Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 7 ... 85 86
Dr.Watt

@T80JZ

Geloof jij in Valter als potentieel podiumkandidaat voor de toekomst? 

Ik volg hem namelijk al van bij de jeugd, toen hij ook topfavoriet was voor l'Avenir. Dat is toen misgelopen al waren er wel verzachtende omstandigheden, denk ik.
En ik had hele hoge verwachtingen maar die zijn serieus getemperd ondertussen. Volgens mij komt hij tekort in het hooggebergte en heeft geen andere kwaliteiten om dat te compenseren.


T80JZ

Ik had het afgelopen seizoen op meer gehoopt van Valter in het hooggebergte dan hij in de Vuelta heeft laten zien. Ik heb hem voor zijn TJV tijd niet gevolgd, maar na afgelopen seizoen zie ik geen potentiële podiumkandidaat voor de toekomst in hem. 

Raul Alcala

Tis wel een powerhouse op de wat kortere klimmen.

Yeez

Van Aert was met de gebroeders v dijke, v belle, hagenes, affini, laporte en v baarle roubaix. Logische club als het mij vraagt. Jorgenson, Benoot en Tratnik zijn toppers in Vlaanderen, maar wat minder in het vlakke roubaix. Zullen na rvv eerder richting de ardennen gaan denk ik (zoals tratnik en benoot al eerder deden)

kelderfan

Ja @Yeez

Die Roubaix-club lijkt mij duidelijk voor komend seizoen. Kijken hoe die jonkies Hagenes en Van Belle het gaan doen. Ik hoop echt voor Wout dat hij gaat scoren om zijn grote doelen binnen te halen.

En wat Kuss betreft. Laat de ploeg hem maar snel bijtekenen, want hij is en blijft een hoeksteen in 't gebouw "TVL"

Robert

Jorgenson was vandaag ook mee op verkenning van Roubaix.

Dr.Watt

@kelderfan

Merry Christmas!

Yeez

@kelderfan je gebeden zijn verhoord 

AWestie

Ik ben ook een stuk hoopvoller over de Cian-saga als de chef van GCN op Twitter aangeeft dat Bora en Jumbo deze week nog over zijn contract hebben gepraat. Ik snap zijn daaropvolgende conclusie ook meteen: je neemt zo'n jongen niet mee naar een publiek evenement als er geen afspraken zijn gemaakt tussenbeide.

Nog een Hongaars stukje over Valter wat goed leesbaar is met vertaalfunctie. Jammer genoeg geen programma-update.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja dat is zeker goed nieuws met Seppie, maar ook Jonas die langer blijft en dan nog Fem, die 't gezicht van de dames moet worden. 

En voor jouw ook Merry Christmas @Dr.Watt

@AWestie goed om te horen, dat de ploegen in gesprek blijven over Cian.

hetismewat

Persoonlijk geen moment getwijfeld over een verlenging van Sepp Kuss. Het gaat altijd over Roglic en Groenewegen als de grondleggers (qua renners) van het team van tegenwoordig, maar wat mij betreft mag Kuss in één adem genoemd worden met die twee. Weliswaar niet zo'n veelwinnaar als die anderen, maar staat minstens net zo goed symbool voor de groei van de ploeg.

Glorious

Geel is niet lelijk...

AWestie

Het lijkt iets meer ONCE geel te worden, iets meer fluoriscerend. Shirt ook een stuk rustiger, wat ik erg waardeer.

De nieuwe Giro helmen vielen me ook meteen op.

Laatst gewijzigd
AWestie

Jorgenson klassiekers en Tour (met algemeen klassement in P-N), Uijtdebroeks Giro met vrije AK-rol. Rest Giro wordt gevuld met ritzeges.

Laatst gewijzigd
AWestie

Via het AD: Tourselectie Visma Lease a bike: Vingegaard, Jorgenson, Kuss, Van Baarle, Benoot, Laporte, Kruijswijk, Tratnik

Yeez

Komt het gemiep weer dat jv niet genoeg steun bergop heeft voor vingegaard. Vingegaard is gebaat bij grote motoren die op een goede dag bij de beste 15 klimmers zitten (benoot v baarle tratnik jorgenson). Als kuss de voorzet geeft is dat voor vingegaard meer dan voldoende. Een knecht moet vooral lang en hard tempo kunnen rijden hebben we gezien

kelderfan

Miep, miep!

De grote motoren zijn er niet bij toch, want Van Aert in de Giro, Roglic naar Bora en Nathan Van Hooydonck is helaas niet meer beschikbaar.

Waar is Kelderman gebleven AD?

Glorious

Perfecte selectie voor de Tour. 

AWestie

Ik denk dat Kelderman als mentor meegaat naar de Giro en eindelijk eens die tergend lange statistiek gaat wegstrepen.

Kelderman, Uijtdebroeks, Van Aert, Kooij, twee renners voor het vlakke, twee jonge klimmers? De Van Dijkes/Van der Sande + Valter/Gloag/Staune-Mittet wordt met wat snel denken de keus? Edit: Bouwman kan hier natuurlijk gewoon bij zitten, met de omschrijving van de Giro-ploeg kan je voorafgaand precies iedereen met een reden invullen.

Laatst gewijzigd
goldone123

@kelderfan die rijdt volgens daniel dwarswaard (AD) de giro.

goldone123

zo giro: Cian uitdebroeks, olav kooji, wout van aert, wilco kelderman, staune, (had ook gelezen dat staune giro zou rijden niet 100%)

Thurau
Glorious
#169
Perfecte selectie voor de Tour. 

Eens! Tratnik komt het dichst bij het profiel van Nathan als renner dus een logische zet om hem mee te nemen. Uistekende allrounder en met Steven kiest men voor de ervaren klimmer ook al omdat Wilco volgens mij de Tour eerder een last dan lust vindt. Maar Kruijssie zal het niveau moeten laten zien, dus de druk staat er ook bij hem vol op. Het maakt Jonas niks uit of hij nu 2,3 of 4 klimmers om zich heen heeft, die weet dat hij zelf de knuppel in het hoenderhok moet gooien, verwacht nog meer focus op de vroege aanval bergop van hem. Als hij vol gaat kan toch alleen Pogi mee.

Yeez

Programma wout:

Volledige programma v aert tot aan de spelen nu:
Jaen paraiso
Algarve
Nieuwsblad
Kuurne
Hoogte
E3
Gw
Dvv
Rrv
Pr
Agr?? (Optie)
Giro
Spelen

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wout van Aert slaat de Tour over en gaat voor combinatie Giro/Vuelta: "Mik op ritzeges" | sporza

Hierbij een iets uitgebreidere versie van Wout. Die na de spelen ook de Vuelta gaat rijden.

1 2 ... 7 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.