Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 129 ... 171 172
kelderfan
AWestie
Nee klopt, denk bijvoorbeeld ook aan zijn verhaal afgelopen week over dat hij meer angst heeft op de...

Ik had eerder nog mijn twijfels, maar Lemmen heeft die weggeblazen. Dus een goede zaak om die langer te binden. Wat Wout Van Aert betreft, die kan weer omhoog kijken, want die groeit weer. 

kelderfan

Trouwens ik hoop op een zelfde verhaal als Lemmen met Wilco Kelderman, want die is echt goed bezig in deze aflevering van de TdF.

Poeksel

Er werd in het verleden wel eens gezeurd (vooral door Belgen) dat Van Aert in het verkeerde team zou zitten voor zijn kansen op etappewinst. De zeurders hebben misschien ongelijk, maar om een andere reden dan ze bedoelden. UAE heeft hem namelijk liever niet in de kopgroep (of uberhaupt iemand van Visma). Dat is wel een probleem in etappes als vandaag, waar Van Aert best een kans had gemaakt.

Laatst gewijzigd
Yeez

Het gaat in het koppie zitten bij wout

AWestie

Vingegaard is het beste bergop, Pogacar is het snelste op het end.

kelderfan

En hij wint de rit. Bravo Jonas Vingegaard.

Poeksel

De eerste ritzege is binnen! Die had ik vandaag niet verwacht.

AWestie

Wel jammer (maar begrijpelijk) dat Jorgenson wegduikelt

kelderfan
Yeez
Het gaat in het koppie zitten bij wout

Ja het gaat zeker in 't koppie zitten. Jonas barste in tranen uit. Maar ja jammer dat Wout iets te druistig de bocht in ging.

En ja een boest voor de ploeg met vandaag weer een hele goede Kelderman en Benoot. Jammer dat Jorgenson 't even niet had.

kelderfan

De killerbees hebben ook vandaag goed geleverd met dan vooral Jonas Vingegaard. #Chapeau. Ook Kelderman, Jorgenson en Benoot hebben goed werk geleverd. Dat Jorgenson vandaag heeft moeten inleveren is niet anders, maar die komt nog terug in de top-tien, want de winst van vadaag geeft die jongens moraal.😂 

YogiBear

Van Aert onder de scanner omdat hij tegen het eind meer last kreeg van zijn linkerarm.

Poeksel

Toch een vervelende val geweest. Van Sporza: 

"Het leek een vrij onschuldige val, maar na de finish in Le Lioran moest Wout van Aert toch een bezoekje brengen aan de radiologie. Scans hebben geen breuken aan het licht gebracht, maar Van Aert heeft een diepe wonde aan zijn arm. "Het zal tijd vragen. Ik moet afwachten hoe het donderdag gaat", stelt hij."

Glorious

Heren, geweldige dag, dat beloofd wat in het hooggebergte. Vraag, in de controlekamer bij visma kunnen ze alle camera's zien en heijboer vertelde dat dit gewoon openbaar is.. weten jullie hoe en waar wij dat kunnen zien? 

goldone123

ik claim vingegaard nu als nederlands, puur door het nederlands elftal :(

Poeksel

@glorious Ik meen dat je bij de Eurosport player ooit verschillende camera's kon kiezen.

Glorious

@poeksel, klopt voor corona kon dat. Ik heb het daarna niet meer gezien, heb nu ook hbo sport. Ik zie het trouwens bij france.tv staan, via een foto ondekt van visma's controlekamer... nu alleen een vpn downloaden zodat ik toegang heb. Leuk voor 2e scherm. 

kelderfan

Shit weer de deur dicht voor Wout en nu door Demare en toch nog 2e. Die is gelukkig toch goed.

AWestie

Qua manoeuvre zou je Demare kunnen declasseren 

BraboCycling

Wat wordt Wout hier genaaid zeg met die manoeuvre van Demare. Echt wat n fuckers elke keer 

Yeez

Als wout dat momentum niet verliest door demare wint die. Verschil met girmay is een half wiel. Zo zuur

tdola

Zuur voor van aert.....

 

Wat betreft bericht op hln en artikel op wielerflits.nl vuelta. Is t echt zeker dat vingegaard vuelta niet rijdt en kuss wel? 

 

Als dat zo is dan lijkt kuss, kruijswijk, kelderman, uijtdebroeks, van baarle, tullett, van aert en gesink me een logische selectie.

Affini, staune, valter als reserves

 

T80JZ

Heel zuur voor Van Aert. En voor de ploeg en ons. Nog een overwinning na de geweldige prestatie van Vingegaard zou helemaal mooi zijn geweest. Jonas steeds beter. Vertrouwen dat hij het in de derde week volhoudt groeit. Maar wat wordt de tactiek? De ploeg is niet de sterkste in deze Tour dus het slopen van Pogacar zal nu op een andere manier moeten. Of doet Pogacar dat zelf met de Giro in de benen? Of is het voldoende dat Vingegaard het beste is in de lange beklimmingen? 

Hier en daar wordt Kruijswijk genoemd voor de Vuelta ploeg. Maar is hij al weer aan het trainen? En is Kooy geen kandidaat? Hij zou dit jaar een grote ronde rijden maar door het al vroeg uitvallen in de Giro is daar weinig van terecht gekomen. 

 

Poeksel

Ritwinst...

kelderfan
T80JZ
Heel zuur voor Van Aert. En voor de ploeg en ons. Nog een overwinning na de geweldige prestatie van...

Lijkt mij niet, dat Kooij de Vuelta gaat rijden. De Vuelta wordt bemand door een klimploeg met Wout Van Aert.

Yeez

Wout moet eerder durven aangaan... zonde

1 2 ... 129 ... 171 172

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.