Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 12 ... 85 86
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Want jij weet precies wanneer Lennard deze beslissing genomen heeft? En dan nog zullen ze echt wel bij de ploeg weten wat ze nodig hebben om het seizoen goed door te komen. Ik hoef niets goed te praten want ik en ook jij niet hebben enig invloed op beslissingen die ze bij de ploeg nemen. En verder doe je alsof het een rampjaar is geweest omdat de ploeg te weinig renners heeft. Je werpt elk jaar dit op als een enorm groot probleem en is het eigenlijk nooit geweest. 

Thurau
kelderfan
#275
Mijn advies is en blijft gratis en ik lees ja, dat jij 't weer goed praat. Dat van Hofstede weten d...

Dat je problemen hebt met begrijpend lezen moet je niet op rahimns gaan afreageren. Hij schetst duidelijk de situatie en jij voorziet weer Armageddon. 

De Zeboe van de Zoncolan

Ze hebben onlangs Uijtdebroeks nog toegevoegd, dus het stoppen van Hofstede hoeft geen probleem te zijn.

Zeker gezien het feit dat de halve ploeg afgelopen jaar nog geen 50 koersdagen had.

kelderfan

Quote: "En verder doe je alsof het een rampjaar is geweest."

Een boerenjaar is een rampjaar? Het afgelopen seizoen is echt goed gegaan en boven verwachting.

Ik heb toch nergens aangegeven dat 't jaar rampzalig is geweest.

En met Uijtdebroeks erbij is 't zeker een goed team gebleven; alleen jammer dat de ondersteuning een stuk minder is voor 2024. Daarom mijn vraag: "Hoe verder."

Bij de dames is 't een stuk minder en start de ploeg opnieuw.

Dat zij in de TDU starten vind ik dan weer een positief signaal.

kelderfan

@De Zeboe van de Zoncolan

Ja met Uijtdebroeks is er zeker een groot talent binnengehaald. Hij kan echter Roglic niet doen vergeten.

Robert

Vooral nu geen noodaankoop doen. Buiten de WT wedstrijden kunnen ze ook een beroep doen op renners van het development team.

En anders toch maar 1 of meerdere renners doorschuiven van het development team die eigenlijk pas 2025 zouden komen.

Adrianus en Patrick

Postlberger maar halen als vervanger van Hofstede, lijkt me een versterking en zal gezien z'n situatie geen hoge eisen stellen qua programma of salaris

AWestie

bericht weggehaald 

Laatst gewijzigd
Glorious

Het zou al met al lekker zijn als Visma 2 renners erbij had gehad, gewoon hoe het voelt. 

wieler4live

Progamma Lemmen:

TDU

Catalonië 

Baskenland 

Zwitserland 

Bron : indeleiderstrui.nl 

tdola

Om duidelijker te zijn, dit is niet hele programma lemmen, maar deze koersen staan iig op programma als ik t goed lees in artikel. Iig mooie koersen voor hem. Leuk stuk om te lezen, wellicht is lemmen wel de opvolger als team speler van een van emden bijv.

 

Over stoppen van hofstede, denk als dat eerder geweten was, dat misschien lars boven niet vertrokken was maar contract had gekregen.

@glorious

Idd

 

 

AWestie

Van wat ik mij kan herinneren waren de gebroeders Roodhooft al heel vroeg met het benaderen van Lars, dus dan hadden ze wel heel ver in de toekomst moeten kijken.

Poeksel

Zou die Anze Lanisek interesse hebben om te gaan wielrennen? 

Poeksel

https://www.youtube.com/watch?v=ITQ4fY6rqFU

Net de preview van Lantern Rouge over Visma-Lab bekeken/beluisterd. Paar punten:

Jorg/Tull/Uijt zullen de overwinningen van Roglic in 2024 nog niet vervangen, maar wellicht in 2025 wel.
Uitgaande transfers en gestopten: alleen Roglic en Van Hooijdonk zullen worden gemist. De laatste was heel belangrijk in veel overwinningen van de ploeg. Affini en de broers Van Dijke kunnen proberen zijn rol over te nemen.

De publieke perceptie is een relatief zwak punt, o.a. door onhandige uitspraken van Plugge en b.v. het incident Roglic/Wright (en wat erover werd gepubliceerd).

En natuurlijk voorspellingen over wie waar gaat winnen en hoeveel WT-overwinningen er totaal komen.

AxVISMALAB

Erg benieuwd naar de (vlakke) tijdritten komend jaar. Op de socials is te zien dat ze daar op de wielerbaan al flink mee bezig zijn deze winter (het lijkt in samenwerking met Aerocoach te zijn). Eerder al een post van Tratnik en gister ook van Valter. Heijboer had na het EK tijdrijden vorig jaar natuurlijk al aangeven dat ze hier weer een stap in moesten gaan zetten en dat ze daar de winter voor gingen gebruiken.

Ben benieuwd met welke nieuwe innovaties ze komen of dat ze gewoon in het algemeen alle renners meer gaan laten trainen op de tijdritfiets om zo de ontwikkeling te stimuleren. Zou ook een combinatie van beide kunnen zijn natuurlijk. Wanneer staat de eerste tijdrit gepland voor Visma | LAB, is dat in Gram Camino? Of UAE tour wellicht? 

TVL

Algarve normaal met oa wout

AxVISMALAB
TVL
#291
Algarve normaal met oa wout

@TVL idd ja, top! 

kelderfan

Begrijp ik 't goed, dat 't team toch nog op zoek is? naar een vervanger van Lennard Hofstede.

TVL

.

Laatst gewijzigd
Cycling

@Kelderfan graag aangeven waar je informatie vandaan haalt 

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@cycling in de podcast van WF werd dit gemeld. Ze hebben al wat renners getest.

TVL

Kooij:

almeria

uae

pn

msr

gw

giro

 

gok dat daar wellicht de panne nog bijkomt voor Kooij

affini doet de giro. Tratnik doet giro en tour. Bron: https://www.teamvismaleaseabike.nl/interview/nieuws/kooij-gaat-bij-debuut-in-giro-ditalia-voor-etappezeges-en-wil-zich-tonen-in-voorjaarsklassiekers/

 

mitchel_91

Dan is de Giro ploeg op 1 renner na bekend. Of ik moet die persoon over het hoofd hebben gezien. Maar in mijn beleving zijn deze 7 bevestigd:
Van Aert, Kooij, Cian, Gesink, Tratnik, Affini, Kelderman. 

 

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Laatste plekje zal wel voor een (jonge) klimmer te zijn. Bouwman, Staune-Mittet, Gloag en Valter lijken dan de gegadigden.
Kan best Staune-Mittet worden.

Wat zou het plan zijn met Valter?
Ik krijg zo het vermoeden dat de heuvelklassiekers best eens zijn hoofddoel van het seizoen kunnen worden. Misschien is er wel een plan om met hem als absolute kopman mee te doen voor winst.

Kooij verwacht ik ook in Waregem. 

wieler4live

Al eerder gevraagd maar nu zie ik op de eerste pagina Valencia erbij staan gaan ze deze wel rijden of alleen een aantal eendaagse koersen in Spanje iemand hier meer info over?

1 2 ... 12 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.