Ik vind 3 jaar voor iemand die 33 is als hij in de ploeg zit wel veel. Ook vraag ik me af of er nog veel marge op zit. Rijdt al lang rond in het peloton. In denk dat er betere alternatieven waren voor Visma. Maar wel iemand die goed is voor het 1e uur op kop te rijden! Vervanger voor Affini? Of heeft die nog een contract? Weet ik niet van buiten.
In het gedeelde artikel van HLN staat ook dat Campi zich meer wilt richten op een knechtrol in grote rondes (naast zijn focus op het voorjaar). Affini heeft nog een contract t/m 2026, dus geen vervanger van hem. Wel zelfde soort renner, maar denk dat je er daar ook wel een paar van kan gebruiken als Visma zijnde.
Hopenlijk 30 renners iig, elk jaar ellende met bepaalde opstellingen, Hofstede en nu ook Vermote zouden vaste reserves zijn, maar moeten overal gaten opvullen. S. Yates, capenaerts, Zingle, jonge gasten erbij, mooi man. Al heb ik altijd de hoop dat ze Bettiol halen maarja. Op naar de Tour!
Denk dat de knechten/talenten van Visma ook wel eens overschat worden. Over Oomen werd bijvoorbeeld ook gezegd dat hij weg MOEST bij Jumbo zodat hij dan meer kansen zou krijgen. Tot nu toe heeft hij bij zijn nieuwe ploeg ook alleen nog maar geknecht. Denk dat de van Dijkes ook niet zomaar in elke koers een vrije rol / kopmanschap zouden krijgen bij een nieuwe ploeg. Misschien wel bij een proconti ploeg, maar daar zal niet hun ambitie liggen.
Moet niet hoor; hij ligt voorlopig nog vast. Lotto heeft trouwens al moeite met 't afscheid van Victor. Er was iets met de budgetten van Lotto. Voor mij had de ploeg beter Florian Vermeersch kunnen binnenhalen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.