dat Campenaerts met De Lie 't samen goed doen. Zijn de Killerbees achter de sche...

Als je net zoveel moeite hebt gedaan om Kooij te verlengen, moet je niet nu De Lie halen 

Landeirovic
kelderfan
#686
Wat ik ook lees is, dat Campenaerts met De Lie 't samen goed doen. Zijn de Killerbees achter de sche...

Als je van elke renner zijn vriendjes ook gaat halen dan wordt het wat belachelijk he...

Robert

Zolang het niet ten koste gaat van de van Dijkes, vind ik het prima. 

Yeez

Zal niet ten koste gaan. De ploeg zal uiteraard graag verder willen met ze. Maar heb weleens het idee dat iedereen hier denkt dat elke renner ook klakkeloos verlengd. Kan mezelf voorstellen dat ze om zich heen zullen kijken

Robertje

Denk dat de knechten/talenten van Visma ook wel eens overschat worden. Over Oomen werd bijvoorbeeld ook gezegd dat hij weg MOEST bij Jumbo zodat hij dan meer kansen zou krijgen. Tot nu toe heeft hij bij zijn nieuwe ploeg ook alleen nog maar geknecht. Denk dat de van Dijkes ook niet zomaar in elke koers een vrije rol / kopmanschap zouden krijgen bij een nieuwe ploeg. Misschien wel bij een proconti ploeg, maar daar zal niet hun ambitie liggen.

Yeez

Oomen moest ook weg

kelderfan
BraboCycling
#687
Als je net zoveel moeite hebt gedaan om Kooij te verlengen, moet je niet nu De Lie halen 

Moet niet hoor; hij ligt voorlopig nog vast. Lotto heeft trouwens al moeite met 't afscheid van Victor. Er was iets met de budgetten van Lotto. Voor mij had de ploeg beter Florian Vermeersch kunnen binnenhalen.

kelderfan
Yeez
#692
Oomen moest ook weg

Klopt dat jij de naam van Thymen hebt laten vallen.

Cen Morawec

Wat jammer voor Wilco. Hij heeft altijd zoveel pech! 

Yeez

@kelderfan was een grapje kerel rustig.

wat zuur voor wilco. Zelfs als die er niks aan kan doen valt die

Cen Morawec

Zonder hulp en steun kon ook Cian niets doen. Helaas. Wat had er kunnen gebeuren als Wilco op de fiets was gebleven?

Yeez

Dan zou ik zeggen dat die bij almeida en skjelmose finisht als hij nu al vlak achter dat groep van cian zit. Geweldige klim gereden

kelderfan
Yeez
#696
@kelderfan was een grapje kerel rustig. wat zuur voor wilco. Zelfs als die er niks aan kan doen val...

ok helemaal; alhoewel Kelderman weer onderuit met dank aan Del Torro. Dat is echt balen.

kraamhol

Wel een baas gewoon hoor, kellie, wat een karakter. Podium in swiss gaat nog wel lukken denk ik.

1 2 ... 108 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.