Wie zijn die jullie? Volgens mij zij er hier die hoop houden dat Vingegaard in de derde week weer de beste kan zijn, niemand die daar vanuit gaat.
Wat dat verder met verwachtingen over vandaag te maken heeft ontgaat me een beetje. Helemaal niet vreemd wanneer Vingegaard vandaag meer dan een minuut verliest natuurlijk.
Een ladies-intermezzo: de enige ambitie die ik lees in dit stuk is een beetje kansen grijpen. Dames, wat saai. Team Visma | Lease a Bike | Van Empel en Oudeman kijken uit naar… (teamvismaleaseabike.nl)
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/visma-lab-meer-dan-tevreden-met-tijdrit-tijdverlies-vingegaard-beperkt-jorgenson-heeft-goede-gevoel-terug.
Ja Jorgenson heeft door de val het goede gevoel gemist en in de tijdrit heeft hij zich boven verwachting goed laten zien. Hopelijk groeien Vingegaard en Van Aert naar hun goede gevoel. Want in de derde week moet 't gebeuren. Vandaag een waaierrit?
Denk dat er deze Tour zeer weinig van Laporte te verwachten is. Hij is geloof ik ook al weer minstens 1x gevallen en hij is sinds zijn ziekte/blessures toch ver van zijn niveau dat hij vorig jaar liet zien. En bij WVA heb ik het gevoel dat er toch wat teleurstelling is m.b.t. de 1e etappe en het mislopen van ritwinst en de gele trui. Daarna zijn zijn benen toch niet beter geworden. Gaat vermoedelijk op den duur toch bij hem knagen als er geen goede resultaten komen deze Tour.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.