Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 128 ... 166 167
kelderfan

Die Laporte leek even wat minder, maar laat vandaag zien wat hij waard is.

tdola

Goed teamwork vandaag. 

Lemmen opende, tratnik fiets gegeven, benoot (???pech), kelderman en van aert lang controle, jorgenson en laporte heel belangrijk op t laatst, vingegaard niks verloren op pogacar.

AWestie

En iedereen op de socials maar zeuren dat ze moeten meedraaien met Pogacar en Evenepoel. Laat die gasten lekker energie verspillen joh.

Fanny
AWestie
#178
En iedereen op de socials maar zeuren dat ze moeten meedraaien met Pogacar en Evenepoel. Laat die ga...

Inderdaad.

Iedereeen lijkt te vergeten dat Vingegaard niet op zijn eigen fiets reed na de fietswissel met Tratnik en dat het ook nog eens niet zijn parcours is.

Daarnaast is het pas de 1e week van de Tour. Hij moet zich nog steeds verbeteren na zijn zware val.

Wel vreemd dat ik Benoot nergens heb kunnen waarnemen in deze etappe wat hem zou moeten kunnen liggen.

kelderfan

Op het moment, dat Pogi met Vingegaard en Jorgenson een gat hadden geslagen, was 't geen probleem geweest om mee te draaien. Dat had tijdwinst opgeleverd t.o.v. Evenepoel. Verder hebben de mannen 't keurig gedaan met vooral een prima Laporte, een steengoede Kelderman en een groeiende Van Aert.

Vooral Jorgenson doet 't toch geweldig goed. Dat wordt zeker nog een leuke derde week.

T80JZ

Prima resultaat op een dag dat Vingegaard vooral kans had om tijd te verliezen. 

Tijdwinst op Evenepoel zou beperkt zijn gebleven als ze door hadden gereden met Pogacar. De inspanningen niet waard. Bovendien lijkt het me in deze fase van de Tour alleen maar nuttig als Evenepoel nog dichtbij staat. Kan misschien nog van pas komen. 

Benoot lek gereden aldus Niermann bij idl. 

 

goldone123
kelderfan
#180
Op het moment, dat Pogi met Vingegaard en Jorgenson een gat hadden geslagen, was 't geen probleem ge...

vingegaard zat in de moelijk heden, onverstandig om samen met pogi op pad te gaan.

Yeez

Laporte en Jorgenson goud waard vandaag. Vingegaard wint de mentale oorlogsvoering

Cycling

@Fanny Benoot is lek gereden en kon daarna niet meet terugkeren 

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook bij the Move en Thijs Zonneveld vonden de koerstactiek van Visma verstandig en begrijpelijk... als je een beetje realistisch naar de situatie kijkt en terugdenkt waar Jonas vandaan komt dan kan je ook niet anders dan tot die conclusie komen. 

T80JZ

Bemoedigend maar onzekerheid over derde week blijft. 

“Ik voel dat ik groei”, aldus Vingegaard. “Ik word beter en beter. Ik zit op een hoog niveau, veel hoger dan ik ooit had verwacht met enkel anderhalve maand voorbereiding.” (...) "Nu weten we zelf niet hoe ik ga reageren in de derde week. We gaan het dag na dag zien."

Van Dongen bij Idl: "Vooral op het feit dat Jonas het snelste van iedereen omhoog reed - (in de tijdrit) - geeft ons veel vertrouwen. Daar kunnen we echt op verder bouwen.' Hoeveel kan Vingegaard dan nog groeien in zo'n uitputtingsslag als de Tour? 'Grote stappen maken of veel groeien is misschien te stellig gezegd. Ik denk vooral dat het verschil in de laatste dagen in en rondom Nice gemaakt gaat worden. In dat kader gaat het er in mijn optiek meer om of je dan nog fris genoeg bent'.

 

Laatst gewijzigd
skylimit

@t80jz als Jonas het snelste in de tijdrit omhoog gereden zou hebben, betekent dat hij vervolgens heel veel tijd op het plateau en in het laatste deel zou hebben verloren, anders zou hij de tijdrit hebben gewonnen....

Vingegaard zal verschil goed willen gaan maken op Plateau de Beille en daarna kijken hoe het met het klassement gesteld is en/of de concurrentie nog steeds voor hem staat. Als het rond Nice moet gebeuren dan zal het waarschijnlijk te laat zijn of de verschillen zouden dan minimaal moeten zijn.

goldone123
skylimit
#188
@t80jz als Jonas het snelste in de tijdrit omhoog gereden zou hebben, betekent dat hij vervolgens he...

van dongen zegt het zelf hoor zal dus wel klopen.

goldone123

hoe zou de tour van 2025 voor er uit zien? vingegaard, kuss, jorgenson, simon yates, van baarle, tiesj benoot, laporte, extra klimmer of campenaerts, jorgenson  kon vingegaard ook prima afzetten

kelderfan
goldone123
#190
hoe zou de tour van 2025 voor er uit zien? vingegaard, kuss, jorgenson, simon yates, van baarle, tie...

Afhankelijk van de TdF 2025 zou ik naast Vingegaard de volgende renners meenemen. Dat zijn voor mij Kuss, Yates, Jorgenson, Van Aert, Laporte, Benoot en Van Baarle of Campenaerts. 

S. Morgenstern

Ik zou eerst de Tour van 2024 nog even rijden.

goldone123
S. Morgenstern
#192
Ik zou eerst de Tour van 2024 nog even rijden.

nah, ze skippen deze en rijden hem volgend jaar.

goldone123
kelderfan
#191
Afhankelijk van de TdF 2025 zou ik naast Vingegaard de volgende renners meenemen. Dat zijn voor mij...

ja zo iets dacht ik ook

AWestie

De vooraf geachte kopmannen voor de Vuelta hebben dus allebei achteraf wel wat onhandig getimed een vrouw die uitgerekend is. Is Kuss zijn deelname daarmee ook wankel?

kelderfan

De Ploeg voor de TdF heeft zich prima geweerd met vooral mijn favo, die ook op 't vlakke goed bezig is. En mooi dat Wout weer omhoog kan kijken.

AWestie

Laporte was scherper dan Van Aert in de laatste bochten, nu kwam hij ook veel te laat op snelheid. Niet dat het veel plaatsen gescheeld had.

Yeez

Weet niet of het met scherpte te maken heeft

Laatst gewijzigd
AWestie

Nee klopt, denk bijvoorbeeld ook aan zijn verhaal afgelopen week over dat hij meer angst heeft op de fiets. Ik bedoelde scherpte ook meer in algemene zin.

Mooi dat Lemmen heeft verlengd, heeft toch naast Matteo de meubelen dit jaar een beetje gered.

Yeez

Denk inderdaad eerder dat het een mentaal dingetje is en dat dat hand in hand gaat met zijn fysieke niveau. Dat rit 1 zijn beste rit was is geen toeval

1 2 ... 128 ... 166 167

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.