Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 109 ... 164 165
Yeez

Bernal pakken zie ik ook wel gebeuren. Maar almeida en skjelmose (ook tijdrijders) wordt nu lastig. Zonde

BraboCycling

Vind het vooral slecht te verkroppen dat Del Toro eerst Kelderman mee onderuit sleurt en vervolgens ervoor zorgt dat Almeida en Yates verder weg rijden. Wat een kut streek van UAE

Landeirovic

Het is inderdaad een heel jammer voorval. Del Toro die absoluut niet Kelderman mee onderuit had willen halen maar het een dom ongeluk is van zijn jonge jeugdigheid. Is 20 jaar en het is zijn 1e echte seizoen in Europa.  Kelderman deed wel een heel sterke klim inderdaad.

Mag ik wel zeggen dat ze beiden tegelijk recht stonden en dat Del Toro is kunnen terugkeren door behulp van Fisher Black die gelost was en zo terug kwam. Eigenlijk had ik wel een Tulett, STM of Valter verwacht die ofwel nog in het peloton zouden zitten of in het groepje van FFB. Nu had Kelderman helemaal geen hulp in tegenstelling tot Del Toro. Want had 1 van die 3 renners er gezeten hadden ze hun perfect kunnen laten uitzakken.

Landeirovic

Het is inderdaad een heel jammer voorval. Del Toro die absoluut niet Kelderman mee onderuit had willen halen maar het een dom ongeluk is van zijn jonge jeugdigheid. Is 20 jaar en het is zijn 1e echte seizoen in Europa.  Kelderman deed wel een heel sterke klim inderdaad.

Mag ik wel zeggen dat ze beiden tegelijk recht stonden en dat Del Toro is kunnen terugkeren door behulp van Fisher Black die gelost was en zo terug kwam. Eigenlijk had ik wel een Tulett, STM of Valter verwacht die ofwel nog in het peloton zouden zitten of in het groepje van FFB. Nu had Kelderman helemaal geen hulp in tegenstelling tot Del Toro. Want had 1 van die 3 renners er gezeten hadden ze hun perfect kunnen laten uitzakken.

Landeirovic

Het is inderdaad een heel jammer voorval. Del Toro die absoluut niet Kelderman mee onderuit had willen halen maar het een dom ongeluk is van zijn jonge jeugdigheid. Is 20 jaar en het is zijn 1e echte seizoen in Europa.  Kelderman deed wel een heel sterke klim inderdaad.

Mag ik wel zeggen dat ze beiden tegelijk recht stonden en dat Del Toro is kunnen terugkeren door behulp van Fisher Black die gelost was en zo terug kwam. Eigenlijk had ik wel een Tulett, STM of Valter verwacht die ofwel nog in het peloton zouden zitten of in het groepje van FFB. Nu had Kelderman helemaal geen hulp in tegenstelling tot Del Toro. Want had 1 van die 3 renners er gezeten hadden ze hun perfect kunnen laten uitzakken.

kraamhol
Landeirovic
#705
Het is inderdaad een heel jammer voorval. Del Toro die absoluut niet Kelderman mee onderuit had will...

Ze hebben gewoon oortjes. Kel zal het niet nodig hebben gevonden dat bv een tulet zich zou laten terugzakken, of ui. Zeker als je ziet hoe snel ie de klim alsnog deed. In een vallei zou het anders zijn.

tdola

Out: gesink, 

Niet verlengd so far: bouwman, hessman, tratnik, vader, vermote, mick van dijke en Tim van dijke.

 

Nieuw: brennan, graat, huising, nordhagen.

Mgl/wrs nieuw zingle en Campenaerts. 

Gerucht: s. Yates

Opties verlengen (max 3 wrs): 2x van dijke, vader, bouwman, vermote. (In volgorde wrs wat mij betreft).

Zeker met meer jonkies (minder belastbaar) in selecties lijkt me 29 of 30 renners ipv 28 meer waarschijnlijk.

ik hoop net als velen hier dat de van dijkes verlengen iig.

 

De Zeboe van de Zoncolan

Fucking Kelderman moet gewoon leren sturen!

 

Toch Landeirovic?

Yeez

@Landeirovic dat ze beiden tegelijk onderweg waren is nooit in beeld geweest. 1e beeld was del toro die in het wiel van ffb zat (die al gelost was). Voor hetzelfde geldt (en dat lijkt me waarschijnlijker aan het gat te zien) heeft wilco daar nog 10 sec langer gestaan

enige wat kelderman mijn inziens beter kon doen was uitklikken uit zijn pedalen, maar niet iedereen heeft die reactie. dan had hij gewoon stil gestaan ipv heel knullig over del toro heengegaan 

AWestie

Misschien was er iets mis met Kelderman zijn fiets waardoor hij later dan Del Toro zijn weg kon vervolgen? Juist op zo'n open berg had het echt wel gescheeld als hij even mee op de fietsendrager van iemand mee was geweest. Ik kon niet scherp zien wie er nog waren, maar in ieder geval Tulett. Zeker als je ziet dat die uit het klassement gekukeld is had hij nog iets meer nuttig werk kunnen doen.

Dat Uijtdebroeks niet meteen mee is met een springveer als Skjelmose is te begrijpen, maar Cian heeft echt nul versnelling in de benen hé. Zelfs bij de finishlijn knijp ik hem nog geregeld omdat die jongen een gat laat vallen.

Landeirovic
De Zeboe van de Zoncolan
#708
Fucking Kelderman moet gewoon leren sturen!   Toch Landeirovic?

Ja was mijn fout, omdat de beelden niet duidelijk waren en de commentator eerst zei dat Kelderman het wiel aantikte. In liveblog kan je geen reacties verwijderen.

Thurau
tdola
#707
Out: gesink,  Niet verlengd so far: bouwman, hessman, tratnik, vader, vermote, mick van dijke...

Met Zingle en Campenaerts erbij zit de ploeg voor volgend jaar op 26, laten we aannemen dat S. Yates er dan nog bijkomt en de broers verlengen kom je al op 29 en ik vermoed dat de ploeg nog 1 plekje wil openhouden voor een renner die zich mogelijk sneller dan verwacht ontwikkeld bij het Dev. team. Meer renners dan dit en vorige jaren lijkt idd een prioriteit vanwege de talrijke jonkies aan boord.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gezien het tempo wat Kelderman kon ontwikkelen op de slotklim lijkt het me sterk dat hij tegelijk met Del Toro weer onderweg kon, dan had hij echt wel in zijn wiel gezeten.

Yeez

Hij is een stuk later vertrokken lees ik op twitter. Ketting lag eraf

Cycling

@Awestie We weten zelfs niet of Tulett Kelderman geholpen dan wel geprobeerd heeft te helpen. Kelderman kwam pas heel laat in beeld na zijn val. Enige wat we weten is dat Tulett heel veel tijd verloren heeft in deze etappe 

Laatst gewijzigd
Cycling

@Yeez Dit toont nog maar eens aan hoe sterk Kelderman was vandaag.

Laatst gewijzigd
Yeez

@cycling tulett zat nog in de groep tot de versnelling van uae. Niet laten uitzakken dus

Cycling

Helaas vertrekken de Van Dijke's. Nu wel benieuwd wie het komend jaar de sprint voor Kooij gaat aantrekken.

Yeez

Zingle komt aardig in de buurt qua profiel en wellicht nog iets meer potentie. 

AWestie

Voor een sprintaantrekker bedoel je, @Yeez? Of in het algemeen?

Yeez

In het algemeen. Tijdritje, snel, wellicht wat meer punch, bergop goed. Kan ook hier en daar een rol als leadout vertolken

AWestie

Daar kan ik in komen. Ik vind het alleen wel wat jammer dat de beoogde wagonnetjes voor Kooij vertrekken. Die jongen verdient - ook al kan hij het allemaal zelf - één hele dikke snelle kont om het hele jaar achter te schuilen.

Yeez

Mee eens. Sowieso een gemis voor de ploeg dat de van dijkes ergens anders gaan kijken. Om met de woorden van magarin te spreken: schandalig!! 

tdola

Zeer jammer dat van dijkes vertrekken....wrs financieel icm meer vrijheid doorslag gegeven. Echt jammer...

 

26 renners (+yates?), benieuwd wie er dan nog wel verlengd of evt aangetrokken wordt, maar daarvoor hebben we nog een paar maanden.

Laporte en affini kunnen dikke kont van kooij zijn onder andere. 

kelderfan
Yeez
#723
Mee eens. Sowieso een gemis voor de ploeg dat de van dijkes ergens anders gaan kijken. Om met de woo...

Je liet al eerder doorschemeren. Maar 't lijkt nu een feit en de reden dat zij jongens Campenaerts binnenhalen. Het is jammer maar er zijn gelukkig nog goede renners op de markt.

1 2 ... 109 ... 164 165

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.