Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 8 ... 85 86
Raul Alcala

Met Van. Aert, Kooij, Uijtebroeks, Kelderman, Affini, Valter heb je al een heerlijk ploegje. Ritzeges is het motto. Dus Bouwman erbij. En een jonkie. 1 van de van Dijkes.

Kruijswijk heeft de laatste jaren in de TDF altijd gepresteerd. Wel veel pech gehad tegelijkertijd. Die gaat gewoon zn gedroomde Tour rit pakken.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Uijtdebroeks is het dus. Lastige achternaam wel. Ga bijna Kraamvisite hierin volgen. Al maak ik er dan wel Uitje van. Op pad met Uitje. Het was echt een leuk uitje. Kom op Cian, uit je! 

Hessman zal wel vanuit development vervangen worden. Zn officiële ontslag is volgens mij nog niet eens gecommuniceerd door Plugge en co. Of heb ik wat mist.

AWestie

Officiële mededeling Cian wordt het komende uur verwacht Twitter

edit: er is een transfer bevestigd maar ik krijg de link er niet in

Laatst gewijzigd
kraamvisite
Raul Alcala
#177
Uijtdebroeks is het dus. Lastige achternaam wel. Ga bijna Kraamvisite hierin volgen. Al maak ik er d...

Eerst toestemming van de dokter vragen Raul, de eerste letters van de achternaam lijken wat gevoelig te liggen in het zuiden.

tdola

Minder programma's bekend dan gehoopt. 

goldone123

@tdola ja ik dacht ook hetzelfde was wel benieuwd wat staune en per strand hagenes zouden gaan rijden.

AWestie

Orla was het vergeten te vragen denk ik ;)

AWestie

Orla was het vergeten te vragen denk ik ;)

goldone123

had de podcast geluisterd, ze vroegen aan vingegaard wie de grooste verassing van het seizoen gaat zijn, vingegaard zei ben tullet, kijk er naar uit volgend seizoen!

Thurau
goldone123
#184
had de podcast geluisterd, ze vroegen aan vingegaard wie de grooste verassing van het seizoen gaat z...

Zou mij niks verbazen, is een klein mannetje van maar 56 kilo die desondanks heel goed kan tijdrijden. De meeste klimmers van dat gewicht waaien weg in de ITT maar hij niet. Mag leren aan de hand van Jonas in de Vuelta en ik verwacht dat hij een leuk programma krijgt voor zichzelf in de rondes van een week en misschien koersen als de Waalse Pijl en LBL.

goldone123

@thurau ja, eigenlijk een vingegaard 2,0.

Hofman
goldone123
#184
had de podcast geluisterd, ze vroegen aan vingegaard wie de grooste verassing van het seizoen gaat z...

Welke podcast was dat?

goldone123

@hofman van wielerflits zelf.

Hofman
goldone123
#188
@hofman van wielerflits zelf.

thanks!

Raul Alcala

Ik luisterde net naar Cian trouwens Kraam. Hij heeft wel iets bijgoochems, in de positieve zin van het woord.

Thurau
Raul Alcala
#190
Ik luisterde net naar Cian trouwens Kraam. Hij heeft wel iets bijgoochems, in de positieve zin van h...

@Raul

Het is een 20 jarige die niet houdt van alcohol, niet koptelefoons op zijn hoofd heeft zoals de meeste voetbalprofs die mij de tering ergeren en hij weet wat hij wil ipv vage studies volgen zoals Kaapverdische muziek in de 17e eeuw. Ik mag die jongen wel, spreekt zijn talen en wil de beste worden in zijn vak zonder concessies. Dat zijn de mensen die in topsport het verste komen. Pure Drive.

Raul Alcala

Thurau. Recht voor z'n raap ook wel. En niet achter zn hand pratend gelukkig. Over voetballers gesproken. De Clarence Seedorf van het wielrennen. Die gaat zeker gedijen als new bee. Ik mag hem wel hoor. 

Quesada Quesada

Uijtdebroeks rijdt in voorbereiding op de Giro iig de Tirreno en Catalunya (bron: wielerflits)

Vingegaard rijdt tot de Tour hetzelfde programma als vorig jaar, behalve Tirreno ipv PN. (bron: nieuwsblad)

goldone123

tegen pogi dus, zo vroeg al

Hofman
goldone123
#194
tegen pogi dus, zo vroeg al

Pogacar is niet bevestigd voor de Tirreno, toch?  Vraag me af of PCS klopt in dit geval (T-A vandaag toegevoegd)

kelderfan

Ik ben blij dat de soap eindelijk van de baan is en Cian de nieuwe ster wordt bij TVL

kraamvisite
kelderfan
#196
Ik ben blij dat de soap eindelijk van de baan is en Cian de nieuwe ster wordt bij TVL

De nieuwe ster??? Het knulleke is 20 jaar, heeft nauwelijks nog wat gewonnen, en afwachten of ie in de teamspirit past. 

Jumbo heeft geen renners nodig die top 10 AK kunnen rijden, maar AK winnaars, of klimmers in het treintje. Beiden lijken me (nog) niet het geval.

AWestie

Als je nog ietsje meer wil weten over hoe er gezocht werd naar sponsors en wat nou die vaste huisstijl betekent, raad ik je de NOS aan.

Yeez

Lemmen vervangt hofstede in tdu. Apart verhaal. Hofstede zou niet inzetbaar zijn en was niet aanwezig op de ploegenpresentatie. Ziek werd gezegd, maar dan maken ze al vroeg de keuze hem niet naar tdu te sturen

Poeksel

@kraamvisite Ja, als je op je 20e niet eens top vijf kan rijden in de Vuelta, dan wordt het nooit wat inderdaad.

1 2 ... 8 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.