Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 125 126 127 128
S. Morgenstern

Wie zijn die jullie? Volgens mij zij er hier die hoop houden dat Vingegaard in de derde week weer de beste kan zijn, niemand die daar vanuit gaat.

Wat dat verder met verwachtingen over vandaag te maken heeft ontgaat me een beetje. Helemaal niet vreemd wanneer Vingegaard vandaag meer dan een minuut verliest natuurlijk.

Sjonge Jonge
Landeirovic
#3150
Volgens jullie zou hij na zijn Galibier rit in week 3 de Tour winnen. Dus dan mag je vandaag zeker v...

Wie is precies 'jullie'? 

Cycling

@Landeirovic ik weet niet wie hier jullie zijn, maar jij voert hier een discussie met personen die dat niet gezegd hebben. Over 'jullie' hebben zie ik als een zwakte bod. 

josi
Sjonge Jonge
#3152
Wie is precies 'jullie'? 

Hij reageert op mij, dus zou je denken dat ik "jullie" ben, of op zijn minst een onderdeel daarvan. Alleen heb ik nooit ergens beweerd dat Vingegaard in de 3e week de Tour zou gaan winnen, dus wellicht ben ik dan toch niet "jullie"? Ik weet het niet.

AWestie

Een ladies-intermezzo: de enige ambitie die ik lees in dit stuk is een beetje kansen grijpen. Dames, wat saai. Team Visma | Lease a Bike | Van Empel en Oudeman kijken uit naar… (teamvismaleaseabike.nl)

goldone123
Landeirovic
#3150
Volgens jullie zou hij na zijn Galibier rit in week 3 de Tour winnen. Dus dan mag je vandaag zeker v...

je hoeft hier niet te zijn hoor ga maar naar het forum van UAE.

kelderfan

Die Campenaerts is welkom.

Yeez

@awestie van empel is de kopgroep en die is 5 dagen geleden helaas aangereden op training, dus erg onzeker...

Yeez

@landeirovic vecht tegen een vijand, welke alleen in zijn verbeelding bestaat.

Laatst gewijzigd
AWestie

Gelukkig is de halve minuut ook het verschil geworden dus we kunnen met een gerust hart aan het weekend beginnen

Landeirovic

Heel sterke tijdrit van Vingegaard! Zoals ik hier al vooraf zei ik verwacht een verlies van 25/35sec.

goldone123

ik had dit niet verwacht eerlijk gezegd, hij is beter aan het worden.

kelderfan

Ja, helaas het verwachte resultaat. Vingegaard toch goed en nog steeds in competitie.

Jammer dat Wout nog niet zover is met opnieuw een valpartij in deze tour. Maar Jorgenson laat zich wederom goed zien tussen al die kanjers met een goede tijdrit in de benen. 

Yeez

Dit bied hoop. Die laatste tijdrit ligt hem als gegoten, dus als hij zo door kan groeien zit het er nog in. Evenepoel gaat bergop wel lukken ;)

lijkt het er ook op dat Jorgenson aan het groeien is na zijn val

kelderfan
Yeez
#3164
Dit bied hoop. Die laatste tijdrit ligt hem als gegoten, dus als hij zo door kan groeien zit het er...

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/visma-lab-meer-dan-tevreden-met-tijdrit-tijdverlies-vingegaard-beperkt-jorgenson-heeft-goede-gevoel-terug.

Ja Jorgenson heeft door de val het goede gevoel gemist en in de tijdrit heeft hij zich boven verwachting goed laten zien. Hopelijk groeien Vingegaard en Van Aert naar hun goede gevoel. Want in de derde week moet 't gebeuren. Vandaag een waaierrit?

AWestie

Laporte werd opgehouden op een kilometer voor de streep, jammer. Ik denk dat Wout zich lekker gaat verstoppen in het peloton deze Tour om in vorm te geraken.

luca77

Toch wel erg saai dat niemand vandaag echt gaat voor een topnotering. Van Aert speelt nog steeds verstoppertje, Laporte probeert het half... Steengoede renners maar iemand die zorgt voor wat reuring of wat klasse laat zien zou fijn zijn.

AWestie

Laporte zat in goede positie maar kon na een manoeuvre ook gewoon niet meer terugkomen, niet heel gek hoor

Op de grootste naam (Yates) na doen de toekomstige renners van TVL het echt lekker.

Laatst gewijzigd
skylimit
AWestie
#3168
Laporte zat in goede positie maar kon na een manoeuvre ook gewoon niet meer terugkomen, niet heel ge...

Denk dat er deze Tour zeer weinig van Laporte te verwachten is. Hij is geloof ik ook al weer minstens 1x gevallen en hij is sinds zijn ziekte/blessures toch ver van zijn niveau dat hij vorig jaar liet zien. En bij WVA heb ik het gevoel dat er toch wat teleurstelling is m.b.t. de 1e etappe en het mislopen van ritwinst en de gele trui. Daarna zijn zijn benen toch niet beter geworden. Gaat vermoedelijk op den duur toch bij hem knagen als er geen goede resultaten komen deze Tour.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wel jammer dat WVA niet mocht meesprinten vandaag. Dit was een finish op zijn maat joh 

AWestie

Is dat van hogerhand opgelegd dan? Lijkt me zeer stug 

YogiBear
Rawolf
#3170
Wel jammer dat WVA niet mocht meesprinten vandaag. Dit was een finish op zijn maat joh 

Waar haal je vandaan dat hij niet mocht meesleuren? Hij geeft zelf aan dat hij de benen niet heeft.

Yeez

Klaagde zelf over slechte benen

AWestie

Wout achter pech op de tweede strook of fietst hij echt gewoon vierkant?

kelderfan
AWestie
#3174
Wout achter pech op de tweede strook of fietst hij echt gewoon vierkant?

Wat @Yeez zegt. Hij is niet in goede doen. Hopelijk komt hij erdoor, want hij is en blijft belangrijk voor de ploeg.

1 2 ... 125 126 127 128

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.